חדשות היום

בועז לוי, ממשיך לחזק את הנהלת התעשייה האווירית וממנה את יהודה (הודי) להב, לסמנכ”ל השיווק של החברה

מנכ”ל התעשייה האווירית, בועז לוי, הודיע היום על מינויו של יהודה (הודי) להב לסמנכ”ל השיווק של החברה. מינויו של להב מצטרף לשורת מינויים חדשים שעליהם הודיע החברה בשבועות האחרונים וביניהם מינויו של סמנכ”ל ומנהל חטיבת מערכות, טילים וחלל, גיא בר לב, סמנכ”ל ומנהל חטיבת תעופה, שמואל קוזי וסמנכ”ל CTO, איתן אשל שהצטרפו אל מינוי האלוף (במיל’) מוני כץ לסמנכ”ל אסטרטגיה וישראל, ואל מינוי אל”מ (במיל’) אמיר גבע לסמנכ”ל לתיאום צפון אמריקה.

להב, בעל ניסיון שיווקי ועסקי רחב, מכיר היטב את החברה ואת הסביבה העסקית שלה. במסגרת תפקידו להב יוביל את מאמצי השיווק והמכירות בצורה רוחבית בארגון אל מול כ-100 מדינות בהם החברה פועלת ברחבי העולם, במטרה לבסס את פעילותה של החברה בשווקים הקיימים ולהרחיב את עשייתה בשווקים חדשים, וכן יפעל לבסס את פעילות השיווק ברמת מטה החברה וחטיבותיה השונות.

להב מכהן כיום כ- CBO, מנהל כלל הפעילות העסקית בחברת NSO, ולפני כן ניהל את מפעל רקיע, בחטיבת כלי טייס צבאיים, בתעשייה האווירית ולפני כן עבד כמנהל שיווק בחברה. להב, נווט קרב ואל”מ במיל’, שירת שירות ארוך שנים בצה”ל ובתפקידיו האחרונים שימש כמפקד בסיס עובדה, ולאחר מכן כנספח צה”ל בפריז.

מנכ”ל התעשייה האווירית, בועז לוי: “התעשייה האווירית פועלת בכ-100 מדינות ברחבי העולם, ומובילה התקשרויות ומכירות במיליארדי דולרים מדי שנה. הודי להב מצטרף אל הנהלת התעשייה האווירית להמשיך את תנופת הצמיחה בחברה ולקדם את פעילותה השיווקית ברחבי העולם. מדובר בתפקיד מרכזי בליבת פעילותה העסקית של החברה וצמיחתה העתידית. אני מאחל ללהב הצלחה בתפקידו ומודה לאלי אלפסי על כהונתו בתפקיד זה”.

התעשייה האווירית, החברה התעשייתית, הביטחונית והטכנולוגית הגדולה בישראל המעסיקה כ-15,000 עובדים,  נמצאת בצמיחה מתמדת ולראייה הביצועים העסקיים שוברי השיאים בשנתיים האחרונות. גם בחציון הראשון של שנת 2021 החברה הציגה תוצאות מצוינות עם רווח שיא של 100 מיליון דולר. בד בבד, החברה אינה שוקטת על שמריה ונמצאת כל העת במאמצים לחזק את השדרה הניהולית בחברה לטובת התמודדות עם אתגרי השוק המשתנים והמשך צמיחתה הגלובלית של החברה, נוכח אתגרי השוק המשתנים ובכללם שינויים טכנולוגיים, צרכי לקוחות, כושרנו התחרותי, ויכולת ההתמודדות של החברה אל מול האתגרים העתידיים.

מינוי של הודי להב יכנס לתוקף בשבועות הקרובים.


הודי להב צילום פיני סילוק

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות