סאטורי מגייסת 20 מיליון דולר בסבב A כדי להאיץ מעבר של דאטה לענן באמצעות DataSecOps

סאטורי הוקמה ב-2019 על ידי אלדד חי ויואב כהן, יוצאי אימפרבה ואינקפסולה, כדי לעזור לחברות לנהל גישה מאובטחת למידע בענן. החברה מעסיקה כ-20 עובדים ובימים אלו מרחיבה את הפעילות בשוק האמריקאי ומגייסת עובדים למחלקות הפיתוח, השיווק והמכירות.

תל אביב, ישראל, 14 בספטמבר, 2021 — הסטארטאפ הישראלי Satori, הכריז היום על גיוס של 20 מיליון דולר בסבב גיוס A בהובלה משותפת של קרן B Capital Group, הקרן האמריקאית Evolution Equity Partners ובהשתתפות המשקיעה הנוכחית, YL Ventures אשר הובילה את סבב הסיד בחברה. סאטורי פיתחה את פלטפורמת ה-DataSecOps הראשונה מסוגה המאפשרת לחברות לספק גישה מהירה ובטוחה לדאטה עבור אנליסטים ומפתחים. בעזרת סאטורי, חברות יכולות למנף את הדאטה הקיים ברשותן תוך שמירה על פרטיות המידע של לקוחותיהן בצורה יעילה יותר, בטוחה יותר ומהירה יותר, החל ממידע פיננסי, דרך מידע פרטי ורגיש ועד למידע על דפוסי רכישה והתנהגות.

הפלטפורמה הייחודית מאפשרת מתן גישה למידע ברגע, תוך כדי שמירה על חוקי הרגולציה והפרטיות או תוך כדי מיסוך והסתרה של פרטים רגישים בהתאם לסטים של חוקים ופעולות מוגדרים מראש. באמצעות סאטורי צוותי אבטחת מידע וצוותי דאטה בארגונים מקבלים אפשרויות בלתי מוגבלות לעבודה עם מידע רגיש, ללא חשש מפני פריצה או חשיפה בלתי מכוונת של מידע. הפתרון של סאטורי הוא שירות ענן שמתחבר לתשתית המידע הארגונית כדוגמת Snowflake, AWS Redshift, Azure AQL, ואוכף באופן אוטומטי חוקי אבטחת מידע ופרטיות, ללא צורך בשינויים במידע או באפליקציות הקיימות בארגון. סבב הגיוס החדש יאפשר לחברה להגדיל את יכולות המחקר והפיתוח שלה ולהאיץ את התרחבותה בשוק האמריקאי.

כיום חברות רבות מעבירות את המידע שלהן לענן כדי להאיץ פיתוח של מוצרים מבוססי AI ו-Machine Learning. על פי מחקר שבוצע על-ידי חברת Teradata, מעל ל-90% מהחברות שנסקרו טענו כי תהליך המעבר לענן מתקדם לאט יותר מכפי שצריך, בעיקר בשל חששות לגבי אבטחת מידע, יישום רגולציה ומוכנות טכנולוגית (Teradata, The State of Analytics in the Cloud). הפלטפורמה של Satori היא הפתרון היחיד כיום המאפשר לחברות להאיץ את מעבר המידע לתשתיות ענן ע״י פתרון התומך במגוון מערכות מידע ללא התערבות בקוד ובלי לבצע שינויים בבסיסי הנתונים עצמם.

“הדרך הישנה של פתרון בעיות אבטחת מידע באמצעות יצירת הפרדות מלאכותיות בין המשתמשים למידע גרמה לפערים משמעותיים בין החזון למציאות בכל מה שקשור לשימוש  במידע וניתוח אנליטי בענן,” אמר מיינק מזומדאר, Chief Data Officer ב-Nielsen Company ויועץ  של Satori.

“הקמנו את סאטורי מתוך הבנה שנדרש שינוי מהותי בכל הנוגע לאבטחת תשתיות מידע בענן וכי נחוץ מעבר לפתרון שהוא אינטגרלי ושאינו מייצר תלותיות למפתחים,” אמר אלדד חי, מייסד-שותף ומנכ”ל ב-Satori. “באמצעות אינטגרציות מובנות לכלי אחסון מובילים, כמו Snowflake, Amazon Redshift, Amazon Athena ,Amazon Aurora ו-Azure SQL, אנו מאפשרים לצוותי דאטה לקבל גישה בטוחה ומיידית למידע, לספק אבטחת מידע ולתת מענה לדרישות פרטיות ורגולציה בצורה דינמית בתוך דקות״.

“ארגונים מעבירים יותר ויותר מידע לענן ובהתאם גדל הצורך במערכות תפעול יעילות, נגישות ומאובטחות,” אמרה קרן פייג’, שותפה ב-B Capital Group. “הגישה הגמישה והמהירה של סאטורי משנה את חוקי המשחק בכל מה שקשור לגישה לנתונים ודמוקרטיזציה של מידע. אנחנו גאים מאוד בשותפות שלנו עם אלדד והצוות בסאטורי, ונרגשים ללוות אותם בצמיחה המהירה ובהתרחבות לארה”ב ולשווקים נוספים.”

פתרון ה-DataSecOps של סאטורי זכה להכרה נרחבת בשוק, והוביל, בין היתר, להכרזה על שיתוף פעולה בין סאטורי ל-Snowflake, במסגרתו הפלטפורמה מקודמת בחנות המקוונת של Snowflake. שיתוף הפעולה הניב גם ספר משותף שיפורסם בקרוב, בשם Snowflake Security: Securing Your Snowflake Data Cloud המהווה מדריך מקצועי עבור אבטחת המידע בסביבת הענן של Snowflake.

“מיד זיהינו שסאטורי תשנה את פני השוק,” אמר קרתיק סברמאניאן, שותף ב-Evolution Equity Partners. “הצוות של סאטורי עיצב מחדש את תהליכי האבטחה של תשתיות מידע מודרניות, ויצר דרך חדשה לאבטח, לנהל, ולייצר גישה לנתונים בצורה חלקה לחלוטין.”

“פלטפורמת ה-DataSecOps החדשנית של סאטורי משנה לחלוטין את הדרך שבה ארגונים ממנפים ומנהלים את הגישה שלהם למידע בענן,” אמר עופר שרייבר, שותף ב-YL Ventures, שהובילה את סבב הסיד בחברה והשתתפה בסבב ה-A. ״הפתרון הייחודי של החברה מעניק ללקוחותיה יכולת ראיה מלאה, יכולות אבטחה מתקדמות והתאמה לרגולציה, בפלטפורמה אחת. הצמיחה המרשימה במספר הלקוחות של סאטורי בשנה האחרונה וקצב האימוץ המהיר של המוצר מעידים על האמון הרב שיש ללקוחות בחברה.”

סאטורי נבחרה בשנה האחרונה להיות אחת מ-10 הפיינליסטיות של תחרות הRSAC Innovation Sandbox, וכן הופיעה בדו”ח Hype Cycle של חברת המחקר Gartner לשנת 2021.

באמצעות המימון, סאטורי צפויה לגייס עובדים נוספים לצוות המחקר והפיתוח שלה בישראל.

בקרו בעמוד הקריירה של החברה על מנת להגיש מועמדות לתפקידים השונים.


קרדיט לצילום: אספוסה צלמים

מערכת ניו-טק מגזין גרופ

תגובות סגורות