חדשות היום

חברת BBT.Live , בשיתוף עם חברת איסטרוניקס, סיכמו על שיתוף פעולה עם ענקית האבטחה צ’ק פוינט

במסגרת שיתוף הפעולה תוכנת האבטחה של צ’ק פוינט תיכלל בחבילת הקישוריות המאובטחת ש-BBT.Live פיתחה עבור ספקיות תקשורת בארץ ובעולם

חברת BBT.Live  (Be Broadband Technologies) של היזם משה לוינסון וענקית האבטחה צ’ק פוינט הכריזו על שיתוף פעולה ביניהן. במסגרת השת”פ, צ’ק פוינט תגן ותקשיח את רכיבי התקשורת של  BBT.Live.

BBT.Live פיתחה תוכנה חדשנית המאפשרת לספקיות תקשורת לספק חבילת קישוריות רחבת פס בענן, על טווח מאובטח, ללקוחות עסקיים המבוזרים על פני משרדים, סניפים, ומשרדי בית מרוחקים. בעולם ההולך ומתבסס על דיגיטציה, מחשוב ענן ועבודה מכל מקום, ישנה דרישה הולכת וגוברת מספקיות התקשורת לתת פתרונות מקיפים הכוללים תקשורת יציבה, פשוטה לתפעול ומאובטחת. עד כה ספקיות התקשורת נאלצו לתת פתרונות מסורבלים הדורשים מגוון ספקים ומסובכים לפריסה ועל כן בלתי רווחיים בעבורן. הטכנולוגיה של BBT.Live מהווה One stop shop המספקת הן תקשורת רחבת פס המתממשקת עם כל סוג של חומרה או ענן והן אבטחה ברמה הגבוהה ביותר. הפשטות של התוכנה וקלות הפריסה המתבצעת מרחוק ובתוך דקות, מאפשרות לספקיות התקשורת להעניק חווית לקוח טובה ללקוחותיהן תוך חיסכון עצום באנשי IT , צוותי שירות לקוחות וטכנאים יקרים.

חברת צ’ק פוינט, היא בין המובילות העולמיות בתחום אבטחת המידע, ומציעה פתרונות אבטחה לרשתות, מחשבים, סביבות ענן, מכשירים ניידים, והתקני IoT. במסגרת שיתוף הפעולה עם BBT.Live צ’ק פוינט תטמיע את פתרון Quantum IoT Embedded כחלק מפתרון התוכנה של חברת BBT.Live.  Quantum IOT Embedded משלב את טכנולוגיית ה-Nano Agent החדשנית אשר מנטרת את פעולות המכשיר, מזהה חריגות המיוחסות להתקפות סייבר מורכבות וחוסמת אותם בזמן אמת.

מירי אופיר, דירקטור מחקר ופיתוח בצ’ק פוינט:”הפריסה הרחבה של מכשירי IoT בתוך ארגונים, מאפשרת לתוקפי סייבר להיכנס לרשתות ארגוניות דרכם. מניסיוננו, נתבים והתקני תקשורת, משמשים תוקפים לחדירה לרשת הארגונית בהיותם שער כניסה לארגון. ממש בימים אלה מתרחשת התקפת סייבר רחבה המכונה ZuRAT על נתבים שנמצאים בשימוש בדרך כלל בארגונים קטנים, בסניפים או בבתים. וההערכה היא שאלפי ארגונים נפגעו במתקפה זו.  הננו-אג’נט שאנו מטמיעים במכשירי IoT מזהה וחוסם בזמן אמת ניסיונות תקיפה, כולל הגנה מפני חולשות Zero-Day. אנו מודים ל-BBT.Live  על שיתוף הפעולה ובטוחים שלקוחותיהם יהיו מאובטחים בצורה הטובה ביותר.”

משה לוינסון, מייסד ומנכ”ל BBT.Live:” שיתוף הפעולה עם צ’ק פוינט הוא גאווה עצומה עבורנו והבעת אמון במוצר שפיתחנו. ליכולות של צ’ק פוינט בתחום האבטחה אין אח ורע בעולם ואנחנו שמחים על שבחרה לשתף עמנו פעולה ולסייע לנו לספק ללקוחותינו מוצר שלם ואיכותי”.

רבקה הלפמן, מנהלת קווי מוצר באיסטרוניקס: “ אנחנו גאים על שיתוף הפעולה הטכני והעסקי עם חברת BBT.Live,   שלוב פתרונות החומרה שאנו מציעים עם התוכנה של BBT.Live   וחברת צ’ק פוינט –   מציע פתרון יעיל וגישה ישירה דרך רשת האינטרנט תוך כדי העצמת היעילות והאבטחה להגנה מרבית כנגד התקפת סייבר בנקודות הקצה ברשת ובחיבוריות לענן. “

 

מערכת ניו-טק מגזין גרופ

תגובות סגורות