נתי אברהמי מונה לתפקיד מנכ״ל מרכז החישובים הבינאוניברסיטאי (מחב״א)

מרכז החישובים הבינאוניברסיטאי (מחב״א) מודיע על מינויו של נתי אברהמי לתפקיד המנכ״ל. אברהמי, לשעבר מנכ״ל טלדור ויעל מערכות, הוא מבכירי המנהלים בתחום מערכות מידע בישראל. מרכז החישובים הבינאוניברסיטאי, מספק למוסדות להשכלה גבוהה בישראל שירותים מגוונים הכוללים: תשתיות תקשורת ומחשוב, שרותי מידע דיגיטלי, יישומים ואפליקציות, וטכנולוגיות למידה.

אברהמי מחליף את אודליה לבנון אשר שימשה כמנכלי״ת בארבע השנים האחרונות ואשר הודיעה, לאחרונה, על כוונתה לסיים את תפקידה. לפני כן, שימשה לבנון בתפקידי ניהול בכיר במערכת הביטחון, בחברות ציבוריות ובמגזר הפרטי.

פרופ׳ איל יניב, יו״ר מחב״א, בירך על הצטרפותו של נתי אברהמי וציין כי ״מחב״א מתמקד ביצירת יתרון לגודל בעולמות הטכנולוגים, על מנת להשיג גמישות, התייעלות, איגום משאבים, חיסכון כספי, ושימור ידע. אין לי ספק, שהניסיון העשיר והמגוון של נתי בהובלת חדשנות טכנולוגית, יאפשר למחב״א לספק ערך משמעותי למוסדות להשכלה גבוהה”.

מרכז החישובים הבינאוניברסיטאי, הינו עמותה ללא מטרות רווח, שנוסדה על ידי אוניברסיטאות המחקר בישראל, במטרה ליצור פעילות סינרגטית בתחומים: תשתיות תקשורת ומחשוב, שרותי מידע דיגיטאלי, יישומים ואפליקציות, וטכנולוגיות למידה. העמותה מספקת שירותים למוסדות להשכלה גבוהה, תוך ניצול יתרון לגודל, מקצועיות וגמישות.


תמונת כותרת: נתי אברהמי

קרדיט צילום: אור יעקב

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות