חדשות היום

מחברי Hi-Rel של HARWIN מספקים מרווח מעגל למעגל גדול יותר

על מנת לתמוך בכל המגוון של יישומי לקוחות, חברת HARWIN מוסיפה אפשרות נוספת לסדרת מחברי Datamate הפופולרית שלה, הכוללת מחברים באמינות גבוהה (Hi-Rel).

כשהוא משלים את טווח המחברים הקיים Datamate J-Tek (שבו משתמשים בבורגי חיבור להתקנה מאובטחת), בגובה של 7.3 מ”מ לוח-ללוח בזמן החיבור, מחבר הנקבה החדש מאפשר גובה חיבור של 17.15 מ”מ, גבוה יותר באופן משמעותי. האפשרות של מרווח גדול יותר בין מעגלים מודפסים נותנת למתכננים גמישות להשתמש ברכיבים גדולים יותר להתקנה במעגלים או באפשרויות כבילה רחבות יותר.

כמו כל הפריטים בתיק המוצרים של Datamate, עם המחברים החדשים האלו אפשר לקבל עמידות מובילה בתעשייה לטמפרטורה, לרעידות ולהלמים. כתוצאה, הם מספקים פעולה אמינה בטווח הארוך, אפילו כשהם נמצאים בסביבות הדורשניות ביותר, ותומכים ביישומים עם רגישות קריטית לבטיחות. בנוסף, מקבלים שחרור מאמצים עבור סיומות ההלחמה בזכות השימוש בבורגי חיבור להתקנה במעגל ובפיני הכוונה שעוזרים בחיבור.

מחברי Datamate עם הגדלת הגובה יועילו למהנדסים שמפתחים ציוד ברמה גבוהה עבור מערכות תעשייתיות, מערכות חלל-אוויר ומערכות צבאיות וציוד נייד לפעולה בתנאים קשים. אפשר לקבל אותם בגרסאות של מערכי שורות כפולות של 10, 20 או 30 מגעים והם תואמים למחברי זכר קיימים שעוברים דרך המעגל. לכל משטחי המגע המחוברים יש גימור בזהב, ולסיומות יש גימור בזהב או בבדיל.

“משוב שהתקבל מבסיס הלקוחות שלנו מראה שיש מצבים שבהם נדרשת הפרדה גדולה יותר בין לוחות המעגלים”, אמר ריאן סמרט [Ryan Smart], ראש מחלקת שיווק מוצרים ב- HARWIN. “הפרופילים המוארכים החדשים האלו של מחברי Datamate מספקים גובהי מערומים שנדרשים ליישומים כאלו, בצד שמירה על רמות גבוהות של עמידות ואמינות מכניות.”


מערכת ניו-טק מגזינים בע"מ

תגובות סגורות