חברת Tattile מאיטליה תשלב את מעבדי הבינה המלאכותית של Hailo בדור הבא של מצלמות התחבורה החכמות שלה

חברת הסטארט-אפ היילו (Hailo) מתל-אביב, המספקת שבבי בינה מלאכותית (AI) למכשירי קצה, תספק מעבדים פרי פיתוחה לחברת Tattile מאיטליה. המעבדים של היילו ישולבו בדור הבא של מצלמות החברה המיועדות לזיהוי לוחיות רישוי של כלי רכב (מצלמות ANPR – Automatic Number Plate Recognition). מעבדי Hailo-8™ ישולבו בקווי הייצור של מצלמת SMART+ שמאפשרות עידן חדש בתחום המצלמות החכמות המיועדות למערכות תחבורה חכמות וערים חכמות.

Tattile מקבוצת TKH, היא אחת מחברות הטכנולוגיה המובילות בעולם בתחום המצלמות לזיהוי של לוחיות רישוי של כלי רכב המבוססות על טכנולוגיות ראייה ממחושבת ואנליטיקה של וידאו. החברה ביצעה עד היום עשרות פרויקטים אסטרטגיים ברחבי אירופה וארה”ב בתחומים כמו כבישי אגרה, ניטור תנועה, אכיפת חוקי תנועה ועוד. 80% ממערכותיה של Tattile מיוצאות לשוקי חו”ל.

שוק המצלמות לזיהוי לוחיות רישוי לכלי רכב צפוי להגיע להיקף כספי של 700 מיליון דולר בשנת 2028. מצלמות אלה מריצות את אחת האפליקציות הפופולריות בתחום ניתוח וידאו לערים חכמות. ניתן להתקין אותן בקלות בכבישים ראשיים, בנקודות תשלום של כבישי אגרה ובמגרשי חנייה, והן מאפשרות זיהוי מהיר של כלי רכב, זיהוי עומסים, תשלום אוטומטי ועוד. השילוב של מעבדי היילו רבי העוצמה במצלמות ישדרג את יעילות המצלמות לרמה של ביצועים גבוהים בזמן אמת. עוצמות העיבוד יצמצמו את הזיהויים השגויים, יאיצו את זמן הזיהוי, יוזילו עלויות ויגבירו את אבטחת הנתונים.

“המומחיות של היילו בתחום הבינה המלאכותית, שיתוף הפעולה המלא עמה משלב התכנון ועד האינטגרציה, והפתרונות המתקדמים שלה הפכו אותה לשותף המושלם שיפעיל את הדור הבא של מצלמות החברה לזיהוי לוחיות רישוי של כלי רכב”, מסר קוראדו פראנקי, מנכ”ל Tattile. “מעבד Hailo-8™ מציע ביצועים מובילים בתעשייה הן במספר הפעולות בשנייה (TOPS) והן במספר הפריימים לשנייה (FPS) לכל וואט, כמו גם צריכת הספק נמוכה באופן יוצא דופן. הביקוש לפתרונות מתוחכמים לזיהוי לוחיות רישוי צומח ובעזרת היילו אנו ערוכים באופן מושלם לפתוח עידן חדש בתחום התחבורה החכמה”.

קו המצלמות החדש של Tattile מייצג דור חדש של מוצרים בתחום זה, המציעים יכולות רחבות הרבה יותר מזיהוי לוחיות רישוי בלבד. היכולות כוללות מערכת לזיהוי אמיתי של כלי רכב וכן פונקציות ויכולות אינטגרציה שאינן קיימות במערכות מתחרות בשוק. Hailo-8™ יצייד את סדרת מצלמות הקצה העליון SMART+ בביצועים משופרים ויקצר את זמן ההגעה לשוק.

“אנו גאים להיבחר כשותף טכנולוגי על ידי שחקנית משמעותית בשוק מערכות התחבורה החכמות כמו Tattile”, מסר אור דנון, מנכ”ל ומייסד משותף Hailo. “שיתוף הפעולה יניב מצלמות בעלות ביצועים משופרים עבור מגוון רחב של יישומים בתחום התחבורה החכמה. נמשיך להעצים את הטכנולוגיות שיניעו קדימה את הערים החכמות של העתיד”.


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות