צילום: יח"צ אקווה סקיוריטי

אקווה סקיוריטי השלימה סבב גיוס חמישי בהיקף 135 מיליון דולר על פי ערך חברה של מעל מיליארד דולר

ההשקעות נועדו לתדלק את הצמיחה של החברה הישראלית, המובילה באבטחת סביבות Cloud-Native וכדי לקדם חדשנות מוצר ולהרחיב את המכירות בשוק

אקווה סקיוריטי, המובילה בפיתוח פתרונות אבטחה לסביבות Cloud Native ויישומים שפותחו באופן ייעודי לענן, הכריזה על השלמת סבב גיוס חמישי (Series E) בהיקף של 135 מיליון דולר בהובלת ION Crossover Partners . סבב הגיוס, אשר מעמיד את ערך החברה על יותר ממיליארד דולר, כלל השתתפות נרחבת מצד המשקיעים הקיימים של אקווה, בהם M12 Ventures, Lightspeed Venture Partners, Insight Partners, TLV Partners, Greenspring Associates ו- Acrew Capital. סבב ההשקעות החדש מגיע לאחר תקופה של צמיחה אדירה בחברה, בהיקף המכירות והביקושים, והוא יאפשר לה להרחיב ולהעמיק את מערך הפתרונות שלה, וכן להתרחב מבחינת נוכחות גיאוגרפית.

סך הגיוס של אקווה סקיוריטי מאז היווסדה ב-2015 עומד על 265 מיליון דולר. המיקוד של החברה באבטחת Cloud Native מאפשר לארגונים לאמץ טכנולוגיות חדשות כגון קוברנטיס וקונטיינרים,  serverless וטכנולוגיות נוספות בענן, במטרה להאיץ את הפעילות העסקית שלהם, תוך שהם עומדים ברגולציה ודרישות אבטחה מחמירות.

במקביל הודיעה אקווה כי במסגרת סבב הגיוס הנוכחי קיבלו כ-100 מן העובדים הותיקים בחברה אפשרות לממש כעת חלק מן האופציות שבידיהם, כחלק מתכנית תגמול העובדים בחברה.

סבב הגיוס החדש מגיע לאחר שנת זינוק שחוותה אקווה ב-2020, במהלכה החברה השיגה מספר ציוני דרך חשובים:

  • הערכת השווי של החברה נעשתה על סמך הצמיחה העקבית בהיקף המכירות של החברה בחמש השנים האחרונות וזינוק חד בשנת 2020, הובלת שוק בעולם אבטחת ה-Cloud Native ומאות ארגוני ענק המיישמים את הפתרונות.
  • אקווה הכפילה את מספר הלקוחות המשלמים שלה, משרתת חמישה מתוך עשרת הבנקים הגדולים בעולם ושבע מעשר חברות הטכנולוגיה הגדולות בעולם.
  • לאקווה יש כעת חצי תריסר לקוחות שכל אחד מהם מייצר יותר ממיליון דולר לשנה.
  • אקווה מגינה על כמה מהסביבות הפעילות הגדולות ביותר של קוברנטיס וקונטיינרים, שחלקן מכילות יותר מ-10,000 nodes בסביבה.
  • אקווה הודיעה לאחרונה כי בשנת 2020 גדלה מצבת העובדים בחברה ב-80 עובדים חדשים לכ-300 עובדים וכי החברה ממשיכה בתנופת הגיוס, כאשר עד סוף שנת 2021 יועסקו בחברה יותר מ-450 עובדים.
  • צוות מחקר הסייבר של של אקווה, נאוטילוס, פרסם מחקר פורץ דרך על הצמיחה של מתקפות מתוחכמות ומאורגנות כנגד שרשרת האספקה של קונטיינרים. המחקר סייע בפיתוח של הפתרון הייחודי Dynamic Threat Analysis – פתרון אבטחה מסוג ‘ארגז חול’ ייעודי לקונטיינרים, אשר מזהה קוד זדוני שאינו מזוהה על ידי כלי ניתוח סטטיים.
  • אקווה פעילה מאד כספקית כלי אבטחה בקוד פתוח, ומהמובילות בעולם בתחום זה.

“אני גאה במה שהצוות של אקווה השיג בחמש שנים קצרות. סבב הגיוס הנוכחי וגודלו מאששים את החזון של אקווה להוביל את הקטגוריה החדשה של אבטחת מידע בעולמות הענן”, אמר דרור דוידוף, מנכ”ל ומייסד משותף באקווה סקיוריטי. “הוכחנו כי צוותי המחקר והפיתוח שלנו מקדימים את השוק, והחזון שלנו הפך למציאות עם השקה של מוצרים חדשניים כגון Aqua DTA ו- Kubernetes Security Posture Management ו-Cloud Security Posture Management. בתקופה שבה התקפות נגד תשתיות Cloud Native הופכות לאיום הגדל בקצב מהיר, אנו כאן כדי לאבטח את הלקוחות שלנו, להגן על ההשקעות שלהם בענן, ולהבטיח את עתידם”.

“אקווה הראתה כי יש לה מוצרים חזקים, וחזון לגבי הדרך בה יש לאבטח מערכי טכנולוגיה בארגונים הגדולים בעולם”, אומרת גילי יוהאן, שותפה ב-ION Crossover Partners. “בשיחות עם לקוחות אקווה, עולה בבירור כי הייחוד שלה ביכולות חדשניות, ובתמיכה בטווח רחב של סביבות ריבוי ענן סייעו ללקוחות להאיץ את המעבר שלהם לפלטפורמות Cloud Native. אנו מצפים לעבודה המשותפת עם אקווה במטרה לבנות את חברת אבטחת הענן המובילה בעולם”.


בתמונה:

מימין: דרור דוידוף, מנכ”ל ומייסד משותף באקווה סקיוריטי ואמיר ג’רבי, סמנכ”ל טכנולוגיות ראשי (CTO) ומייסד משותף באקווה סקיוריטי. | צילום: יח”צ אקווה סקיוריטי

 

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות