חדשות היום

Lab חושפת את “BioPod” שנוצרה עם פלטפורמת ה-3DEXPERIENCE של דאסו סיסטמס, ומקרבת אותנו צעד נוסף לקראת חיים על מאדים

מערכת לייצור מזון המקיימת את עצמה, מקדמת את המשימה של Interstellar Lab לייצור ומחזור של מזון, מים, ואוויר על מנת לתמוך בחיים ברי קיימא על כדור הארץ, הירח ומאדים.

  • Interstellar Labהשתמשה בחווית תאומים וירטואליים כדי לדמות, לבדוק ולייעל את ביצועי מערכת הכיפה והמערכות הביולוגיות של ה-BioPod
  • במרוץ לחקר החלל, חווית פתרונות התעשייה “Reinvent the Sky” בענן מאיצה את תהליכי החברה משלב הרעיון ועד להסמכה של חברות משבשות

דאסו סיסטמס הודיעה כי Interstellar Lab, חברת מחקר שיוצרת בתי גידול וסביבה ביולוגית מבוקרת, כלולאה סגורה לייצור ומחזור של מזון, מים ואוויר, השתמשה בפלטפורמת ה-3DEXPERIENCE בענן כדי לתכנן ולפתח ביעילות את האב טיפוס הראשון שלה, ה- BioPod. מערכת ייצור מזון, בסביבה מבוקרת זו, מקדמת את משימתה לבנות תחנות מוכנות לחלל המכילות תשתית ומשאבים לתמיכה בחיי אדם בני קיימא על כדור הארץ, הירח ומאדים.

Interstellar Lab השתמשה בחוויית פתרונות התעשייה “Reinvent the Sky” המבוססת על פלטפורמת ה-3DEXPERIENCE כדי לשתף פעולה באופן רציף, לייעל ולאמת את עיצוביה במהירות. בסביבה דיגיטלית אחת המספקת גישה מאובטחת ומיידית לנתוני הפרויקט העדכניים ביותר מכל מקום ובכל זמן, חברי הצוות בצרפת ובארה”ב שילבו את המומחיות שלהם והשתמשו בתאום וירטואלי כדי לדמות ולבדוק את ביצועי המבנה של BioPod באקלים קיצוני, ואת ביצועי המערכות הביולוגיות שלה כגון הרמות האופטימליות של חמצן, דו-תחמוצת הפחמן ועוצמות האור הדרושות לצמחים כדי לצמוח.

“שינויי אקלים מהווה מצב חירום אמיתי עבור כדור הארץ ויש לנו רק חלון הזדמנויות קטן לחולל שינוי חיובי. אנו מפתחים מסגרת חדשה לחיים בני קיימא על פני כדור הארץ, ולאבחון משימות חלל עתידיות,” אמרה ברברה בלוויסי, מייסדת ומנכ”לית, Interstellar Lab. “פלטפורמת ה-3DEXPERIENCE מאפשרת לנו עבודה יעילה ביותר ודרך להימנע מהצורך לעבד עיצובים מחדש מאפס. ככל שאנו מתקדמים לשלב הבא, יכולות התוכנה וניהול הפרויקטים של הפלטפורמה לא יסולא בפז עבורנו לאחסון ואחזור ידע עיצובי וניהול יעיל של מחזור חיי המוצר.”

BioPod הינה כיפה מתנפחת ברוחב 6 מטר, אורך 10 מטר, וגובה 4.5 מטר עם בסיס הטכני המוצק וקרומי פלסטיק רכים למעטפת הראשית והחיצונית שעשוים מחומרים מרוכבים. הוא נועד לחולל מהפכה בייצור המזון על ידי שילוב של טכנולוגיית עיבוד גידולים מתקדמת עם ניטור ניבוי לגידול מגוון רחב של גידולים וצמחים שלא היו שורדים במערך חקלאי מקורה מסורתי.

בהמשך הפיתוח של ה-BioPod, Interstellar Lab תשתמש בתאום הווירטואלי כדי לחוות ולעקוב אחר פעולות הכיפה ותחזוקתה, ולאסוף נתונים בגין ייצור המזון והסביבה. פלטפורמת ה-3DEXPERIENCE תייעל גם תקשורת עם ספקים כאשר החברה מעצבת מודולים עתידיים ומגדילה ייצור ומיקור חוץ, ותאפשר ל- Interstellar Lab לייצור תצוגות פוטו-מציאותיות של המודל התלת-ממדי של ה-BioPod, כדי לשתף את חזונה.

“חברות חדשניות מטלטלות את הדינמיקה התעשייתית המסורתית במרוץ לחקור את החלל עם מושגים חדשים המגדירים את עתיד מערכות התעופה,” אמר דייוויד זיגלר, סגן נשיא, תעופה, חלל וביטחון, דאסו סיסטמס. “פלטפורמת ה-3DEXPERIENCE מאפשרת להם לשלב טכנולוגיה בפיתוח מוצרים ולהאיץ את מחזור חיי המוצר משלב הרעיון להסמכה באמצעות אותם כלים המשמשים חברות גדולות יותר, ללא התקורה. הם יכולים להשתמש בחוויות תאומים וירטואליים כדי לייעל את הרעיונות שלהם, להשיג יתרון קריטי בלהיות הראשון בשוק, ולהציג דרכים בנות קיימא יותר לחיות ולחקור.”


קרדיט לתמונות- יח”ץ

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות