אפלייד מטיריאלס ישראל ממשיכה לצמוח בקצב מואץ ומגייסת 200 עובדות ועובדים חדשים;

נמשכת הצמיחה המואצת בפעילות אפלייד מטיריאלס העולמית אשר פרסמה את דוחותיה לרבעון השני 2021 –

רשמה הכנסות שיא של 5.58 מיליארד דולר ברבעון השני של השנה, גידול של 41% לעומת הרבעון המקביל אשתקד

בהתייחס לביצועי החטיבה בישראל אמר נשיא ומנכ”ל החברה, גארי דיקרסון: “אנו מצפים לצמוח בכ- 50% בשנת 2021”

חברת אפלייד מטיריאלס ישראל, מחברת ההייטק הבינלאומיות הגדולות והוותיקות הפועלות בארץ, מודיעה היום (א’) על גיוס של 200 עובדות ועובדים חדשים כחלק מצמיחתה המואצת של החברה. אפלייד מטיריאלס ישראל היא מובילה עולמית באחד התחומים המורכבים והעמוקים בתעשיית השבבים של בקרת ייצור (Process Diagnostics and Control) המהווה מרכיב קריטי בפיתוח וייצור השבבים, הנמצאים בלב כל מוצר טכנולוגי וכל פיתוח חדשני.

אפלייד מטיריאלס ישראל, המנוהלת על ידי עופר גרינברגר, מעסיקה כיום כ- 1,750 עובדים והיא גייסה בשנה האחרונה למעלה מ- 100 עובדים חדשים. אפלייד מפתחת ומייצרת בישראל מערכות מתקדמות המאפשרות ללקוחות הגלובליים של החברה לייצר שבבים באופן חכם, מהיר ויעיל יותר וכך להבטיח המשך קידמה טכנולוגית בכל תחום – מרפואה דרך אוטוטק, ערים חכמות, מחשוב עתיר ביצועים  ועד ל-5G. כיום, כמעט כל השבבים בעולם עברו בתהליך הייצור דרך המכונות של אפלייד מטיריאלס ישראל.

קמפוס אפלייד מטיריאלס קרית המדע רחובות

הגיוס הנוכחי עליו הכריזה אפלייד כולל מגוון רחב של תפקידים: מפתחי תוכנה, אלגוריתמים, פיזיקאים, מהנדסי חומרה, בתחומים שונים בהם מכניקה, בקרה, FPGA, מהנדסי מערכת, מהנדסי אפליקציה, GPS ואינטגרציה, אנשי שיווק, רכש, תכנון ועוד. בשל העובדה שהפעילות של אפלייד בישראל נעשית כחטיבה עסקית עצמאית, היא כוללת פעילויות ותפקידים מקצועיים וניהוליים שונים ומאפשרת מסלולי קריירה מגוונים.

עופר גרינברגר, נשיא ומנכ”ל אפלייד מטיריאלס ישראל  “מפתחי ומהנדסי אפלייד שותפים של חברות השבבים המובילות בעולם בפיתוח הטכנולוגיות העתידיות. הגיוס המאסיבי משקף את המשך הצמיחה העקבית והביקוש הגובר לפתרונות הייחודיים והמתקדמים של החברה המשלבים בתוכם מגוון רחב מאוד של תחומים טכנולוגיים והנדסיים מבינה מלאכותית, דרך למידת מכונה, תוכנה, הנדסת חומרים ועוד”

תוצאות רבעון 2: אפלייד מטיריאלס ממשיכה להפגין ביצועים מעבר לשוק

בחמישי האחרון פרסמה אפלייד מטיריאלס (נאסד”ק: AMAT) את התוצאות לרבעון השני שהסתיים ב-2 במאי, 2021.

הכנסותיה של אפלייד הסתכמו ב-5.58 מיליארד דולר. בחישוב לפי GAAP רשמה החברה שיעור רווח גולמי של 47.5% רווח תפעולי של 1.58 מיליארד דולר או 28.3% מהמכירות נטו, ורווח למניה של 1.43 דולר. בחישוב שלא לפי GAAP דיווחה החברה על שיעור רווח גולמי של 47.7%, רווח תפעולי של 1.77 מיליארד דולר או 31.7% מהמכירות נטו, ורווח למניה של 1.63 דולר.

פעולות החברה הניבו 1.19 מיליארד דולר במזומנים. אפלייד החזירה לבעלי המניות 952 מיליון דולר, סכום הכולל 750 מיליון דולר בקנייה עצמית של מניות ו-202 מיליון בתשלום דיבידנד.

תחזית עסקית -ברבעון השלישי של שנת הכספים 2021 צופה אפלייד מכירות נטו בסך של כ-5.92 מיליארד דולר, פלוס-מינוס 200 מיליון דולר. הרווח המתואם המדולל למניה צפוי לנוע בטווח של 1.82 עד 1.70 דולר.

“ביצועי השיא של אפלייד מטיריאלס נובעים מהבסיס הרחב והאיתן של עסקי המוליכים למחצה שלנו,” אמר גארי דיקרסון, נשיא ומנכ”ל החברה. “אנו בטוחים ביכולתנו להשיג ביצועים גבוהים יותר מהשוק הודות למגמות ביקוש ארוכות טווח למוליכים למחצה ומשום שמומחיותה של החברה בהנדסת חומרים קריטית לאספקת טכנולוגיות שבבים חדשות.”

כמו כן, בהתייחס לביצועי החטיבה בישראל אמר דיקרסון כי “אנו מצפים לצמוח בכ- 50% בהיקף הפעילות בשנת 2021, וכן להפיק יותר מ- 900 מיליון דולר הכנסות ממוצרי ה- eBeam שלנו”. מוצרי ה- eBeam הם מוצרים ופתרונות מבוססי קרן אלקטרונים, המקנים לחטיבה הישראלית עמדת מוביליות חזקה בתעשייה, עם טכנולוגיית ההדמיה ברזולוציה הגבוהה ביותר הקיימת כיום.

לתוצאות רבעוניות מפורטות –כאן


תמונת כותרת: עופר גרינברגר מנכל אפלייד מטיריאלס ישראל קרדיט- אפלייד

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות