המלגות חולקו בזום: זהר זיסאפל לסטודנטים באקדמית תל אביב: המחוייבות היחידה שלכם היא להצליח בלימודים ולהשתלב בהייטק

מלגות בהיקף 70 אלף שקל ניתנו ל-14  סטודנטים וסטודנטיות למדעי המחשב. זיסאפל: ״אשמח מאוד לראות כל אחת ואחד מכם יושבים בעוד כמה שנים במקום שלי ומחלקים מלגות לאחרים״.

״השנה החולפת הייתה קשה לכולם ובטוח גם לכם, אבל, אתם במקצוע מבוקש מתמיד ואין לי ספק שלכולכם תהיה עבודה בסיום הלימודים״, כך העריך זהר זיסאפל, ממייסדי רד וקבוצת רד-בינת, בדבריו לסטודנטים מקבלי מלגות מבית הספר למדעי המחשב במכללה האקדמית תל-אביב יפו.

רד, יצרנית גלובלית של פתרונות גישה לטלקום, המשיכה גם השנה במסורת בה החלה לפני מעל לעשור ותרמה מלגות לימוד בהיקף של 70 אלף שקל ל-14 סטודנטים וסטודנטיות. במהלך הטקס החגיגי שהתקיים  בזום, אמר זיסאפל למקבלי המלגות כי המחוייבות היחידה שלהם היא להצליח בגדול בלימודים. ״מה שכן, יש לכם סיכוי טוב מאוד להשתלב בהייטק הישראלי שיותר מתמיד זקוק כיום לאנשים טובים. כשתתחילו לעבוד ותהיו מבוססים, אני מקווה שתוכלו גם אתם יום אחד לתמוך בצעירים ובצעירות בתחילת דרכם ולתת להם את הדחיפה הראשונה״.

במפגש הווירטואלי לקחו גם חלק סמנכ”לית משאבי האנוש של רד, דניאלה אילן (שאף הסבה את תשומת הלב לרוב הנשי בין מקבלי המלגות), מנכ״ל המכללה, בני אלון, סגן הנשיא לקשרי חוץ, יריב זולטן, ראשת מנהל הסטודנטים, מיכל רז ודיקנית בית הספר למדעי המחשב, ד״ר דלית נאור.


תמונת כותרת: צילום מהזום

 

 

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות