חדשות היום

מעבדי Hailo-8™ שולבו בכרטיס האצה חדש שלLanner Electronics  לעיבודי AI

כרטיס ההאצה החדש Falcon H8 PCIe מציע ביצועים בקצב של עד 156 טרה-פעולות בשנייה עם צריכת הספק נמוכה ומאפשר אנליטיקה של וידיאו בזמן אמת במכשירי קצה

חברת הסטארט-אפ היילו (Hailo) מתל-אביב, יצרנית מובילה של מעבדי AI למכשירי קצה, הודיעה היום על שיתוף פעולה עם חברת לאנר אלקטרוניקס (Lanner Electronics) מטייוואן, מפתחת ויצרנית גלובלית מובילה של התקני מחשוב חכמים לנקודות הקצה. במסגרת שיתוף הפעולה, לאנר תשיק כרטיס האצה ראשון מתוצרתה לעיבודי AI – Falcon H8 PCIe המבוסס על מעבדי ה-AI של חברת היילו הישראלית AI  Hailo-8™הייעודי למכשירי קצה.

לאנר אלקטרוניקס מספקת התקני מחשוב חכמים לנקודות קצה לחברות גלובליות מובילות וביניהן: אינטל, אינפניון, ברודקום, ורייזון, מיקרוסופט, מלאנוקס, רד, NEC ורבות נוספות.

לאנר אלקטרוניקס שיתפה פעולה עם חברת היילו בתכנון כרטיס Falcon H8, שמאפשר הרצת אפליקציות לאנליטיקה רבת עוצמה של וידיאו רחב היקף במכשירי קצה במגוון של שווקים כמו: מערכות תחבורה חכמות, ערים חכמות, קמעונאות חכמה ותעשייה 4.0.

Falcon H8 הוא אחד מכרטיסי ההאצה מסוג PCIe AI הטובים בשוק במדד עלות/תועלת, עם צריכת הספק נמוכה וביצועי שיא בקצב של 156 טרה-פעולות בשנייה (TOPS – Tera Operations Per Second) התומכים באפליקציות למידה עמוקה בשרתי קצה. הכרטיס מספק ביצועים חסרי תקדים של עיבוד של מעל 15,000 תמונות בשנייה (FPS) עבור MobileNet-v2, מעל 8,000 FPS עבור ResNet-50 ובהשוואה לפתרונות מובילים בשוק אשר מבוססי GPU, זה עד 4x יותר טוב מבחינת יעילות במחיר (TOPS/$) ו- 2x יותר טוב מבחינת יעילות אנרגטית (TOPS/W).

כרטיס ההאצה החדש הוא פתרון קל להתקנה עבור מהנדסים שמעוניינים להוריד את העומס מהמעבד בעיבודי היסק של למידה עמוקה הדורשים שיהוי נמוך. כרטיס ההאצה Falcon H8 מגיע עם 4, 5 או 6 מעבדי AI  Hailo-8™והוא מציע פתרון מודולרי, יעיל מבחינה כלכלית לעיבודי AI בנקודות הקצה המתאפיין ביכולות עיבוד עוצמתיות  וצריכת הספק נמוכה. באמצעות ממשק PCIe סטנדרטי כרטיס ההאצה החדש מאפשר למכשירים קיימים כמו מכשירי הקלטת וידיאו (NVR), מחשבי PC תעשייתיים, רובוטים וקופסאות לעיבודי AI בנקודות קצה להריץ אפליקציות וידיאו כבדות וקריטיות לעיבודי AI במכשירי קצה כמו: אנליטיקה של וידיאו, ניהול תחבורה, בקרת גישה ועוד.

היילו מציעה מגוון רחב של מאיצי AI ללקוחות ברחבי העולם, ובכללם מעבד ה-AI החדשני שלה מדגם Hailo-8™, ומודולי האצת הבינה המלאכותית עתירי הביצועים מדגמי M.2 ו-Mini PCIe. מעבד Hailo-8, הפועל בקצב של 26 טרה-פעולות בשנייה (Tera Operations Per Second – TOPS) בצריכת הספק טיפוסית של 2.5 וואט, מספק ביצועים גבוהים במיוחד בקצה הרשת ביעילות צריכת הספק מובילה בתעשייה, המאפשרת למכשירי קצה להריץ יישומי למידה עמוקה מתוחכמים בהיקפים גדולים.

“לאנר שמחה לשתף פעולה עם היילו כדי לפתח את הדור הבא של כרטיסי האצה ל-AI, שיתאפיינו ברמה גבוהה של יעילות חישובית ובנוסף קלות התקנה אשר יאפשרו יכולות מחשוב AI עוצמתי לנקודות הקצה  בזירת ה-IoT התעשייתי”, מסר ג’נס טסנג, CTO של Lanner Electronics. “המומחיות שלנו בבניית פלטפורמות חומרה דחוסות המשולבת עם שבב עצבי מתקדם ותבניות תוכנה של היילו מספקים לספקי שירותים ואינטגרטורים מאיץ AI טוב מסוגו שמאפשר הרצת אפליקציות למידה עמוקה באופן יעיל ביותר ועם עלות /בעלות כוללת הנמוכה ביותר”.

“השילוב של AI  Hailo-8™ב-Falcon H8 מספק ביצועים חסרי תקדים לעיבודי AI במכשירי קצה והוא הפתרון העוצמתי ביותר בשוק, הניתן לפריסה הרחבה ביותר והיעיל ביותר במדד עלות/תועלת”, מסר אור דנון, מנכ”ל ומייסד משותף, Hailo. “שיתוף הפעולה שלנו עם לאנר יעצים מכשירי קצה במגוון תעשיות כולל תחבורה, ערים חכמות, קמעונאות חכמה, IoT תעשייתי ועוד”.

בחודש אפריל 2021 הודיעו שתי החברות על שיתוף הפעולה הראשון ביניהן, לפיתוח פתרונות פורצי דרך לעיבודי AI בשלבי ההיסק עבור יישומי ראייה ממוחשבת בזמן אמת בנקודות הקצה. מספר חברות Tier 1 אימצו מאז את הפלטפורמות פורצות הדרך של שתי החברות.

מערכת ניו-טק מגזין גרופ

תגובות סגורות