Hailo מאיצה את התרחבותה באמצעות שיתוף פעולה עם KAGA FEI America

ההסכם שחתמה היילו יעזור לתמוך בבסיס הלקוחות המתרחב של החברה בצפון אמריקה באמצעות מפיץ בינלאומי מוביל המתמחה גם בשרשרת האספקה

חברת הסטארט-אפ היילו (Hailo) מתל-אביב, המספקת מעבד AI למכשירי קצה, הודיעה על שיתוף פעולה עם חברת KAGA FEI America (KFAI), מפיצה בינלאומית מובילה של מוצרי מוליכים למחצה שיקדם את מוצרי היילו ויספק להם תמיכה בשוק הצפון האמריקאי. ההסכם יאפשר להיילו להגיע ללקוחות נוספים בשווקים כמו: קמעונאות חכמה, ערים חכמות, בתים חכמים תעשייה 4.0 ועוד.

ההסכם יסייע להיילו לחזק את שיתופי הפעולה שלה עם לקוחות קיימים בצפון אמריקה ובה בעת להרחיב את ערוצי המכירות לשווקים אחרים שבהם חברות ממגוון תעשיות יוכלו להאיץ את עיבודי הבינה המלאכותית במכשירי הקצה. היילו תמשיך לספק את ™Hailo-8, מעבד ה-AI הייחודי והייעודי שלה למכשירי קצה וכן את המודולים עתירי הביצועים M2 ו-mPCI להאצת עיבודי AI. הניסיון העשיר של KFAI ומגוון השירותים הלוגיסטיים שהיא מציעה יחזקו את שרשרת האספקה של היילו ללקוחותיה.

“המומחיות של KFAI בלוגיסטיקה תחזק באופן משמעותי את הנוכחות שלנו בצפון אמריקה, שבה ממשיך לצמוח הביקוש לפתרונות AI במכשירי הקצה”, מסר אור דנון, מנכ”ל Hailo. “אנו בטוחים שערוצי ההפצה של KAGA FEI וקשריה העמוקים עם לקוחות יאיצו את ההתרחבות שלנו באזור. הפתרונות הייחודיים שלנו לעיבוד ולהאצה במכשירי הקצה משנים את כללי המשחק עבור ארגונים בשווקים רבים ו-KAGA FEI תסייע לנו בקרב לקוחות קיימים וחדשים הזקוקים לפתרונות AI רבי עוצמה במכשירי הקצה”.

“אנו נלהבים לשתף פעולה עם חברה מובילה כמו היילו בתחום הבינה המלאכותית למכשירי קצה לאור הפוטנציאל הרב שאנו רואים בפתרונות ה-AI החדשניים שלהם”, מסר טויוהיסה הושינו, נשיא ומנכ”ל KAFI. “הניסיון שלנו בהכוונת לקוחות לאימוץ טכנולוגיות חדשות ויצירת ביקושים שישולב עם פתרונות ה-AI העוצמתיים של היילו יניבו ערך משמעותי ללקוחות בצפון אמריקה”.

מעבד Hailo 8™ מספק ביצועים חסרי תקדים למכשירי קצה. עם קצב עיבוד של 26 טרה פעולות לשנייה (TOPS) וארכיטקטורה חדשנית, הוא מאפשר למכשירי קצה להריץ אפליקציות למידה עמוקה שעד עתה ניתן היה להריצן בענן בלבד. המבנה המתקדם של המעבד מספק ביצועים גבוהים יותר, צריכת אנרגיה נמוכה יותר והשהיה מינימלית – והוא מאפשר בכך שמירה עמוקה יותר על הפרטיות ואמינות משופרת של המכשירים החכמים שפועלים בנקודות הקצה.

ההכרזה על שיתוף הפעולה החדש מצטרפת לשורת הכרזות על שיתופי פעולה נוספים של היילו בשנה האחרונה, וביניהם הסכם הפצה ושיתוף פעולה עם Macnica מיפן, עם Lanner ו-VeCow מטייוואן, עם החברות MicroSys Electronics ו-Kontron מגרמניה, Variscite מישראל וכן הסכמים עם Imaging Leopard ו-Socionext.

Hailo הוקמה בפברואר 2017 על ידי אור דנון, אבי באום, הדר צייטלין ורמי פייג ז”ל, בוגרי יחידת עילית טכנולוגית של חיל המודיעין. החברה הפכה באוקטובר ליוניקורן לאחר השלמת סבב גיוס C בהיקף 136 מיליון דולר. היילו מעסיקה כיום מעל 160 עובדים בתל-אביב ובחו”ל, וממשיכה לגייס עשרות עובדים נוספים על מנת לתמוך בצמיחה המואצת.


תמונה- צוות עובדי Hailo בישראל

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות