Xsight Labs סוגרת סבב גיוס רביעי בהובלת Valor ו-Atreides ובהצטרפות Fidelity

הסבב תומך בחזון תשתית הענן מקצה לקצה של Xsight Labs

תל אביב, וסן חוזה, קליפורניה, 3 במרץ 2021, : (BUSINESS WIRE)

Xsight Labs, חברת הזנק של שבבים פאבלס, הודיעה היום על הסגירה של סבב הגיוס הרביעי שלה. את הסבב הובילו Valor Equity Partners ו-Atreides Management והצטרפה אליו המשקיעה החדשה Fidelity Management & Research Company. המשקיעות הקיימות Battery Ventures, Intel Capital, M12 Microsoft’s Venture Fund ו-Xilinx הגדילו את ההשקעות שלהן. בנוסף, Accton Technology הצטרפה כמשקיעה אסטרטגית חדשה.

“בסבב הגיוס הרביעי של Xsight Labs היה חיתום יתר משמעותי והוא הסבב הגדול ביותר אי פעם שגייסה הקבוצה שלנו”, אמר אביגדור וילנץ, המשקיע המייסד של Xsight Labs. “ההשלמה של הסבב הזה תעזור ל-Xsight Labs לבצע את החזון השאפתני שלה לספק פתרונות קישוריות מקצה לקצה לתשתיות ענן”.

Xsight Labs יצאה מהמסתור בדצמבר 2020, והודיעה על זמינות דוגמאות של X1, המתג למרכזי נתונים 25.6T עם 100G PAM4 SerDes הראשון בענף. הזרמת ההון מאפשרת ל-Xsight Labs להגדיל את המו”פ, הפעילות והצוותים המסחריים שלה, כדי להאיץ את הפיתוח של מפת הדרכים מרובת המוצרים שלה תוך השגת לקוחות בכל העולם.

“ברצוני לקדם בברכה את Fidelity Management & Research Company למשפחת Xsight Labs ולהודות לכל המשקיעים שלנו על התמיכה המתמשכת שלהם, במיוחד Valor ו-Atreides על ההובלה שלהן. עם ההשקעה החדשה הזאת, אנחנו ערוכים להגדיל את משפחת המותגים למרכזי נתונים X1 ולהוסיף תוספות חדשות מרגשות למפת הדרכים שלנו”, אמר גיא קורן, מייסד שותף ומנכ”ל Xsight Labs.

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות