הבוקר, במרכז פרס לשלום ולחדשנות הושקה נבחרת החדשנות של ישראל

ונחשף המחזור השני של גלריית החדשנות – המכונה גם קומת הסטארט-אפים

במעמד יו”ר ועידת ההיגוי העולמית בנושא השקעות אימפקט, סר רונלד כהן,יו”ר מרכז פרס לשלום ולחדשנות, חמי פרס, יו”ר רשות החדשנות, עמי אפלבום, מנכ”ל תעשיה אוויריות בועז לוי, שגריר איטליה בישראל ג’יאנלואיג’י בנדטי, שגריר ספרד, מנואל גומז אסבו, המדענית והיזמית ארנה ברי, מנכלית מרכז פרס לשלום ולחדשנות אפרת דובדבני ועוד.

חמי פרס יו”ר מרכז פרס לשלום ולחדשנות:

אני מתרגש להמשיך את החזון של אבי ולקדם חדשנות לעולם טוב יותר. חובתנו לעצב את המחר ואין דרך טובה יותר לעשות זאת מאשר באמצעות חדשנות.

חדשנות שהיא לא רק לצורך אלא חדשנות שתוביל ותהפוך את העולם לבטוח, יציב ומאוזן.”

יו”ר ועידת ההיגוי העולמית בנושא השקעות אימפקט סר רונלד כהן:

“אנו חווים מהפכת אימפקט שהיא לא פחות חשובה מהמהפכה הטכנולוגית שקדמה לה.

זו הפרדיגמה החדשה ולישראל תפקיד חשוב בהובלתה. כשמסתכלים על החדשנות הישראלית, רואים הרבה מיזמים שמתייחסים לתיקון עולם ולכן ניתן להוסיף לישראל לא רק אומת הסטארט אפ ניישן  אלא ישראל כאומה משפיעה”.

נבחרת ה-Dream Team שהושקה היום , בהובלת מרכז פרס לשלום ולחדשנות ירתמו את הידע והנסיון שלהן לטובת הדור הבא של היזמים הצעירים בישראל – “העבר את זה הלאה” בגרסת הייטק.

הנבחרת מורכבת מחברות סטארטאפ מובילות כגון מאנדיי, פאפאיה גלובל וסייבריזן, לצד חברות ציבוריות בין-לאומיות בולטות כגון צ’ק פוינט ואינטל. מרכז פרס לשלום ולחדשנות יוביל סדרה של מפגשים ואירועים של הנבחרת עם יזמים צעירים שיבחרו בקפידה. בתהליך הבחירה יתועדפו סטארטאפים ויזמים, שיציגו עשייה המקדמת תיקון עולם וצוות מגוון.

חברות בנבחרת החדשנות תקנה גם כן יתרון משמעותי לחברי הנבחרת עצמם, שייהנו מהרחבת מעגל החשיפה שלהם לחברות, לארגונים, למשלחות ולאנשי מפתח בארץ ובחו”ל. זאת, תוך ייצור הזדמנויות ייחודיות לשיתופי פעולה ולחיבורים אסטרטגיים ברשת הנרחבת של מרכז פרס.

המחזור השני שנבחר מייצג באופן נרחב את העשיה באקוסיסטם הישראלי וכולל בין היתר חמישה עשר סטארטאפים שמובילים פתרונות לחדשנות ברת-קיימא, שישה יוניקורנים ושבעה סטארטאפים המובלים על-ידי נשים. הגלריה, המכונה גם קומת הסטארטאפים, מספקת למבקרים במקום חשיפה לחוד החנית של הפיתוחים הישראלים המייצגים את החדשנות הישראלית פורצת הדרך בארץ ובעולם.

מצ”ב לינק לחברות ולטכנולוגיות המציגות בקומת הסטרטאפים

https://www.peres-center.org/innovation-center/explore/temporary-exhibit/

https://www.peres-center.org/innovation-center/dreamteam/


בתמונה- מנכל התעשיה האווירית בועז לוי, מנכלית מרכז פרס לשלום ולחדשנות אפרת דובדבנני, סר רונלד כהן ויור מרכז פרס לשלום ולחדשנות חמי פרס

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות