חדשות היום

Vecow מטייוואן תשלב את מודול האצת ה-AI של Hailo בפתרון הדור הבא שתשיק לבינה מלאכותית במכשירי קצה

מודול האצת ה-AI Hailo-8, המאפשר ביצועי בינה מלאכותית מהשורה הראשונה במכשירי קצה, ישולב במערכת מחשוב הבינה המלאכותית הדקה במיוחד מדגם ABP-3000 AI של Vecow

חברת הסטארט-אפ  Hailoמתל-אביב, המספקת שבבי AI למכשירי קצה, מכריזה על שיתוף פעולה עם חברת Vecow  הטייוואנית, מובילה עולמית בתחום המערכות המשובצות, לצורך השקת פתרון הדור הבא של Vecow לבינה מלאכותית, מערכת המחשוב ABP-3000 AI. פתרון ה-AI הדק במיוחד של Vecow כולל את מודול האצת ה-AI הקומפקטי ™Hailo-8, המאפשר ביצועים פורצי דרך ויכולות הסקה (inference) של מערכות בינה מלאכותית במכשירי קצה. שיתוף הפעולה האסטרטגי מאפשר לא רק פתרון AI חכם עם צריכת ההספק הטובה ביותר מסוגה, אלא גם פריסה של סביבה מערכתית שלמה בקצה.

שיתוף הפעולה החדש מאפשר עיבוד מהיר יותר של משימות AI למגוון רחב של יישומים בתחומים דוגמת ראיית מכונה, מחשוב ברכב, בקרה רובוטית, בטחון במרחב הציבורי וכל יישום אחר של בינה מלאכותית בקצה.

מודול האצת ה-AI הייעודי של Hailo מספק ביצועים חסרי תקדים למכשירי קצה. המודול בנוי בארכיטקטורה חדשנית המאפשרת למכשירי קצה להריץ יישומי למידה עמוקה מתוחכמים שבעבר יכלו לפעול רק בענן. המבנה המתקדם של המודול מתורגם לביצועים גבוהים יותר, הספק נמוך יותר וזמן שיהוי מינימלי ומאפשר פרטיות משופרת ואמינות טובה יותר למכשירים חכמים הפועלים בקצה.

ה- Vecow ABP-3000 AIפועל על מעבד Intel® Core i7 / i5 / i3 מהדור השמיני ויכול לשלב מספר מאיצים מתקדמים של Hailo-8 ™ AI עם יעילות הספק הטובה ביותר מסוגה למכשירי קצה AI ללא מאווררים. הפתרון המשולב מספק ביצועי מחשוב AI יוצאי דופן על פני מספר רב של מדדי רשתות נוירונים סטנדרטיות, כולל מעל 3000 פריימים לשנייה (FPS) ב- Resnet-50, מעל 2500 FPS ב-Mobilenet-V1 SSD, מעל 450 FPS ב- Yolo-v5m ועד 230 FPS ב-Yolo-v3 עם צריכת הספק טיפוסית של 25 וואט בלבד לכל הפתרון.

“ארגונים גדולים בכל הענפים מחפשים פתרונות שמבטיחים שמכשירי הקצה שלהם יהיו חזקים יותר, רב-תכליתיים, תגובתיים ומאובטחים יותר”, אמר אור דנון, מנכ”ל ומייסד משותף של Hailo. “החזון של Vecow התאים בצורה מושלמת לחזון שלנו, ומאפשר לנו לפתח פתרון משותף המספק עיבוד AI חסר תחרות, אידיאלי למגוון תחומים החל מקמעונאות חכמה, דרך ערים חכמות ועד תעשיה 4.0 ועוד. אנו מצפים להמשיך לעבוד עם Vecow בכדי להביא לעולם גל חדש של מוצרי AI בקצה”.

Hailo הוקמה בפברואר 2017 על ידי אור דנון, אבי באום, הדר צייטלין ורמי פייג ז”ל, בוגרי יחידת עילית טכנולוגית של חיל המודיעין. החברה מעסיקה כיום 130 עובדים בתל-אביב ובחו”ל, וממשיכה לגייס עובדים נוספים.


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות