חדשות היום

dWallet Labs מגייסת 5 מיליון דולר בסבב גיוס טרם ראשוני כש-Odsy Network נחשפת

dWallet Labs, חברת אבטחת סייבר המתמחה בטכנולוגיית בלוקצ’יין, הודיעה היום על גיוס של 5 מיליון דולר במימון טרום ראשוני בהובלת Node Capital ו-Digital Currency Group (DCG), כשאליהן והצטרפו Amplify PartnersLightshift CapitalLiquid2 VenturesCollider Ventures, Lemnsicap, Heroic Ventures, Impatient Ventures, Zero Knowledge, Dispersion Capital, Token Bay CapitalTykhe Block VenturesCerulean Ventures ו-Earl Grey Capital לצד מייסדים ומשקיעי אנג’ל מ-CoinbaseEthereumCeloAngelListAlt,  Spearheadואחרים. עם מומחי אבטחת סייבר וקריפטוגרפים מובילים, dWallet Labs בונה פתרונות על גבי Odsy Network (מבוטא Odyssey: od-uh-see), שכבת בקרת גישה מבוזרת מאובטחת וניתנת לתכנות לכל ה-web3. הכספים ישמשו לבניית פרוטוקולים ופרויקטים על גבי Odsy Network.

במהלך חייה הקצרים, טכנולוגיית הבלוקצ’יין כבר עברה כמה התפתחויות. השלב הראשון החל עם הופעת הביטקוין שהציג את היבט הכסף המבוזר. Ethereum הוביל את השלב השני שהביא לידי ביטוי יישומים מבוזרים (dApps) עם חוזים חכמים. באמצעות הטמעת dWallets, Odsy מסמנת את תחילתו של השלב השלישי: בקרת גישה מבוזרת המחזירה את התעשייה לביזור אמיתי.

ל-Web3 יש בעיית בקרת גישה גדולה. עם הצמיחה הממשיכה של התעשייה היא הופכת מפוצלת יותר ויותר עם פרוטוקולים, נכסים ושרשראות חדשים, מה שגורם לנסיגה מגישה ששואפת להיות מבוזרת לחלוטין (החזקת המפתח הפרטי ישירות) לדרכים מיושנות וריכוזיות בהן מוחזקים נכסים ו/או מפתחות עבור המשתמשים. ניהול גישה לפתרונות מבוזרים באופן ריכוזי מערער את הנחת הביזור. כאן נכנס לתמונה עידן חדש של בקרת גישה מבוזרת.

dWallets

ארנקים דינמיים מבוזרים (dWallets) הם פתרון בקרת גישה ללא צורך באמון עבור web3. dWallets הם ראשוניים חדשים בבלוקצ’יין שפרויקטים אחרים יכולים להיבנות עליהם ולהציע גישה ניתנת לתכנות לכל בלוקצ’יין אחר. dWallet ב-Odsy Network מחויב ל-‘חוזי ארנק’ שהם חוזים חכמים ייעודיים המנהלים את בקרת הגישה וההרשאות עבור אותו dWallet.

התפיסה של dWallet תשנה את האופן שבו נכסים דיגיטליים מאוחסנים, כיצד משתמשים בהם, כיצד הם נגישים ומחוברים לעולם האמיתי, וזאת על ידי הוספת שכבה מבוזרת לחלוטין של בקרת גישה דינמית ומותאמת מצב. זה יפתח את הדלת לאפשרויות חדשות כולל DAO מרובי שרשרת, שיתוף גישה מפורט ותשתית הדדית עבור DeFi. dWallets יאפשרו גם העברה מלאה של הבעלות שלהם, דבר שהיה בלתי אפשרי לביצוע קודם לכן.

“נדיר לראות תשתית מבוזרת חדשה לגמרי המאפשרת מקרי שימוש חדשים רבים שלא היו אפשריים קודם לכן על ידי מימוש התפיסה שמאחורי dWallet”, אמר עמוס מאירי, שותף מייסד ב-Node Capital.

“אנחנו תמיד מחפשים ראשוניים חדשניים שיובילו ליצירת מקרי שימוש חדשים לטכנולוגיית הבלוקצ’יין. זמן קצר לאחר הפגישה עם הצוות של dWallet Labs זיהינו את הפוטנציאל האקו סיסטם של ה-dWallet שלהם לשנות את בקרת הגישה לטובה. בתורה הטכנולוגיה של dWallet עשויה להציע יכולות בעלות והעברה חדשות לטובת מערך רחב יותר של נכסים קריפטוגרפים מורכבים. אנו נרגשים לתמוך בצוות ולעזור להגשים את החזון שלהם”, אמר מאט בק, מנהל השקעות ב-Digital Currency Group.

Odsy Network

הבלוקצ’יין הייעודי התומך ב-dWallets הוא Odsy Network. ב-Odsy Network פעולות בלוקצ’יין סטנדרטיות יכולות להיעשות רק באמצעות dWallets, וזה מבסס אותם כנקודת גישה אחת ומרובת שרשראות לכל ה-web3.

“משמורת היא רק קצה הקרחון, בקרת גישה ללא צורך באמון היא פיסת הקריפטוגרפיה החסרה. dWallets ו-Odsy Network יחברו את הקריפטוגרפיה לעולם האמיתי עם כל כך הרבה תרחישי שימוש חדשים”, אומר עומר סדיקה, מייסד ומנכ”ל dWallet Labs, ששורשיו באבטחת סייבר, תחום בו פיתח את הרעיון של API Security, והקים את Salt Security, חד קרן על בסיס API Security. “היום, אנו מוצאים שזה טריוויאלי שיש לנו בקרת גישה מתאימה, בין אם זה עבור אפליקציה לרישום פתקים או חשבון בנק. עם זאת, כשזה מגיע לקריפטוגרפיה עלינו לבחור בין בקרת גישה לקויה שאנו מקבלים מהבלוקצ’יין ובין פתרונות ריכוזיים שבעצם סותרים מלכתחילה את רעיון הביזור”.

Odsy Network נוסדה על ידי עומר סדיקה, דוד לחמיש, שון לי ויהונתן כהן סקאלי, יחד עם עם Zug, Odsy Foundation משוויץ שתתמוך ותפתח את האקו סיסטם הרחב יותר של Odsy. dWallet Labs תספק שירותים מקצועיים ל-Odsy Network ותמיכה לארגונים הבנויים על Odsy Network.

” Odsy Networkבנויה כרשת מבוזרת ראשונה באבטחה, והיא תנוהל בידי קהילת Odsy”, אומר שון לי, לשעבר מנכ”ל Algorand Foundation, המשמש כדירקטור ניהולי ב-Odsy Foundation. “אנחנו בונים את Odsy Foundation כדי לתמוך באקו סיסטם תוסס של Odsy עם בונים ושותפים אסטרטגיים שיבשרו על תרחישי שימוש ב-dWallet במשך 10 השנים הבאות והלאה. יישומי dWallet החדשניים ביותר יגיעו מהקהילה ואנו נעבוד יחד כדי לדמיין מה עוד אפשר לעשות בעתיד של web3”.


תמונת כותרת: תמונת צוות Odsy Network. קרדיט: dWallet Labs Ltd.

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות