חדשות היום
קרדיט צילום: lollypop.co.il & roystudio.co.il

הסטרטאפ Flow Security מכריז על גיוס סיד של 10 מיליון דולר כדי להגן על מידע רגיש של החברות

חברת הסטארטאפ Flow Security השלימה גיוס סיד של 10 מיליון דולר ומשיקה פלטפורמת אבטחת הנתונים להגנה על דאטה בארגונים, העוקבת אחר זרימת מידע לתוך הארגון וממנו החוצה. סבב הגיוס הובל על ידי Amiti Ventures, בהשתתפות קרן GFC, Amdocs Ventures ואנג׳לים מובילים בתעשייה, בהם אודי מוקדי, מנכ״ל CyberArk וסלביק מרקוביץ׳, מנכ״ל דמיסטו.

הפלטפורמה של Flow מגנה על דאטה בסביבות אפליקטיביות. היא החברה היחידה שעושה זאת לא רק בעזרת סריקת דאטאבייסים וסביבות הענן, אלא גם באמצעות אנליזה של זרימת המידע בזמן אמת. הפלטפורמה מנתחת ומקטלגת את כל המידע בסביבת הלקוח, וכן את המידע המשותף לגורמים חיצוניים. על בסיס ניתוח זה, Flow מזהה בצורה אוטומטית תרחישים אשר מסכנים את הדאטה ועוזרת לפתור אותם, לרבות הגדרת מדיניות לאחסון וזרימת המידע, הפחתת הרשאות הגישה לנתונים למינימום וכן ניהול שיתופו לגורמים חיצוניים מאושרים בצורה מאובטחת. עיקר הלקוחות של החברה הם תאגידים אמריקאיים אשר מחזיקים מידע רגיש של לקוחותיהם, בעיקר בתחומים בעלי רגולציה גבוהה כמו פינטק, בריאות, ביטוח, מסחר אלקטרוני ועוד. החברה מעסיקה 23 עובדים, רובם במרכז הפיתוח בתל אביב.

Flow Security הוקמה בשנת 2021 על ידי ג’ונתן רויזין, המשמש מנכ”ל ורום אשכנזי, CTO. ג׳ונתן מומחה להגנת סייבר בעל 15 שנות ניסיון בתחום. לאחר שירותו כקצין בחיל המודיעין, ג׳ונתן היה בצוות הליבה של חברת סיגניה, בה הוביל חקירות אירועי דליפת מידע במטרה לסייע לתאגידים אשר נפלו קורבן לתקיפת סייבר ממוקדת. רום ארכיטקט לסביבות ענן אפליקטיביות. לאחר שירותו הצבאי כראש צוות תוכנה בחיל המודיעין, רום הוביל תהליכי מעבר לסביבות ענן מודרניות במספר חברות ישראליות, כמו ארמיס, K-Health, VIM ואחרות.

ג’ונתן רויזין, מנכ”ל Flow Security: “דליפות מידע רגיש מארגונים הפכו לעניין שבשגרה, ולא במקרה. עד לאחרונה, הגנה על דאטה בסביבות ארגוניות הייתה מטלה פשוטה באופן יחסי. המידע היה מרוכז במספר מקומות מצומצם, והיה סטטי בדרך כלל. המצב הזה השתנה דרמטית. כיום, ארגונים מאחסנים מידע רב בענן ומשתפים אותו במקומות רבים. לשינוי יתרונות רבים, אבל ההגנה עליו הפכה למשימה כמעט בלתי אפשרית. ארגונים מבינים שאינם יכולים להתבסס עוד על תהליכים ידניים, והצורך בפתרונות אוטומטיים להגנה על דאטה גדל משמעותית. הפלטפורמה של Flow מאפשרת לאנשי הסקיוריטי לחדול מהמרדף היכן נמצא המידע ועד כמה הוא מוגן. היא מאפשרת לעמוד בתנאי הרגולציה ומקלה על אנשי האבטחה והפיתוח”.

ניר צ’רבוני, ראש אבטחת המידע של Booking.com: “גילוי, מיפוי והגנה על נתונים הם בדרך כלל תהליך ידני, שאינו יעיל בארגונים גדולים. המעבר למיפוי נתונים אוטומטי צריך להיות מורכב מניתוח המידע שעובר במערכות בזמן אמת, ולא רק ממאגר הנתונים הנייח. עד כה Flow היא החברה היחידה שראיתי שמספקת את היכולת הזו עבור תרחישים רבים.”

בן רבינוביץ’, מנהל שותף ומייסד ב-Amiti Ventures, שהובילה את סבב הגיוס: “צוותי האבטחה והגנה על נתונים בחברות נאבקים לעמוד בקצב המהיר של העברת המידע והסכנות המרובות הטמונות בכך. הפלטפורמה של Flow הופכת את חייהם לקלים יותר באופן משמעותי. אנחנו נרגשים להיות שותפים במסע הזה עם ג’ונתן, רום וצוות החברה, ולהוטים לעזור לנצל את ההזדמנות הזו כדי לתת לצוותי הסקיוריטי את הטכנולוגיה הדרושה להם כדי לשפר ויעל את עבודתם.”


קרדיט צילום: lollypop.co.il & roystudio.co.il

מערכת ניו-טק מגזין גרופ

תגובות סגורות