ראש שירות המודיעין הפדרלי בגרמניה לשעבר מצטרף לקבוצת WHEN הישראלית שבראשה עומד ראש המוסד לשעבר אלוף (מיל’) דני יתום

ד”ר אוגוסט הנינג, לשעבר ראש שירות המודיעין הפדרלי בגרמניה מצטרף לקבוצה כחבר בוועדה המייעצת שלה 

החברה השיקה לאחרונה בארץ ובעולם מערכת אבטחת מידע ייחודית בשם OTOGRAPH שמיועדת לניטור, ניתוח ומניעת איומי אבטחה על חברות ואירגוניים

באמצעות ניתוח התנהגות אנושית חריגה וניתוח טכנולוגי של שינוים בהתנהגות מכשירי הקצה

קבוצת WHEN (World Health Energy Holdings ) שנסחרת  OTC בניו יורק, ובראשה עומד ראש המוסד לשעבר אלוף (מיל) דני יתום,  הודיעה היום על מינויו של ד”ר אוגוסט הנינג, ראש המודיעין הפדרלי הגרמני (BND) לשעבר, ומזכיר משרד הפנים הפדרלי הגרמני, לוועדה המייעצת של החברה.

ד”ר הנינג מצטרף לועדה המייעצת של קבוצת WHEN לרגל התרחבותה של החברה, והגדלת זמינותם המסחרית של פתרונות ניטור האבטחה שלה לעסקים, ארגונים ומשפחות.

לד”ר אוגוסט הנינג יש למעלה מ-50 שנות ניסיון בתפקידי ניהול בתחומי המודיעין והאבטחה בגרמניה. לפני מינויו כמזכיר המדינה של משרד הפנים הפדרלי ב-2005 וכנשיא השירות החשאי הגרמני (BND) ב-1998, ניהל ד”ר הנינג את שירותי המודיעין של הקנצלרות הפדרלית, שם שירת כמנכ”ל משנת 1996. החל משנת 1986 הוביל ד”ר הנינג את פרויקט איחודן של מערב גרמניה ומזרח גרמניה בברלין, שם היה אחראי על הקשרים הדיפלומטיים בין שתי המדינות. ד”ר הנינג הוא בעל תואר במשפטים מאוניברסיטת מונסטר ופרייבורג בגרמניה, מאז שנת 1966.

החברה השיקה לאחרונה מערכת חדשה בשם OTOGRAPH,  המאפשרת למנהלים לזהות ולנטר כל התנהגות חשודה ברשתות הארגוניות, ולאתר חריגות אירגוניות במהלך הפעילות השוטפת של החברה או הארגון. ייחודיותה של המערכת בכך שהיא מזהה איומים באמצעות ניתוח התנהגות אנושית חריגה וניתוח טכנולוגי של שינויים בהתנהגות מכשירי הקצה.

מדובר במערכת אקטיבית שיושבת על מכשירי קצה כמו טלפונים ניידים, מחשבים, שרתים ועוד ומזהה התנהגויות לא נורמליות או שינויים חריגים בארגונים וחברות ומתריעה עליהם מיידית לבעל הסמכות בארגון. כך, ניתן לראות בזמן אמת ובכל רגע נתון את ההתרעות שמתקבלות על מכשירי הקצה, שרתים וכו’ כאשר מתקבלת התרעה ניתן  לראות מייד מה הם השינויים והחריגות מהנורמל. את ההתרעה ניתן לראות בטקסטים, תמונות מסך, וידאו וקול.

ד”ר אוגוסט הנינג מסר לרגל הצטרפותו לוועדה המייעצת של החברה: “אני נרגש לרגל הצטרפותי לחברה, שהטכנולוגיה המתקדמת שלה ממצבת אותה כמובילת שוק בפיתוח דור חדש של טכנולוגיית אבטחת מידע. עם הגידול המתמשך במתקפות סייבר ופרצות אבטחת מידע ברחבי העולם, לאבטחת סייבר תפקיד מכריע בהגנה על ארגונים גלובליים ותשתיתם, כמו גם על ממשלות. אני מצפה ליישם את המומחיות שלי לקידום צמיחתה הגלובלית של החברה, ולסייע לה למצב את עצמה כמובילה עולמית באבטחת סייבר”.

“אנו מקדמים בברכה את ד”ר אוגוסט הנינג לוועדה המייעצת של הקבוצה”, אמר נשיא קבוצת WHEN האלוף (מיל.) דני יתום. “כמומחה מודיעיני בכיר, אני שמח ביותר על כך שד”ר הנינג קיבל את הזמנתנו להצטרף לוועדה המייעצת. הצטרפותו תרחיב עוד יותר את המיומנויות והניסיון הקיימים שלנו, ואנו משוכנעים שהוא יספק לחברה תובנות ומומחיות שלא יסולאו בפז לרגל, המשך פיתוח הטכנולוגיה החדשנית והאסטרטגיה העולמית שלנו. Cybersecurity Ventures צופה כי הנזק שנגרם על ידי מתקפות כופרה שהתרחשו לאחרונה צפוי להסתכם עד שנת 2031 ב-265 מיליארד דולר, מה שממחיש  את הגידול באיומים ובעלויות עבור עסקים וממשלות. הצטרפותו של ד”ר הנינג ממצבת את קבוצת WHEN בעמדה מושלמת להתגבר על אתגרים אלה”.


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות