חדשות היום

Hailo ו-Variscite משתפות פעולה כדי לספק פתרונות AI עבור מכשירי קצה  

שילוב הפתרונות של החברות יאפשר לארגונים להריץ אפליקציות למידה עמוקה בהיקף מלא – באופן יעיל יותר, עם צריכת אנרגיה נמוכה יותר והוזלה משמעותית של העלויות

חברת הסטארט-אפ היילו (Hailo) מתל-אביב, המספקת שבבי AI למכשירי קצה וחברת Variscite, ספקית עולמית מובילה של מערכות על גבי מודול (SoM – Systems on Module) הודיעו היום על שיתוף פעולה. במסגרת שיתוף הפעולה הושקו מספר פלטפורמות פיתוח מוכנות לשימוש שמאפשרות הרצה של יישומי AI מורכבים במכשירי הקצה. כחלק מפתרונות ה-AI למכשירי הקצה שולבו פלטפורמות i.MX 8 של Variscite ומודול ה-Mini PCIe AI של היילו  המאפשר להריץ יישומי למידה עמוקה בהיקף מלא – באופן יעיל יותר, עם צריכת אנרגיה נמוכה יותר והוזלה משמעותית של העלויות.

הפתרונות של Variscite – DART-MX8M-PLUS ו-VAR-SOM-MX8M-PLUS – מבוססים על מערכת על שבב של חברת NXP והם מצוידים ביכולות בינה מלאכותית פנימיות, עם קצב עיבוד של עד 2.3 טרה פעולות בשנייה (TOPS). המוצרים הללו שישולבו עם מעבד ה-AI מדגם Hailo-8™,  בעל קצב עיבוד של עד 26 TOPS שהוא מהיר יותר באופן משמעותי מכל מעבד AI למכשירי קצה בשוק, יספקו ביחד פתרונות AI עתירי ביצועים וניתנים להרחבה למגוון שווקים ובהם: תעשייה 4.0, ערים חכמות, קמעונאות חכמה, תעשיית הרכב ועוד.

יתרה מזאת, המודולים של היילו להאצת AI ניתנים להתקנה כתוסף על פלטפורמות SoM נוספות של Variscite לרבות מעבדים מסדרת i.MX 8 שבהם לא שולב מנוע AI פנימי כמו i.MX 8M ו-i.MX 8MMini.

“שיתוף הפעולה שלנו עם חברה מובילה כמו היילו יאפשר לנו להרחיב את הגישה ליכולות AI ולמידה עמוקה במכשירי הקצה למגוון גדול יותר של לקוחות ואפליקציות, תוך שדרוג סל המוצרים שלנו שיתאפיין בביצועים גבוהים יותר”, אמר עופר אוסטרליץ, סמנכ”ל לפיתוח עסקי ומכירות, Variscite. “אנו נרגשים להציע ללקוחותינו פתרונות AI מתקדמים למכשירי קצה שיאפשרו להם להניע אפליקציות בשווקים שלהם באמצעות פתרון עוצמתי יותר שניתן לפריסה רחבה”.

המערכות על מודול (SoM) של Variscite ששולבו עם מודול ה-mini PCIe AI ומצלמת Basler תואמת, מספקות קצב עיבוד של 30 תמונות לשנייה בעת הרצה של יישום לזיהוי אובייקטים YOLOv5m ברזולוציה של FHD עם צריכת הספק נמוכה משמעותית.

“שיתוף הפעולה שלנו עם ספקית ה-SoM המובילה Variscite תשדרג את היכולות של מכשירי הקצה של הלקוחות לרמה חדשה”, אמר לירן בר, סמנכ”ל פיתוח עסקי, Hailo. “הפתרונות המשותפים יגבירו באופן משמעותי את יכולות ה-AI של כל משתמשי המודולים של Variscite ויאפשרו הרצה של מגוון רחב יותר של יישומים מבוססי למידה עמוקה במגוון שווקים. אנו מצפים להמשיך את שיתוף הפעולה עם Variscite כדי לשדרג משמעותית את כוח עיבוד ה-AI של מכשירי קצה בכל מקום בעולם”.

ההכרזה על שיתוף הפעולה החדש מצטרפת לשורת הכרזות על שיתופי פעולה נוספים של היילו בשנה האחרונה, וביניהם הסכם הפצה ושיתוף פעולה עם מקניקה מיפן, עם Lanner Electronics ו-Vecow מטייוואן, עם חברת MicroSys Electronics מגרמניה וכן הסכם עם Imaging Leopard ו-Socionext.

Hailo הוקמה בפברואר 2017 על ידי אור דנון, אבי באום, הדר צייטלין ורמי פייג ז”ל, בוגרי יחידת עילית טכנולוגית של חיל המודיעין. החברה מעסיקה כיום מעל 160 עובדים בתל-אביב ובחו”ל, וממשיכה לגייס עובדים נוספים על מנת לתמוך בצמיחה המואצת.


מערכת ניו-טק מגזין גרופ

תגובות סגורות