התעשייה האווירית תסב עבור Emirates מטוסי נוסעים מדגם B777-300ER – לתצורת מטען

התעשייה האווירית חתמה על הסכם להסבת ארבעה מטוסי נוסעים מדגם B777-300ER לתצורת  B777-300ERSF מטען – עבור חברת  Emiratesבמסגרת הסלון האווירי בדובאי. המטוסים יוסבו באתר ההסבות שיוקם במרכז הMRO- של אתיחאד באבו-דאבי. המטוס הראשון צפוי להיכנס הסבה באפריל 2023, וההסכם טומן פוטנציאל עתידי לעשרות הסבות נוספות של מטוסי נוסעים לתצורת מטען.

Emirates, חברת התעופה הלאומית של איחוד האמירויות, היא הגדולה והמשמעותית מבין חברות התעופה באזור המפעילה את הB777-300ER-. חתימת ההסכם עמה מהווה עדות נוספת לחיזוק הקשר של התעשייה האווירית עם איחוד האמירויות.

מטוס 777 של חברת אמירייטס (קרדיט: אמירייטס)

מנכ”ל התעשייה האווירית בועז לוי: “התעשייה האווירית גאה לשתף פעולה עם חברות מובילות באזור המפרץ, וביחד לספק פתרונות מתקדמים ומובילים לדרישה ההולכת וגוברת למטוסי מטען. בהיותה בית ההסבות המוביל בעולם, מפתחת חטיבת התעופה של התעשייה האווירית בימים אלה את הסבת מטוס ה B777-300ERSF בשיתוף GECAS, וזאת במטרה לספק מענה מקצועי ומוביל לביקוש העולה בעולם הובלת המטענים. הבחירה של Emirates בתעשייה האווירית לביצוע הליך הסבת מטוסי הנוסעים לתצורת מטען משקפת את המוניטין רב-השנים של החברה בתחום, ואת יכולותיה המקצועיות והבינלאומיות”.

הוד מעלתו, שייך אחמד בין סעיד אל מכתום, יו”ר ומנכ”ל קבוצת אמרייטס איירליינס: “השנתיים האחרונות הדגישו היטב  את נחיצותם וחשיבותם של מטוסי המטען לקהילה ולכלכלה העולמית. אמירייטס ממלאת תפקיד משמעותי בהספקת סחורות חיוניות לכל מקום בעולם באמצעות צי המטוסים רחבי הגוף שברשותנו, הרשת הגלובלית הרחבה שלנו והתשתית המתקדמת של המרכז שלנו בדובאי. היום אנו גאים לבשר על הרחבת צי מטוסי המטען שלנו בכדי להבטיח את מחויבותנו כלפי לקוחותינו, ומשקף את הביטחון שלנו בעתיד החברה כספק מרכזי של מטוסי מטען.”

התעשייה האווירית הינה בית למערכות המתקדמות בישראל בתחומי היבשה, הים, האוויר והחלל. כבית התעופה של ישראל, החברה מאגדת תחתיה את כלל הפעילות במטוסים מאוישים: תחזוקה (MRO), מטוסי מנהלים, הסבת מטוסי נוסעים למטען, מכלולים ומבנים תעופתיים, השבחות כלי טיס ועוד. כשברשותה ידע וניסיון מצטברים בתחום התעופה לאורך כמעט 70 שנות קיומה. הודות לטכנולוגיות פורצות הדרך, נמצאת התעשייה האווירית בקו אחד עם החברות המובילות בעולם התעופה. בין לקוחותיה נמנות החברות הגדולות בעולם, ובהן אמזון, DHL, לוקהיד מרטין, בואינג, גאלפסטרים ועוד.


טקס החתימה (מימין לשמאל)- שמואל קוזי, סמנכ”ל ומנהל חטיבת תעופה של התעשייה האווירית, בועז לוי, מנכ”ל התעשייה האווירית, טים קלארק, נשיא אמירייטס, נאביל סולטן, סמנכ”ל קרגו של אמירייטס.(קרדיט: התעשייה האווירית)

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות