חדשות היום

פלטפורמת הקישוריות בתנועה הגלובלית של גילת נבחרה על ידי SES בעסקה בהיקף של מיליוני דולרים

עסקה זו מבססת את הדומיננטיות של גילת בתחום התקשורת הימית עם התחלת מתן שירותים לקווי ספינות שיט מובילים ולספקי שירות ימיים דרך רשת הלווינים של O3b mPOWER וה-GEO של SES

 

פתח תקווה, ישראל, 3 באוגוסט 2021 – חברת גילת רשתות לוויין (נאסד”ק ובורסת ת”א: GILT), מובילה עולמית בטכנולוגיה לרשתות תקשורת לווייניות, פתרונות ושירותים, הודיעה היום כי זכתה בעסקה בהיקף של מיליוני דולרים מחברת SES עבור פלטפורמת הקישוריות בתנועה הגלובלית שלה. הסכם זה מבסס את היותה של גילת מובילה בתחום התקשורת הימית עם התחלת מתן שירותים לקווי ספינות שיט מובילים ולספקי שירות ימיים אשר יוכלו להתחבר ליישומים תומכי לוויין המסופקים על ידי לווייני הO3b mPOWER- והGEO- של SES באמצעות הפלטפורמה הרב-מסלולית של גילת.

פלטפורמת הדור הבא של גילת מותאמת באופן אופטימלי לעמוד בצרכי התקשורת הרב-מסלולית ומרובת התדרים כמענה לצרכי התעבורה הגבוהים של ספינות, מטוסים וטרמינלים ניידים בכל מקום על פני כדור הארץ. הרחבת רשת זו תמקם את פלטפורמת ה-VSAT של גילת ביותר מתריסר Gateways ותייצר רשת גלובלית רב-מסלולית מאובטחת המאפשרת חוויית Wi-Fi מעולה לנוסעים. ה-Aquarius Pro VSATs של גילת יספקו שירותים בנפח גבוה, ביעילות מרבית, תוך ניצול קבוצת הלוויינים O3B mPOWER ולווייני GEO נוספים של SES כולל לוויין ה-SES-17.

“אנו גאים לתמוך בשותפתנו הקרובה SES, באמצעות פלטפורמת תקשורת-הקרקע מהדור הבא של גילת, ולסייע לה לעמוד בצרכי רשת התקשורת הניידת הגלובלית והמובילה שלה”, אמר רון לוין, סמנכ”ל לקוחות אסטרטגיים ותקשורת בתנועה של גילת. “עסקה זאת מבססת ללא עוררין את הדומיננטיות של גילת בשוק הימי ואנו מצפים לעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם SES בכדי לעמוד בדרישות השירות הקפדניות ביותר.”


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות