שיתוף פעולה אסטרטגי נוסף לג’נסל; נכנסת לשווקי פעילות חדשים

חתמה על הסכם עם תאגיד ABB הבינלאומי לקידום ושיווק מערכות גיבוי אנרגיה מבוססי מימן וללא פליטות

פעילות השיווק תתמקד, בין היתר, בתחומי הרכבות, בתי חולים, מבנים מסחריים, מרכזי נתונים וטלקום

רמי רשף, מנכ”ל ג’נסל: “אנו רואים בשיתוף הפעולה האסטרטגי עם חברת ABB צעד משמעותי במסגרת אסטרטגיית החברה להרחבת פעילותה, ורואים בהסכם זה פוטנציאל עסקי רב. שיתוף הפעולה עם ABB שמהווה אישור נוסף לפוטנציאל העיסקי הגלום במוצרי החברה וטיב הטכנולוגיה שלנו, מכניס את ג’נסל לשווקי פעילות חדשים וגדולים כגון: בתי חולים, תשתית רכבות, מרכזי נתונים ועוד, ולמעשה יאפשר לג’נסל להציע את מוצריה ללקוחות ABB הפרוסים ברחבי העולם. בנוסף,  ABB מפתחת כיום פעילות בתחום המימן, אותו היא סימנה כנדבך חשוב בתכניתה העסקית לשנים הבאות,  והדבר מהווה בסיס להידוק הקשר עם חברתנו, בה נצברו ידע ונסיון רבים בתחום זה. ההסכם עם ABB, לצד הסכמים אסטרטגיים נוספים עליהם חתמנו בשנה האחרונה – עם דויטשה טלקום, TDK ו-EV Motors – יהוו  את מנועי הצמיחה של ג’נסל בשנים הקרובות, במקביל לרוח הגבית שהסביבה העסקית מספקת  לחברה, המעודדת האצה של  המעבר לאנרגיה ירוקה ובת קיימא, וללא פליטות.”

חברת ג’נסל, המפתחת פתרונות אנרגיה ירוקה מבוססי תאי דלק לייצור חשמל באמצעות מימן ואמוניה, ממשיכה בתנופת פעילותה ובתהליך יצירת מנועי צמיחה חזקים לשנים הבאות. ג’נסל מדווחת היום, כי חתמה על שיתוף פעולה אסטרטגי עם חברת הענק הבינלאומית ABB המתמחה, בין היתר,  בפיתוח וייצור של מכשירי אל-פסק וציוד נלווה. ABB השוויצרית נסחרת בבורסות בשוויץ ובארה”ב בשווי של כ-74 מיליארד דולר ומגלגלת מחזור הכנסות שנתי של כ-30 מיליארד דולר.

במסגרת ההסכם, ג’נסל ו-ABB יקדמו פתרון לאספקת חשמל מהימנה ורציפה לאורך זמן במהלך הפסקות חשמל קצרות וארוכות וללא פליטות. הפיתרון שיקודם הוא מערכת כוח גיבוי המשלבת תאי דלק של ג’נסל ומערכות אל פסק של ABB  שמיועדת לתשתית קריטית של רכבות, בתי החולים, מבנים מסחריים, מרכזי נתונים וטלקום, אך לא תוגבל רק לתחומים אלה.

ג’נסל מעריכה כי שיתוף הפעולה עם ABB עשוי להביא לכניסת החברה למגזרים חדשים, וצפוי לקצר את הזמן שייקח לה להגיע ללקוחות ולטריטוריות חדשות וכמובן יאפשר לג’נסל להציע את מוצריה ללקוחות ABB ברחבי העולם. כמו כן, שיתוף פעולה עשוי להביא לפיתוח פתרונות טכניים חדשניים לצרכים שונים, ולסייע בקידום עסקי החברה בהתאם ליעדיה ולאסטרטגיה שלה.

חברת ABB הינה חברה טכנולוגית בתחום החשמל, התעשייה, התחבורה והתשתיות. החברה הוקמה לפני יותר מ-130 שנים, והפכה להיות מובילת הדיגיטציה התעשייתית. ABB פועלת ביותר מ-100 מדינות, לרבות ישראל, עם כ-144,000 עובדים.

שת”פ אסטרטגי זה מתווסף למספר הסכמי שיתוף פעולה ועיסקאות של ג’נסל עם חברות בינלאומיות מובילות. אחד משיתופי הפעולה המשמעותיים שנחתמו לאחרונה הוא עם ענקית התקשורת דויטשה טלקום.

חברת ג’נסל הוקמה בשנת 2011 ומציעה פתרונות אנרגיה ירוקה בתחום תאי הדלק. מוצרי החברה מבוססים על  טכנולוגיה חדשנית, ייחודית ואמינה, שפיתחה החברה. ג’נסל מספקת כיום פתרונות גיבוי חשמל למגוון רחב של אתרים, ובהם מגדלי תקשורת, תחנות השנאה בחברות חשמל, וזאת ב-22 מדינות מסביב לעולם. בנוסף, החברה פיתחה פתרון להפקת מימן מאמוניה בתהליך המאפשר לתאי הדלק הייחודיים שפיתחה לספק אנרגיה כמקור עיקרי לחשמל גם באתרים המצויים באזורים כפריים ומרוחקים, וכאלה המצויים מחוץ לרשת החשמל. ג’נסל מעסיקה כיום כ-130 עובדים, כולל מומחי אנרגיה יוצאי תכניות חלל וצוללות. מטה החברה נמצא בישראל עם רשת הפצה ותמיכה ברחבי העולם. החברה מנוהלת על ידי רמי רשף, שהינו יזם טכנולוגיה ותיק, ואחד ממייסדיה.


תמונת כותרת: רמי רשף – מנכל ג’נסל קרדיט באדיבות חברת ג’נסל

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות