חדשות היום

קווליטסט רוכשת את חברת הנדסת האיכות ההודית ZenQ ומחזקת אחיזתה העולמית בעולמות הקריפטו והבלוקצ’יין

קווליטסט, חברת בדיקות התוכנה מהגדולות בעולם שהוקמה ופועלת בישראל, הודיעה היום על רכישת חברתZenQ , חברת בדיקות תוכנה והנדסת איכות מהודו. רכישה זו לא רק מעמיקה את טביעת הרגל הגיאוגרפית החזקה של קווליטסט בהודו עם מתחמי  ZenQ בהיידראבאד, אלא מחזקת גם את יכולותיה המקצועיות בעולמות ה- Phygital, Analytics , בלוקצ’יין ו-DevOps.
עם השלמת הליך הרכישה ייטמעו למעלה מ 600 המהנדסים של ZenQ בשורותיה של קווליטסט, נוסף על צוות הניהול הבכיר שיתמוך בצמיחת החברה ויעמיק את מומחיותה בעולמות אלו.

ZenQ, נוסדה בשנת 2003, נחשבת לספקית מובילה של שירותי בדיקות תוכנה בתעשיות הבריאות, הבנקאות, השירותים הפיננסיים והביטוח (BFSI), החינוך, הקמעונאות ועוד. עם החיבור ירוויחו לקוחותיה של ZenQ  ממגוון הפתרונות ההנדסיים המתקדמים של קווליטסט, תוך מיצוב האיחוד העסקי ביניהן כשותפות מובילה לניהול טרנספורמציה דיגיטלית עבור הלקוחות עם משאבים בינלאומיים נרחבים.

“להפוך לחלק מקווליטסט זה להפוך לחלק ממשהו גדול יותר”, אומר מורלי בולו, מנכ”ל ZenQ. “לקווליטסט ול-ZenQ יש חזון משותף לספק את היכולות ההנדסיות ממוקדות-הלקוח הטובות ביותר בעולם. באיחוד הכוחות הזה, אנחנו ממנפים את תחומי המומחיות השונים שלנו כדי להבטיח את איכות פריסת הלקוחות שלנו ואת המוכנות התפעולית הכוללת שלהם”.

“רכישת ZenQ הינה אבן דרך נוספת במסע שלנו להפוך לחברת בדיקות האיכות המובחרת בעולם”, אומר אנבו מופידאטי, מנכ”ל קווליטסט. “ZenQ טיפחה יחסים מצוינים עם הלקוחות שלה ופיתחה תרבות חדשנות ארגונית איתנה. אני מצפה לעבודה המשותפת שלנו שתאפשר פתרונות חדשניים לזירוז הטרנספורמציה הדיגיטלית ללקוחות”.
שי ליברמן מנכ”ל קווליטסט ישראל ומזרח אירופה: “אני מברך על רכישת ZenQ ובטוח שהיכולות של החברה, בפרט בתחום הבלוקצ’יין, יוסיפו מימד עוצמה נוסף לסל היכולת של קווליטסט. זהו צעד נוסף שישמור על מעמדנו כמובילים בתחומנו בעולם ויסייע לנו להגיע לקהלים חדשים”.


תמונת כותרת: ליברמן שי, מנכ”ל קווליטסט ישראל ומזרח אירופה. קרדיט: יח”צ

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות