Dot Compliance גייסה 23 מיליון דולר בסבב גיוס B במטרה לאפשר לחברות מתחומי מדעי החיים לספק מוצרים מצילי חיים במהירות, בבטיחות וביעילות

הגיוס יאפשר התרחבות עסקית ופיתוח של פתרונות מוכנים לשימוש לניהול איכות ועמידה ברגולציה מבית Dot Compliance עבור חברות פארמה ומכשור רפואי

Dot Compliance, המספקת פלטפורמה מוכנה לשימוש לניהול איכות ועמידה ברגולציה של מוצרים רפואיים, הכריזה היום על גיוס של 23 מיליון דולר בסבב גיוס B שהובל על ידי קרן הצמיחה Israel Growth Partners עם השתתפות מהמשקיעים הקיימים Vertex Ventures ו-TPY Capital. סבב זה מביא את סך כל גיוסי החברה ל-33 מיליון דולר עד כה.

דורון סיטבון, מייסד ומנכ”ל Dot Compliance ; קרדיט צילום – Natalia Gorji Photography

הסבב יאפשר ל-Dot Compliance להמשיך להאיץ את צמיחתה המהירה כתוצאה מהביקוש למערכת ניהול האיכות שלה (QMS). Dot Compliance מביאה לשינוי פרדיגמה בשוק מדעי החיים ומציעה את הפתרון המוכן לשימוש הראשון בתעשייה לניהול איכות ועמידה ברגולציה. כך מתאפשר ללקוחות מתחומי מדעי החיים להטמיע במהירות פתרונות גמישים המוצעים במחירים אטרקטיביים.

פתרונות החברה מבוססים על פלטפורמת Salesforce.com וכוללים סט רחב של תהליכי ניהול איכות ועמידה ברגולציה, המאפשרים לארגונים מתחומי מדעי החיים לספק מוצרים חדשניים ומצילי חיים במהירות, בבטיחות וביעילות.

Dot Compliance” טלטלה תחום שנע באיטיות ויצרה סטנדרט חדש של פתרונות QMS קלים ליישום”, אמר דורון סיטבון, מייסד ומנכ”ל החברה. “אנחנו מתרגשים מהשותפות עם Israel Growth Partners ומאמונתם בחזון שלנו. המימון הנוסף יאפשר לנו להגביר את מאמצינו להציע לארגונים מתחומי מדעי החיים לבצע אוטומציה מהירה בתהליכי הפיתוח והייצור שלהם, תוך כדי הקפדה על עמידה ברגולציה”.

העלויות הגואות הכרוכות בפיתוח מוצרים ובאבטחת איכות והסביבה הרגולטורית הקפדנית מחייבות חברות מתחומי מדעי החיים להפוך את תהליכי האיכות והעמידה ברגולציה לאוטומטיים כדי להישאר תחרותיות. פתרונות QMS מסורתיים לא עונים יותר על צרכים אלו.

“פתרונות חדשניים לאיכות ועמידה ברגולציה הפכו לנדבך מרכזי בפעילותן של חברות מדעי החיים”, אמר יוני לוי, שותף ב-Israel Growth Partners. “חברת Dot Compliance ביססה את מעמדה כמובילת שוק ומובילה טכנולוגית והרחיבה במהירות את מעגל לקוחותיה. אנחנו שמחים להצטרף לצוות המנוסה של החברה במשימתו להפוך את תהליכי האיכות בחברות מדעי החיים לקלים, מהירים וזולים יותר ולאפשר להן להתרכז בעבודתן החשובה: להפוך את כולנו לבריאים יותר”.

סבב הגיוס הוא האחרון בסדרה של הישגים, ביניהם צמיחה תלת ספרתית שנתית במשך שלוש שנים רצופות, מאגר של יותר מ-200 לקוחות ב-15 מדינות ובניית רשת שותפים גלובלית בתעשיית מדעי החיים.

Dot Compliance תשתמש בכסף כדי לענות על הביקוש הגובר לפתרונות ה-QMS המוכנים לשימוש של החברה. החברה מתכננת להרחיב את  מאמצי המכירות שלה בעולם ולהמשיך ולהשקיע בפיתוח מוצרים חדשניים המוצעים במחירים אטרקטיביים. כך, מאמינים בחברה, ניתן יהיה להאיץ את תהליכי הדיגיטציה של לקוחותיה.

Dot Compliance מאמינה שבניית צוות מגוון וגלובלי מסייע לחשיבה חדשנית ולפיתוח מוצרים איכותיים, ובהתאם מציגה מצבת עובדים הכוללת יותר מ-50% נשים. המימון יסייע לחברה להמשיך לטפח ולפתח צוות גמיש ומגוון ברחבי העולם.

“Dot Compliance הקדימה את זמנה כשפיתחה פתרון QMS מוכן לשימוש ומבוסס ענן שבנוי על התשתית של Salesforce. לאור החזון והביצועים של החברה, אנחנו אופטימיים לגבי המשך הצמיחה המהירה ומובילות השוק שלה”, אמר אביעד אריאל, שותף כללי ב-Vertex Ventures.

“מאז שהשקענו ב-Dot Compliance אנחנו עדים להתרחבות מהירה בסט היכולות של המוצר ובנוכחות המסחרית של החברה בעולם “, אמר גיא ימין, שותף-מנהל ב-TPY. “שוק מדעי החיים בשל לאמץ פתרונות קלים ליישום המוצעים במחירים אטרקטיביים, שיאפשרו לפתח מוצרים רפואיים העומדים ברגולציה”.


תמונת כותרת: צוות Dot Compliance  בישראל ; קרדיט צילום – באדיבות Dot Compliance

מערכת ניו-טק מגזינים בע"מ

תגובות סגורות