חדשות היום

מעבדי ה-AI של Hailo ישתלבו במערכות הבינה המלאכותית של IBASE לנקודות קצה ברשתות 5G

חברת הסטארט-אפ היילו (Hailo) מתל-אביב, המספקת מעבדי AI למכשירי קצה, הודיעה היום על שיתוף פעולה עם IBASE Technology Inc., יצרנית מובילה של מערכות מחשוב משובצות. שתי החברות ישיקו ביחד את מערכת ASB210-953-AI לעיבודי AI בנקודות קצה שמבוססת על סדרת U של דור 11 של מעבדי הליבה של אינטל (לשעבר Tiger Lake). המערכת המשולבת תוכננה עבור אפליקציות בינה מלאכותית להתקני אינטרנט של הדברים (AIoT – Artificial Intelligence of Things) במגזרים כמו ערים חכמות, תעשייה 4.0, תעשיית הרכב ועוד.

IBASE נוסדה בשנת 2000 בטייוואן והיא מתמחה בפיתוח וייצור של מחשבי PC תעשייתיים ובהם לוחות אם מבוססי RISC, מערכות משובצות, מחשבי לוח ועוד.

השילוב של מודול האצת ה-AI מדגם Hailo-8 M.2, ב- ASB210-953-AIיספק ביצועים חסרי תקדים בקצב עיבוד של 26 טרה פעולות לשנייה (TOPS) וצריכת הספק ממוצעת של 2.5 וואט. המוצר המוצע ניחן בממדים קומפקטיים של 180x150x72 מ”מ (רוחב-עומק-גובה) מציע אפשרויות הרחבה גמישות שתומכות בתעבורת נתונים של רשתות 5G מהירות בשלושה מודולים: B-Key, E-Key ו-M-Key.

“אנו נרגשים לשתף פעולה עם מובילת שוק כמו IBASE וביחד להציע פתרונות למידה עמוקה עם ביצועים חסרי תקדים לשוק”, מסר לירן בר, סמנכ”ל פיתוח עסקי, Hailo. “אנחנו מצפים לשלב את מודולי ה-AI החדשניים שלנו במספר גדול יותר של מערכות המחשוב המשובצות של IBASE”.

“שיתוף הפעולה שלנו עם היילו יאפשר לנו להציע ללקוחות מערכותAI  לעיבודי היסק בנקודות קצה שיתאפיינו בביצועים חסרי תקדים”, מסר אלברט לי, נשיא IBASE. “Hailo-8, מעבד ה-AI הטוב מסוגו, המוצע במארז מודול, תואם למכשירים בגודל NGFF M.2 וכן למפתחות M, B+M  וכן A+E שניתן להתאימם בקלות לפלטפורמה שלנו ASB210-953-AI לביצוע עיבודי היסק של רשתות נוירונים בזמן אמת במגוון רחב של אפליקציות”.

IBASE תציג את הפתרון המשולב בשלוש תערוכות במהלך שנת 2022:SPS Italia , Automate ו-Embedded World.

ההכרזה על שיתוף הפעולה החדש מצטרפת לשורת הכרזות על שיתופי פעולה נוספים של היילו בשנה האחרונה, וביניהם הסכמי הפצה ושיתופי פעולה עם NXP ההולנדית, Macnica מיפן, KFAI מצפון אמריקה, Lanner ו-VeCow מטייוואן, MicroSys Electronics ו-Kontron מגרמניה, Variscite מישראל וכן הסכמים עם Imaging Leopard, Socionext, NEXCOM, AITg, AAEON ו-CVEDIA.

Hailo הוקמה בפברואר 2017 על ידי אור דנון, אבי באום, הדר צייטלין ורמי פייג ז”ל, בוגרי יחידת עילית טכנולוגית של חיל המודיעין. החברה הפכה באוקטובר ליוניקורן לאחר השלמת סבב גיוס C בהיקף 136 מיליון דולר. היילו מעסיקה כיום מעל 170 עובדים בתל-אביב ובחו”ל, ותגייס 100 עובדים נוספים בשנת 2022 על מנת לתמוך בצמיחה המואצת.


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות