חדשות היום

Vicor משיקה את הפודקסט Powering Innovation להצגת הטכנולוגיות פורצות-הדרך שלה

פודקסט Powering Innovation חולק אתכם את הדעות והתובנות של החברות הכי חדשניות בשוק, ומשתף אתכם בפתרון בעיות מהעולם האמיתי בעזרת מודולי ההספק של Vicor

לונדון, בריטניה  – 12 באוקטובר 2022 – Vicor, החברה המובילה במודולי הספק עתירי-ביצועים, השיקה היום את הפודקסט החדש שלה Powering Innovation, המציג את הטכנולוגיות פורצות-הדרך ומשנות-העולם של חברה זו. Vicor משוחחת עם לקוחותיה החדשניים ביותר שפיתחו מוצרים חלוציים הודות למנהיגות עם חזון ולהנדסה חדשנית. הפודקסט בוחן את החדשנות בתחום יחידות ההספק האלקטרוניות שנועדו לפתור בעיות מהעולם האמיתי. Vicor חושפת את הטכנולוגיה שמאחורי החדשנות.

בפודקסט ייכללו ריאיונות עם חברות מרחבי העולם שכל אחת מהן היא חדשנית בתחומה. DragonFly Pictures, ‏Doosan, Ampaire, ‏Voltserver ו-CCell עוסקות בפיתוח פורמטים מהפכניים חדשים של אספקת מתח, תעופה אלקטרונית ויישומי כטב”מים מצילי-חיים.   הפודקסט Powering Innovation מספק, במספר מקרים, תובנות מרתקות רבות-ערך על דברים שלא ידעתם על קיומם. בין אם המאזינים הם מהנדסי אלקטרוניקה, מהנדסי פיתוח ומערכות ואף חובבי אלקטרוניקה הרוצים לדעת על האתגרים והמגמות בעולם כיום, פודקסט Powering Innovation מציג בפניכם חדשנויות מדהימות שמקורן בחברות קטנות הצומחות במהירות.

“רבים מלקוחותינו עושים כיום דברים סופר-מרתקים שיכולה להיות להם השפעה אמיתית על העולם.  רצינו לבחון את הפרויקטים האלה יותר לעומק ולשתף עם מאזינינו כיצד מודולי הספק רבי-צפיפות ועתירי-ביצועים הם הרכיב הקריטי במוצרים חדשניים שמשנים את העולם. החל ממשימות סיוע והצלה הומניטריות, דרך מאבק בסחיפה של חופים, ועד לשאיפה לתעופה אלקטרונית בעלת פליטות נמוכות, אורחי הפודקסט שלנו הם מהנדסים אמיתיים הדנים בחדשנות אמיתית, אומר רוברט ג’נדרון, סגן נשיא תאגידי של Vicor לפיתוח מוצרים.

Powering Innovation הושק ב-5 באוקטובר 2022 עם פרקים חדשים מדי חודש. בפרקים הבאים תודגש ההשפעה שיש לאלקטרוניקה של אספקת כוח בתחום הטכנולוגיה האווירית, החשמול ומערכות אוויריות לא מאוישות אחרות, וכן בעיות בשרשרת האספקה, אתגרים משני-חיים ועוד.

את הפודקסט Powering Innovation ניתן להוריד מכל ספקי הפודקסטים המוכרים, כולל Sportify, ‏Apple Music, ‏Google Podcasts ועוד.


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות