חדשות היום

Internet Para Todos (IPT) מרחיבה את חוזה השירותים עם גילת

פתח-תקווה, ישראל, 4 באוגוסט 2022 – חברת גילת רשתות לוויין (נאסד”ק ובורסת ת”א: GILT), מובילה עולמית בטכנולוגיה לרשתות תקשורת לוויינית, פתרונות ושירותים לרשת לוויינית, הודיעה היום כי החברה מרחיבה את החוזה עם Internet Para Todos (IPT) בפרו לשירותי תמסורת סלולרית 4G על גבי האינטרנט.

IPT הינו שיתוף פעולה בינלאומי בין Telefónica, Meta (לשעבר פייסבוק), IDB Invest ו-CAF. יוזמה זו מגשרת על הפערים הדיגיטליים באמריקה הלטינית, ומספקת קישוריות לאינטרנט באזורים מרוחקים בפרו.

גילת מספקת שירותי תמסורת סלולרית 4G על גבי האינטרנט, הנפרסים במעל מאה אתרים חדשים, זאת על מנת לספק כיסוי לאזורים כפריים דרך הרשת של גילת. החוזה הרב-שנתי החדש מתייחס לקישוריות 4G עבור כפרים קטנים יותר, וצפוי להתרחב בהמשך.

“השירותים של גילת מסייעים לנו לספק לאוכלוסיית פרו קישוריות פס רחב, גם באזורים הכפריים ביותר”, אמרה תרזה גומז, מנכ”לית IPT.

“אנו גאים בהרחבת העבודה החשובה והמתמשכת עם IPT. אנו עוזרים להם להתגבר על מחסומים טכניים וכלכליים כדי לגשר על הפער הדיגיטלי ולשפר את הקישוריות באזורים כפריים”, אמר אריה רורשטוק, סמנכ”ל בכיר ומנהל גילת בפרו.


 

מערכת ניו-טק מגזין גרופ

תגובות סגורות