חדשות היום

חיים לויט, שהיה ל GM HP Indigo-בשנתיים האחרונות, ימונה ל- SVP & GM Industrial Print בחברת HP העולמית נועם זילברשטיין ימלא את מקומו וימונה ל-GM HP Indigo

HP אינדיגו, המובילה העולמית בפיתוח טכנולוגיות הדפסה דיגיטלית, מודיעה היום על מינויו של נועם זילברשטיין ל-GM HP Indigo. HP אינדיגו מעסיקה כיום בישראל עובדים במרכז המו”פ והמטה בפארק המדע ברחובות ובקמפוס הייצור החדשני בקרית גת. במסגרת תפקידו, יוביל זילברשטיין את הצמיחה וההתרחבות של טכנולוגיית הדפוס הדיגיטלי והפתרונות שלHP  אינדיגו הגלובלית בשווקי המסחר והאריזה ברחבי העולם.

כמו כן, חברת HP העולמית מודיעה כי חיים לויט, שהיה ל GM HP Indigo בשנתיים האחרונות, קודם ומונה לתפקיד סגן נשיא עולמי בכיר ומנכ”ל חטיבת הדפוס התעשייתי הדיגיטלי בחברה (Industrial print), וינהל מספר יחידות עסקיות וארגונים גלובליים ברחבי העולם. נועם זילברשטיין וחטיבת אינדיגו יהוו חלק מארגונו החדש של חיים לויט, שיוביל למעשה את כל תחום הדפוס התעשייתי הדיגיטלי ב- HP העולמית. בהמשך להודעת HP על פיה תחום הדפוס הדיגיטלי נמצא ברשימת מוקדי הצמיחה של החברה, יוביל לויט את אסטרטגיית הצמיחה והטכנולוגיה העתידית בתחום זה. חיים לויט התחיל את דרכו בחברה לפני כ-27 שנה, במהלכן כיהן בשורה של תפקידים ניהוליים בכירים בישראל ובארה”ב, החל מאגף הרכש, התכנון ושרשרת האספקה, עד שבשנת 2020 מונה למנכ”ל HP אינדיגו לאחר 16 שנה בארה”ב כשהוביל את פעילות המכירות של החברה ברחבי העולם.

בשנה וחצי האחרונות טרם תפקידו הנוכחי, כיהן נועם זילברשטיין כסמנכ”ל התפעול של HP Indigo והוביל את הפעילות הגלובלית של חטיבות תפעול מכונות הדפוס והמוצרים המתכלים (Supplies), כולל מפעלי הייצור וגופי ההנדסה, וכן את צוותי המיקור (Sourcing), שרשרת האספקה, התכנון ואיכות המוצרים.

זילברשטיין הצטרף ל-HP אחרי 20 שנות פעילות ב-General Electric Healthcare, שם כיהן כמנכ”ל יחידת הגלאים הגלובלית, עם אחריות על תחום מחקר, פיתוח ויצור ב-5 אתרי החברה ברחבי העולם.

לפני תפקידו זה הוביל זילברשטיין ארגונים ופעילויות בתחום המו”פ, שיווק ומכירות, איכות וייצור ברמה הגלובלית ביחידת הרפואה הגרעינית של GE healthcare.

זילברשטיין בעל תואר B.Sc בהצטיינות בהנדסת מכונות מהטכניון ותואר MBA בשיווק ומערכות מידע מאוניברסיטת תל אביב, והוא מהנדס איכות מוסמך מהאגודה האמריקאית לאיכות.


תמונת כותרת מימין לשמאל: חיים לויט, קרדיט: שחר גרבר ונועם זילברשטיין, קרדיט: ענת פנחס.

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות