חדשות היום

נטאפ תסייע לפורשה לשפר את עתיד מרוצי המכוניות

נטאפ פיתחה פתרון ייחודי לניהול נתונים וקבלת החלטות בזמן אמת – בזמן התחרות

נטאפ, חברת תוכנה גלובלית המתמקדת בניהול נתונים בענן וצוות Porsche Formula E מכריזים על שיתוף פעולה, במסגרתו תספק נטאפ לקבוצת המירוצים של יצרנית מכוניות הספורט פתרון ייחודי לניהול כמויות עצומות של נתונים במהירות גבוהה ובזמן אמת ובכך להניע את הדור הבא של מרוצי העתיד.

תחום מרוצי המכוניות מבוסס על החלטות המבוססות על נתונים. כך למשל מערכות ונתונים צריכים להיות זמנים ועומדים בדרישות הביצוע, מידע נאסף תוך כדי התחרויות ומנותח בזמן אמת, מידע מהמרוץ נשמר ומתועל לדרישות עתידיות ותומך בשירותים חיוניים של החברה ועוד. במסגרת שיתוף הפעולה, תספק נטאפ לקבוצת המירוצים של יצרנית מכוניות הספורט פתרון חדשני לניהול הנתונים, הנאספים על ידי חיישני המכוניות ועיבודם, כך שיוכלו לחזות תוצאות ולממש את חזון פורשה עד לשנת 2030:  לעמוד ביעד של 80  אחוזים מהרכבים הנמכרים יהיו חשמליים.

שלומי פרייס, מנכ”ל נטאפ ישראל מסר כי “נטאפ תסייע לפורשה  להשיג את חזון הקיימות שלה בהנעה תחבורתית ותאפשר לה להסתגל לתחום מרוץ המכוניות התחרותי ולהניע את הדור הבא של כלי הרכב. בעזרת פתרונות נטאפ, בפורשה יוכלו לקבל החלטות בזמן אמת ולתמוך בביצועי הצוותים שלהם במסלולי התחרות”.

“הטכנולוגיה של Formula E תומכת בטכנולוגיה של פורשה ובמורשת הרכבים החזקים שלנו על הכביש ועל המסלול”, אמר קורץ פרידמן, ראש מחלקת IT ברכבי הספורט של פורשה. “נתונים הם משאב מכריע ונחוצים ללקיחת החלטות מהירות, כאשר צוות המרוצים נמצא על הכביש. הפתרון שנוצר על ידי נטאפ עבורנו הוא ייחודי בשוק ויכול להניע כמויות עצומות של נתונים במהירות גבוהה וגם לספק חוויה אינטואיטיבית, כך שנוכל לתכנן טוב יותר מכוניות מהירות יותר לספורטאים וללקוחות שלנו”.

“זוהי שותפות מנצחת בה מעורבים שני אלופים. לפורשה מעל 30 אלף ניצחונות במרוצי מכוניות. נטאפ פיתחה יותר מ-2,500 פתרונות חדשניים. ביחד אנו עובדים לשיפור מרוצי העתיד”, אמר ג’יימס וייטמור, סגן נשיא ומנהל שיווק ראשי בנטאפ. “נתונים נאספים על ידי חיישני המכוניות ומעובדים כך שיוכלו לחזות תוצאות ולסייע לקבוצה. נתונים שווים מהירות”.


מערכת ניו-טק מגזינים בע"מ

תגובות סגורות