חברת HP מחוללת מהפך בייצור המסורתי של חלקי מתכת בהדפסת תלת-מימד עם פתרון Metal Jet S100 החדשני, לשרשרת אספקה עמידה יותר

פתרון טכנולוגייתMetal Jet  המסחרי החדש מספק חלקים מוגמרים מודפסים באיכות גבוהה ובהיקף גדול לשווקי התעשייה, הצריכה, הבריאות והרכב. באמצעות הפתרון החדש, שניידר אלקטריק, המובילה העולמית בקיימות וחדשנות,  מפתחת יישומים פורצי דרך חדשים

ענקית המחשובHP Inc.  הכריזה בתערוכה הבינלאומית לטכנולוגיית ייצור לשנת 2022, על זמינות מסחרית של פתרון ה – Metal Jet S100 החדשני, להאצת התכנון וההדפסה הדיגיטלית של מוצרים וחלפים איכותיים באיכות גבוהה ובייצור המוני.

טכנולוגיית ה – Metal Jet S100 של חברת HP, להדפסה תלת ממדית במתכת לייצור המוני, מחוללת מהפך בענפים שלמים ומסייעת בהרחבת תחום המתכות התלת-מימד.

התקדמות טכנולוגית ויישומי ייצור חדשים מדגישים את היתרונות של פתרון ה – Metal Jet – פרודוקטיביות טובה יותר, עלות חלקים נמוכה ואיכות יוצאת דופן.

בעשור האחרון התפתחה תעשיית הייצור באופן משמעותי וכיום מוערכת בשווי 12 טריליון דולר.
אנו נמצאים כעת בשלבים המוקדמים של המהפכה התעשייתית הרביעית שאותה מובילה הצמיחה המואצת של הדפסת התלת מימד ויכולתה לזרז את התכנון, לפתח תהליכים וכעת, לראשונה בתעשייה, לממש את יתרון הגודל.

“אנו עדים לתעשיות שלמות, בין אם מדובר בייצור או מוצרי צריכה, שירותי בריאות או רכב, השואפות לחולל שינוי דיגיטלי בתהליכי הייצור ושרשרות האספקה שלהן בעולם שהתנודתיות הפכה בו לנורמה החדשה,” אמר דידייה דלוטורט, נשיא חטיבת הפרסונליזציה והדפסת התלת מימד של HP. “ככל שאנו עדים למימוש הפוטנציאל של הדפסת התלת-מימד, HP הופכת לשותף אמין המסייע לעסקים לסלול את דרכן לייצור. השקת פתרון Metal Jet המסחרי החדש, במקביל לשיתוף פעולה עם מובילת שוק כדוגמת שניידר אלקטריק, מתווה את הדרך לקראת ייצור יותר בר קיימא, אמין ויעיל.”

פתרון HP Metal Jet S100 החדש

פתרון  Metal Jet S100 החדש הינו הזדמנות להמציא מחדש את מגזר ייצור המתכות הגלובלי עם התמקדות ביצירת שרשרת אספקה שלמה לרבות תוכנה וחומרה הממוקדות לקוח ועיצוב.

פתרון Metal Jet S100 מספק יכולות ייצור תעשייתיות, שילוב של תהליכי עבודה וכן היצע של שירותים ברמה חסרת תקדים. כל אלה מסייעים לארגונים להשיג את יעדי הטרנספורמציה העסקית שהציבו לעצמם. הפתרון המודולרי מאפשר להעביר יחידות מובנות בנות ארבע תחנות שונות, כלומר שהמשתמשים יכולים להמשיך כל העת את הייצור בהיקף ייצור מתכת המוני.

היתרונות המרכזיים של טכנולוגיית HP Metal Jet כוללים:

  • עיצובים חדשים וחדשניים: גיאומטריות חדשות, בקרת צפיפות ותכנון או איחוד של חלקי מתכת קלי משקל דוחקים את הגבולות של מה שניתן היה להשיג עד היום בהדפסת תלת-מימד.
  • חיסכון לעסקים: תהליכים קצרים יותר דרושים ליצירת חלקים, במקביל להפחתת עלויות הנובעות מעבודה ידנית והתייעלות לאורך שרשרת האספקה.
  • פריון משופר: הדפסת תלת מימד בשיטת binder jetting מסוגלת להגדיל את התפוקה פי עשרה ולאפשר עיבוד של החומר שכבה אחר שכבה בניגוד לעיבוד נקודתי. בנוסף, תכונות איזוטרופיות של החומר (שאינן תלויות בכיוון) אינן מצריכות עיבוד לאחר מעשה או הסרה של התומכות. יתרון נוסף הוא השימוש באבקות מתכת שהינו חסכוני יותר מאשר הדפסת תלת מימד המבוססת על אבקשת לייזר.
  • רזולוציה גבוהה יותר משפרת את איכות החלקים: ראשי ההדפסה של HP נשענים על עשרות שנים של פיתוחי טכנולוגיית הזרקת דיו תרמית תעשייתית המגדירה את הגיאומטריה ומספקת רזולוציה גבוה ועמידות של המערכת. בכך, היא הופכת את הייצור ההמוני של חלקי מתכת תלת-ממדיים לאפשרות מעשית ובת-ביצוע בייצור מסחרי.

שיתוף פעולה חדשני, יישומים פורצי דרך

HP כבר נהנית כבר היום מתנופה מרשימה עם שותפים ולקוחות מובילים, בהם GKN, Parmatech, Cobra Golf, Legor Group ופולקסווגן. הודות לזמינות המסחרית של פתרון ה – Metal Jet של HP נוצרות הזדמנויות חדשות לייצור מתכת המוני עבור שותפים ולקוחות נוספים ברחבי העולם, בהם שניידר אלקטריק, חברה רב לאומית לטרנספורמציה דיגיטלית וניהול אנרגיה, ו-Domin Digital Motion, חברה תעשייתית מובילה המתמקדת בערכות ושסתומים הידראוליים.

קו המוצרים של שניידר אלקטריק כולל מרכזיות עם צריכת כוח נמוכה, המיועדות לפרויקטים תעשייתיים רחבי היקף, אשר ההגנה החשמלית והזמינות האנרגטית בהם הינן קריטיות להשגת תפעול יעיל ובטוח. משימה מאתגרת לנוכח מגבלות השטח ואילוצים אחרים הנובעים מסביבה מרוחקת או כזאת המותקנת על גבי סביבה אחרת (onboarded).

יחד עם GKN, המסנן החדש במפסק מדגם 690V, אשר פותח באמצעות טכנולוגיית HP Metal Jet, לא ניתן היה להשיג עם יכולות ייצור תעשייתי קונבנציונלי בשל הצורה ומורכבות החומר. טכנולוגיית HP Metal Jet לא רק הקלה על העיצוב של צורות מסנני כוח חדשות המפחיתות את השפעת הגז, הלחץ והחום בחלל מוגבל יותר, אלא  גם הביאה לרווחי פרודוקטיביות משמעותיים וליתרונות סביבתיים.


תמונת כותרת באדיבות HP

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות