Solidigm SSDs למרכזי נתונים ושרתים

Solidigm SSDs למרכזי נתונים ושרתים

חברת Solidigm  הינה חברת בת עצמאית של חברת SK hynix, שבסיסה  בעמק הסיליקון בארה”ב. החברה נוסדה בעקבות רכישתה את עסקי זיכרונות ה-Flash NAND וה-SSD  של חברת Intel, והקמת חברה ייעודית לפעילות זו.

Solidigm נוסדה מהשילוב של חדשנות ארוכת השנים של Intel במוצרי זיכרון, והמנהיגות הבינלאומית של SK hynux במוליכים למחצה.

כבר מראשית דרכה, Solidigm הינה ספקית עולמית מובילה של פתרונות  NAND Flash  חדשניים, ומובילת שוק בתחום כונני SSD  למרכזי נתונים, לשרתים ולמחשוב קצה.

חברת Solidigm מציעה את כונני ה- SSD  מהסדרות 5 ו-7 לשימוש במרכזי נתונים ושרתים:

D5-P5316 –  אחסון של עד  1petabyte בשרת 1U

כונני ה- SSD ממשפחת D5-P5316 מציעים קיבולת הנעה בין  15.36TB  ל- 30.72TB, המאפשרת אחסון של עד  1petabyte בשרת 1U. כונני הסדרה תוכננו לעומסי עבודה עתירי קריאה במרכזי נתונים ושרתים. זהו המוצר הראשון בתעשייה המשלב 144 שכבות של זיכרון QLC NAND וממשק PCIe 4.0, ומציע חיסכון משמעותי בעלות הבעלות הכוללת (TCO).

ככל שכמויות הנתונים עולות, אתגרי האחסון עולים אף הם בהיבטי עלות /  יעילות, ממדים פיזיים וביצועים. SSD D5-P5316, המבוסס על זיכרון QLC NAND, נותן מענה לאתגרים אלה באמצעות קיבולת SSD  מובילת שוק עם רוחב סרט וביצועים שמציע ממשק PCIe 4.0.

D7-P5520  ו D7-P5620:

SSDs עם ממשק PCIe 4.0  המתקדמים ביותר בשוק 

משפחת כונני TLC 3D NAND SSD, שהינם בעלי הביצועים הגבוהים ביותר שמציעה חברת  Solidigm, מספקת את האיזון הנכון בין מהירות, endurance וקיבולת על פני מגוון רחב של מידות פיזיות וקיבולות זיכרון, ומאיצות ביעילות ובאופן משמעותי את המחשוב והאחסון בענן ובשרת

לפרטים נוספים על מוצרי Solidigm:

אלעד אשכנזי    │  03-6458611  │   elad.ashkenazi@easx.co.il


מערכת ניו-טק מגזין גרופ

תגובות סגורות