Hailo ו-Kontron הגרמנית הודיעו על שיתוף פעולה טכנולוגי להשקת פתרונות AI מתקדמים במכשירי קצה

חברת הסטארט-אפ היילו (Hailo) מתל-אביב, המספקת שבבי AI למכשירי קצה, הודיעה על שיתוף פעולה טכנולוגי ואסטרטגי עם חברת Kontron מגרמניה, ספקית של טכנולוגיות למערכות IoT ולמערכות משובצות שמטרתו לספק את הדור הבא של פתרונות AI מתקדמים לשלב ההיסק במכשירי קצה.

מעבד ה-AI מדגם Hailo-8™, בעל קצב עיבוד של 26 TOPS עם צריכת הספק נמוכה מ-2.5 וואט מאפשר למכשירי קצה לעבד יישומי AI מתקדמים שעד עתה ניתן היה להריצם בענן בלבד. שיתוף הפעולה האסטרטגי מציע בשלב הראשון פלטפורמות עתירות ביצועים הניתנות להרחבה לפי דרישת הלקוחות, פלטפורמות אלו מוכנות להרצת יישומי AI מתקדמים במכשירי קצה למגוון שווקים ובהם: תעשייה 4.0, ערים חכמות, קמעונאות חכמה, תעשיית הרכב ועוד.

שיתוף הפעולה בין שתי החברות מציע כיום שתי פלטפורמות עיבוד AI עתירות ביצועים, קטנות ממדים ויעילות מבחינת צריכת הספק, ללא מאוורר, עבור מכשירי קצה. האחת, pITX-IMX8M-AI-H8 מבוססת ARM  והשנייה, KBox A-50-WKL-AI-H8 מבוססי מעבדי Intel x86. הפלטפורמות מתחברות בהתאמה למעבד ה-AI דגם Hailo-8™ ומונגשות עם חבילת תוכנה מלאה באזור המפתחים של אתר היילו (Hailo Developer Zone). אזור המפתחים של היילו כולל מספר רשתות נוירונים מאומנות (“Model Zoo”) מבסיס הנתונים של היילו וערכת הפיתוח של יישומי AI עתירות ביצועים (“TAPPAS”). ביחד הם מאפשרים יישום מהיר של פתרונות AI חדשניים שמאיצים את קצב ההגעה לשוק ומוזילים את עלויות הפיתוח.

“אסטרטגיית ה-AI של Kontron היא לספק פתרונות IoT/IIoT טובים מסוגם אשר ניתנים לפריסה רחבה עבור מגוון של יישומים ושווקים. השותפות הטכנולוגית האסטרטגית שלנו עם היילו מאפשרת לנו להציע ללקוחות פלטפורמות חדשות מוכנות להרצת אפליקציות AI במכשירי קצה ברמה חדשה. שיתוף הפעולה כולל בנייה של פתרונות AI חדשים וכן פתרונות מותאמים על בסיס פרויקטים”, מסר כריסטוף ניומן, סמנכ”ל הטכנולוגיה, קבוצת Kontron. “נוסף על כך אנו מציעים מגוון רחב של שירותים לפרויקטים של AI כולל יעוץ בתחום תוכנה לאפליקציות, אינטגרציה וכן אימון רשתות נוירונים באמצעות מדעני הנתונים שלנו”.

“עוד ועוד חברות מבקשות פתרונות AI למכשירי קצה שיבטיחו שהמכשירים יהיו עוצמתיים יותר, מגוונים, מגיבים ומאובטחים יותר כדי לעמוד בקצב החדשנות הנדרשת בשווקים שונים”, מסר לירן בר, סמנכ”ל פיתוח עסקי, Hailo. “שיתוף הפעולה עם Kontron הגרמנית, מובילה ללא עוררין בתחומה, מחזקת את היכולת שלנו להתמודד עם הביקוש הגובר לפלטפורמות מתקדמות המוכנות להרצת אפליקציות AI עתירות ביצועים במכשירי קצה והניתנות לפריסה רחבה – החל ממערכות לערים חכמות, דרך תעשייה 4.0 , קמעונאות חכמה, וכלה בתעשיית הרכב ומעבר לכך. שיתוף הפעולה עם Kontron מקרב אותנו צעד נוסף לפתיחתו של עידן חדש של פתרונות AI במכשירי קצה”.

היילו תציג הרצת אפליקציית AI מתקדמות בתערוכת SPS 2021 בין ה-23 ל-25 בנובמבר, בביתן Kontron, אולם 7, ביתן 193.

ההכרזה על שיתוף הפעולה החדש מצטרפת לשורת הכרזות על שיתופי פעולה נוספים של היילו בשנה האחרונה, וביניהם הסכם הפצה ושיתוף פעולה עם Macnica מיפן, עם Lanner ו-VeCow מטייוואן, עם חברת MicroSys Electronics מגרמניה, Variscite מישראל וכן הסכמים עם Imaging Leopard ו-Socionext.

Hailo הוקמה בפברואר 2017 על ידי אור דנון, אבי באום, הדר צייטלין ורמי פייג ז”ל, בוגרי יחידת עילית טכנולוגית של חיל המודיעין. החברה הפכה באוקטובר ליוניקורן לאחר השלמת סבב גיוס C בהיקף 136 מיליון דולר. היילו מעסיקה כיום מעל 160 עובדים בתל-אביב ובחו”ל, וממשיכה לגייס עשרות עובדים נוספים על מנת לתמוך בצמיחה המואצת.


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות