סטרטסיס חוברת ל-ECCO הדנית לשילוב טכנולוגיות הדפסת תלת מימד חדשניות בתעשיית ייצור הנעליים

השימוש במדפסות ה-Origin One 3D  בחומרים ייחודיים שפותחו בחברת הנקל, יאפשר הוזלת עלויות וקיצור זמני ייצור

סטרטסיס (NASDAQ: SSYS), מובילה עולמית בפלטפורמות הדפסה בתלת מימד חוברת ל- ECCO, ממותגי הנעליים המובילים בעולם. החיבור בין החברות, יאפשר ליצרנית הנעליים הידועה לעשות שימוש בטכנולוגיית ההדפסה בתלת מימד ובמדפסות ה-Origin One 3D  של סטרטסיס, להאיץ את הליכי הפיתוח של דגמי נעליים, תוך שהוא מאפשר לבחון מקרוב הצעות לדגמים חדשים בשלבים מוקדמים ביותר של העיצוב והפיתוח. המהלך יתבצע בסיוע הדפסות תלת מימד בחומרי שרף מיוחדים שפותחו על ידי חברת Henkel Locite והוא יאפשר להדפיס הן את התבניות והן תצורות כף רגל מכניות, המחקות את הרגל האנושית, לבדיקות התאמה.

Stratasys-Origin One 3D
Credit: Stratasys

ייצור נעליים כיום הוא בחלקו הגדול ידני, אך בשנים האחרונות ECCO שילבה לא מעט טכנולוגיות חדשניות בהליכי הייצור שלה, דוגמת שימוש באוטומציה ובתהליכי הזרקה ישירה, שהוכחו כיעילים ביותר לחיבור חלקי הנעל ליחידה אחת. מדפסות ה- Origin One 3D של סטרטסיס מאפשרות כיום לייצר את תבניות הנעליים ודגמי כף הרגל מחומר פוטופולימרי עמיד במיוחד של הנקל, כשההליך כולו מהיר וזול יותר מהשימוש שמתבצע בתעשיית יצור הנעליים בתבניות אלומיניום ובהליכי ייצור במכונות CNC.  לדברי סמנכ״ל הפיתוח בחברה, ג׳ייקוב מולר הנסן, מספר פתרונות הדפסת תלת מימד נבחנו מבחינת איכות ההדפסה, המהירות והדיוק ומדפסות ה- Origin One 3D היו אלה שעמדו בהצלחה בדרישות הקפדניות. ל-ECCO יש כיום מעל 14 אלף נקודות מכירה ומוצריה נמכרים בכ-2180 חנויות מותג ב-89 מדינות.

 

״ ECCO היא דוגמה נאה כיצד תעשיית ייצור הנעליים מאמצת ייצור בהדפסת תלת מימד עבור חלקי נעל פונקציונליים, מעבר למה שכבר היה מקובל כיום – הדפסת סוליות לנעלי ספורט״, אומר כריס פרוצ׳ה, מנהל הטכנולוגיה של קו מוצרי P3 ומייסד משותף של Origin (שנרכשה על ידי סטרטסיס). ״הפתרון שלנו הכניס חדשנות להליכי הייצור וקיצר את זמני הפיתוח״.

הדפסת המודלים בתלת מימד מאפשרת למעצבי ומפתחי הנעליים לבחון ביתר קלות ומהירות את פונקציונליות הנעליים, תוך בחינת נוחותן למשתמשי הקצה. מעבר לכך, עם הטכנולוגיה החדשה לקוחות מותגיים יכולים לייצר בקלות ובמהירות יותר דגמים ותצורות חדשים ולבחון אותם בקרב לקוחות פוטנציאליים לקבלת משוב, כמו גם לייצר תבניות חדשות במגוון אתרים מרוחקים, ללא צורך בשינוע מיכון כבד לאתר היצור.

סרטון – מדפסת ORIGIN ONE בפעולה https://youtu.be/gwVKoxxZGk8


קרדיט לתמונות:  ״סטרטסיס״

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות