חדשות היום

וואן טכנולוגיות משקיעה בתחום הביטחוני: מודיעה על רכישת חברת Webiks

באמצעות יכולות בינה מלאכותית ולמידת מכונה, ווביקס מאפשרת
לאסוף ולעבד נתונים ממגוון רחב של מקורות מידע ולהפיק תובנות למחקר ולתכנון, בקרה ושליטה בכוחות בשטח בזמן אמת

וואן טכנולוגיות, קבוצת ה-IT השנייה בגודלה בישראל, הודיעה היום על רכישת השליטה בחברת ווביקס הישראלית (Webiks), המפתחת מערכות לניתוח ולמיצוי מידע ויישומי תכנון, שליטה ובקרה ללקוחות במגזר הביטחוני. הרכישה משתלבת באסטרטגיה של קבוצת וואן במגזר זה – מעשירה  את היצע הפתרונות והשירותים שלה לארגונים ביטחוניים, ומעמיקה את  המומחיות המקצועית של הקבוצה  בטכנולוגיות בינה מלאכותית, למידת מכונה, ביג-דאטה ומערכות תוכנה בארכיטקטורות מורכבות.

באמצעות  יכולות פיתוח מערכות ווב מורכבות, אימון מודלי בינה מלאכותית ולמידת מכונה וכן איפיון חוויית משתמש, ווביקס מאפשרת ללקוחותיה לאסוף, לעבד, להתיך ולנתח נתונים ממגוון רחב של מקורות מידע, בהם לוויינים, מטוסים, אמצעים רכובים או קרקעיים, מקורות אופטיים, מכ”מיים, תקשורתיים ועוד. מהנתונים ניתן להפיק תובנות שימושיות למחקר וכן לתכנון ולשליטה בכוחות בשטח בזמן אמת.

ווביקס נוסדה ב- 2015 על-ידי תא”ל במיל’ יצחק בן-ששון ז”ל ועל-ידי עומר קורן, המכהן כמנכ”ל החברה ומעסיקה כחמישים עובדים. קורן ימשיך לנהל את פעילות החברה וכל עובדי החברה ימשיכו בתפקידם, במקביל לגיוס עשרות עובדים נוספים. בין לקוחות ווביקס ניתן למנות את משרד הביטחון, תעשיות ביטחוניות ישראליות, גופי מחקר, חברות סטארט-אפ וגופים ממשלתיים.

סער רם, סמנכ”ל בוואן טכנולוגיות ומנכ”ל טלדור יועצים: “הרכישה מאפשרת לנו להעמיק את פעילותנו במגזר הביטחוני ולהגדיל משמעותית את הערך המוסף שאנו מציעים ללקוחותינו גם בתחומי הבינה המלאכותית. היכולות הגבוהות והניסיון המוכח של ווביקס מצטרפים אל מגוון רחב של שירותים ופתרונות שאנו מספקים וללא ספק יעזרו לקבוצת וואן להתבסס כמובילה גם בתחום הביטחוני.”

עומר קורן, מנכ”ל ווביקס: “גופים ביטחוניים זקוקים היום, יותר מתמיד, לטכנולוגיות מתקדמות שמותאמות לצורכיהם לשם ניתוח ומיצוי מידע. אמצעים לאיסוף ולאחסון מידע הם זולים ונגישים, אולם האתגר הוא לאתר ‘מחט בערמת שחת’ ולהפוך את המידע הגולמי לידע שימושי.” קורן הוסיף: “החיבור של ווביקס עם קבוצת וואן, שנעשה על-רקע לכתו בטרם עת של שותפי האהוב יצחק בן-ששון, הוא צעד שיאפשר לנו להמשיך לצמוח, ולהגדיל את הערך שאנחנו מקנים ללקוחות ביטחוניים באמצעות חדשנות טכנולוגית וצוות מומחים יצירתי ופורץ דרך”.


בתמונה: סער רם, סמנכ”ל וואן טכנולוגיות ועומר קורן, מנכ”ל ווביקס

(קרדיט: זהבית עזרן קינד)

מערכת ניו-טק מגזין גרופ

תגובות סגורות