חדשות היום

חברת הסטארט אפ Make My Day גייסה 4.3 מיליון דולר לקידום פתרון שפיתחה לאופטימיזציה של טעינת רכב חשמלי לנהגים ולציי רכב.

תל אביב, 1 בדצמבר2021 חברת הסטארט אפ Make My Day השלימה סבב גיוס בהיקף של 4.3 מליון דולר בהובלת חברת ההשקעות הישראלית Capital Nature ביחד עם Chevron Technology Ventures (CTV)  , חברת CBG הממוקמת באנגליה וקרן ההון סיכון הישראלית, Next Gear. יצויין כי מדובר על השקעה ראשונה של קרן CTV בחברת סטארט אפ ישראלית.

חברת Make My Day שהוקמה על ידי ניסן כץ וכנען אביב, פעילה בתחום תעשיית הרכבים החשמליים החווה בימים אלו צמיחה עולמית רחבה. החברה מפתחת פתרונות תוכנה חכמים לסייע לנהגי רכבים חשמליים וציי רכב לנהל ביעילות רבה יותר את הטעינה.

כיום מספקת החברה שירותים ללקוחות B2B באירופה ובישראל כמו ציי רחב מסחריים ורשתות של תחנות טעינה. החברה מתכננת להיכנס לפעילות בשוק האמריקאי ב- 2022.

מדובר על ההשקעה החדשה ביותר של Future Energy Fund II, קרן בהיקף 300 מליון דולר של שברון המתמקדת בהשקעה בפרויקטים חדשניים עם פוטנציאל לשחק תפקיד משמעותי בשוק האנרגיה העתידי.

ברברה בורגר, סגנית נשיא לחדשנות בשברון ונשיאת CTV אמרה: “לחברת Make My Day יש פוטנציאל לספק פתרונות תכנון דרך חכמים שיאפשרו להתגבר על קשיים בהם נתקלים רבים מנהגי הרכב החשמלי”. לדבריה “ליכולת להגביר יעילות על ידי התאמה אישית של תכניות טעינה מבוססות תשתית ושגרת נסיעות יש פוטנציאל לספק חווית הפעלה חלקה יותר לנהגי רכב חשמלי וציי רכב. ההשקעה ב- Make My Day תואמת את המיקוד של Future Energy Fund II הכולל דה-קרבוניזציה בתעשייה, תחבורה, ביזור אנרגיה והצמחה של כלכלה מעגלית”.

“מדובר בהשקעה ראשונה של Chevron Technology Ventures בחברת סטארט אפ ישראלית הממחישה את החשיבות שמייחסת שברון לשיתופי פעולה עם חברות טכנולוגיה מקומיות” אמר ג’ף יואינג, מנהל שברון מדיטרניאן לימיטד “אנחנו מאמינים שחדשנות ישראלית יכולה ליצור הזדמנויות חדשות עבור שברון בעודנו מתקדמים לעבר עתיד מופחת פחמן” הוסיף יואינג.

אופיר גומא, מנכ”ל  Capital Nature אמר: Capital Nature גאה להיות המשקיע המוביל בסבב ההשקעות הבינלאומי הנוכחי במסגרתו גייסה Make My Day 4.3 מיליון דולר. Capital Nature פעילה כעשור בתחומי התחבורה בת קיימא. נמשיך להשקיע בפתרונות טכנולוגיים חדשניים וייחודיים שהופכים את סקטור התחבורה לבר קיימא יותר”.


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות