חדשות היום

Pente Networks השלימה סבב גיוס של 10 מיליון דולר ומאיצה את התרחבותה הגלובלית

את הגיוס הובילה INcapital Ventures, בהשתתפות משקיעים בולטים, ביניהם Magma Ventures ו-Global Brain

Pente Networks, הוקמה ב 2015 ע״י יוני שוורץ ויאיר נהון. החברה מפתחת פתרונות LTE/5G מבוססי IT עבור ספקי שירותים ולקוחות קצה, הודיעה היום על הצלחה בגיוס סדרה A על סך 10 מיליון דולר. את הגיוס הובילה INcapital Ventures, בהשתתפות משקיעים נוספים, ביניהם Magma Ventures ו-Global Brain. הסכום המצטבר בסבב גיוס זה ובסבב ה-Seed שקדם לו הוא 15 מיליון דולר.

עוד הכריזה החברה על הקמת מטה צפון אמריקאי בהאקנסאק, ניו ג’רזי ועל הרחבת המטה שלה בישראל. החברה מינתה את אביחי כהן למנכ”ל. ב-2006 ייסד כהן (במשותף) את הסטארט-אפ LiveU, וניהל את פעילות החברה בארה״ב. החברה הפכה למובילה עולמית בתחום הסטרימינג של וידאו בגישת IoT עבור טלוויזיות, מכשירים ניידים ומדיה חברתית, עם מעל ל-5,000 לקוחות ביותר מ-150 מדינות. יוני שוורץ מכהן כסמנכ”ל הטכנולוגיות של Pente מאז היווסדה. רועי תימור-רוסו מכהן כסמנכ”ל השיווק ויעל אורן-זילברמן מכהנת כסמנכ”לית תפעול.

“בהתחשב בהצלחת הפתרון שלנו, איכות צוות ההנהגה, הצמיחה המהירה של האקו-סיסטם, תחזית הביקוש שמציגים מומחי תעשייה ואנליסטים וכן תמיכת הדירקטוריון – Pente ממוצבת היטב במשימתה להתרחב ולמנף את צמיחתו המהירה של שוק הרשתות הסלולריות הפרטיות”, אמר אביחי כהן. “אני מתכבד ונרגש להצטרף לצוות מדהים שחזונו, נחישותו וכשרונו ימשיכו לייצר עסקים גדולים ומשמעותיים ביותר”.

“אנו נרגשים לגבות את Pente Networks ולתמוך בצמיחתה המהירה”, אמרה ענבר חכם, מייסדת (במשותף), שותפה מנהלת ב-INcapital Ventures. “הפתרונות של Pente בעלי עומק טכנולוגי ועונים בהצלחה על צורך השוק: רשתות 5G פרטיות שהן מהירות יותר, מאובטחות וידידותיות למשתמש. יש לנו ביטחון רב בצוות ההנהגה של Pente וביכולתו להוביל את החברה לשלב הבא ולמצב אותה כמובילת שוק”.

“הפוטנציאל של Pente הוא בלתי מוגבל, לאור העובדה שחברות גדולות ממשיכות לבחור ברישות סלולרי פרטי בעולם בו ה-5G הופך ליותר ויותר דומיננטי”, אמר נאוקי קמימדה, שותף וראש החטיבה האירופאית ב-Global Brain. “בהתחשב בניסיונו, כשרונו ומחויבותו של צוות ההנהגה וביתרונות שבפתרון מבוסס התוכנה של Pente, אנו בטוחים שהחברה תמשיך למשוך שותפים ברמה עולמית, משלבי מערכות ומפיצים. אנו מצפים לסייע לחברה להאיץ את צמיחתה באסיה, אירופה וצפון אמריקה”.

במהלך עבודתה עם MVNOs, WISPs, MSPs ו-SIs פעלה Pente כדי לשדרג ואף להחליף רשתות אנטרפרייז מסורתיות בקישוריות פס רחב אלחוטית ואולטרה-מהירה המבוססת על טכנולוגיה סלולרית.

לרשתות הסלולריות הפרטיות המבוססת על טכנולוגית CBRS יש יתרונות משמעותיים ביחס לרשתות המסורתיות, הן בביצועי רוחב סרט, השהייה, מעבר בין אנטנות, טווחים והן בבטיחות רשת.

הטכנולוגיה של החברה כוללת הפשטה משמעותית של הרשתות הסלולריות הפרטיות והנגשתם למנהלי IT של חברות האנטרפרייז שאין להן ניסיון בניהול רשתות סלולריות. בנוסף הטכנולוגיה מאפשרת את הפחתת עלויות התפעול של הרשת. כמו כן הפתרון מעצב מחדש בצורה דרמטית את הזירה התחרותית ופותח לשחקנים בתחום הזדמנויות חדשות להוצאת פתרונות טובים יותר לשוק, בהשוואה לאלו המבוססים על הגישות הנהוגות הקודמות.

Pente תתרכז באסטרטגיה, פיתוח עסקי ובניית מערך המכירות והשיווק בארצות הברית. החברה מגייסת בימים אלה אנשי מקצוע מובילים בתחומים שונים ביניהם: מכירות, מהנדסי Pre-Sale, אנשי הצלחות לקוח ומקצועני שיווק בשוק האמריקאי. במקביל, היא מעמיקה את האקו-סיסטם הטכנולוגי שלה ואת ערוצי האינטגרציה, המכירות והשותפויות.


צלמת עדי וקסמן – תמונת כותרת אביחי כהן מנכל

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות