עם מפקד 8200 לשעבר וראש מרכז הסייבר של האוניברסיטה העברית בצוות החברה- חברת BBT.Live השלימה גיוס של 6.4 מיליון דולר

החברה פיתחה פלטפורמת SDN המאפשרת לספקיות תקשורת להציע חבילת קישוריות מהירה ומאובטחת בענן לחברות מבוזרות בעלות משרדים, סניפים ועובדים מרחוק.

חברת  BBT.Live (Be Broadband Technologies) של היזם משה לוינסון הכריזה על השלמת גיוס סיד של 6.4 מיליון דולר בהובלת צבי נטע החזקות, חברת ההשקעות של צבי נטע, יו”ר ובעלי קבוצת מכשירי תנועה. גיוס זה משלים השקעת סיד של כ-6.4 מיליון דולר בו השתתפו גם בעלי מניות נוספים בחברה.

BBT.Live פיתחה פלטפורמת SDN-, תוכנה חדשנית המשלבת רשתות SD-WAN (Software Defined Wide Area Networking) ו-SASE (Secure Access Service Edge), עם שירותי אבטחת רשתות שונים ומאפשרת קישוריות רחבת פס, על טווח מאובטח, בין משרדים, סניפים, ועובדים מרחוק. טכנולוגית SASE נחשבת לעתיד של תחום התקשורת המאובטחת בעולם ההולך ומתבסס על דיגיטציה, מחשוב ענן ועבודה מכל מקום.

חברות המפוזרות על פני סניפים, משרדים ובתי עובדים זקוקות יותר מתמיד לקישוריות אפקטיבית, מהירה ומאובטחת לניהול התקשורת הפנים והחוץ ארגונית והפעלתן של אפליקציות רבות ומגוונות.

עד כה, חברות נדרשו לתמרן בין ספקים שונים כדי להעניק את המרכיבים החיוניים לניהול רשת תקשורת– ראוטרי LAN מקומיים, ZTNA , FIREWALL, קישוריות WAN,  ונראות בענן.

הטכנולוגיה של BBT.Live מהווה One stop shop המספקת הן תקשורת רחבת פס המתממשקת עם כל סוג של חומרה או אפליקציה והן אבטחה ברמה הגבוהה ביותר. כך הארגונים יכולים לחסוך בעלויות על ידי צמצום הצורך בצוותי IT, לשפר את ביצועיהן ואת חווית הלקוח שלהן.

המודל העסקי של החברה מבוסס על מכירה למפעילים ונותני שרותי תקשורת, המספקים את הפתרון ללקוחות הקצה שלהם והיא חתומה כבר על הסכמים מסחריים עם שלוש ספקיות תקשורת מקומיות וגלובליות (Cellcom, Sharaf DG, DIENS), ושותפות עסקית עם חברת החומרה מהמובילות בעולם ADVANTECH אשר הטמיעה את הטכנולוגיה של BBT.Live במוצריה.

החברה מובלת ע”י דמויות בכירות מתחום התקשורת והסייבר כגון תא”ל (מיל.) דני הררי, מפקד 8200 לשעבר, המשמש כדירקטור פעיל בחברה ופרופסור דוד חי, מביה”ס להנדסה ומדעי המחשב וראש מרכז הסייבר באוניברסיטה העברית. שעבד ב-IBM ו-CISCO. בנוסף, לחברה שורה של מפתחים בעלי ידע ומומחיות מיחידות טכנולוגיות מובילות בצבא, ומנהלים בעלי רקע מוכח מחברות מובילות בתחום ההיי טק.

מייסד ומנכ”ל החברה משה לוינסון:” בשוק גלובלי ההולך ונהיה מבוזר עם חברות מרובות סניפים, משרדים ואלפי עובדים מהבית, קווי תקשורת מהירים, יציבים ובטוחים הם קריטיים מתמיד. הטכנולוגיה שלנו נבנתה על ידי מומחים עולמיים מתחום הסייבר והתקשורת שיצרו פלטפורמה אחת פשוטה לתפעול, מאובטחת וגמישה שתחסוך לחברות ניהול של ספקים רבים ותלות בצוותי IT גדולים ותעניק להן מנגד תקשורת מהירה ויכולת להעניק חווית משתש אופטימלית לכל אפליקציה או שירות”.

תא”ל (מיל.) דני הררי, דירקטור פעיל בחברה ולשעבר מפקד יחידה 8200 ” :בעולם יש צורך הולך וגדל בפתרונות תקשורת מסועפים, יציבים ומאובטחים שמאפשרים עבודה סדירה של חברות עם משרדים, סניפים וצוותים העובדים מהבית. הצטרפתי להנהלת BBT.Live ,  כי מדובר בחברה עם מוצר עובד שכבר נמכר ומופעל על ידי חברות מובילות במשק הישראלי ובחו”ל.  זו תעודת כבוד לחברה שנמצאת רק שנתיים על הכביש וכבר מתחרה עם הגדולות בתחום ומנצחת. העובדה שפרופ’ דוד חי, שהוא מומחה עולמי לתקשורת ולסייבר ומי שזכיתי לפקד עליו ב-8200, מכהן כCSO- של החברה גרמה לי להחליט שזה מקום שאני רוצה להיות בו ושותף להצלחתו.

הגיוס  הנוכחי ישמש את החברה להמשך ההתרחבות וגיוס עובדים בישראל, הרחבת השיווק והמכירות ופיתוח הטכנולוגיה.


תמונת כותרת: משה לוינסון, מייסד ומנכ”ל BBT.Live. קרדיט: BBT

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות