חדשות היום

NOW Money, חברת הפינטק האמירתית המעניקה שרותי בנקאות למהגרי עבודה ברחבי מדינות הגולף, בחרה בפתרון AI SaaS של ThetaRay לניטור ההעברות הכספים הבינלאומיות שלה ואכיפת סנקציות

NOW Money, חברת הפינטק הגדולה האמירתית המעניקה שרותי בנקאות למהגרי עבודה, ו-ThetaRay, ספקית מובילה של טכנולוגיית ניטור עסקאות מבוססת בינה מלאכותית, הכריזו היום על שיתוף פעולה להטמעת פתרון AML לניטור ואיתור פשיעה פיננסית.

NOW Money בחרה בפתרון SONAR המתקדם של ThetaRay , למניעת הלבנת הון המספק ניטור עסקאות משולב כדי למנוע פשיעה פיננסית בכלל וחשיפת פשעי הלבנת הון ידועים ולא ידועים בפרט, כמו גם מניעת ניסיונות להפר סנקציות בזמן אמת.

ההסכם מדגיש את ההתבססות של ThetaRay במוסדות פיננסיים של איחוד האמירויות , על רקע המשך מימוש הסכמי אברהם שנחתמו בספטמבר 2020 כדי לנרמל את היחסים בין ישראל לאיחוד האמירויות, בחריין, סודן ומרוקו.

NOW Money , שנוסדה בשנת 2016, היא חברת הפינטק הבולטת ביותר באיחוד האמירויות המשרתת מיליוני מהגרי עבודה, בעלי רמות הכנסה שונות, שרוצים לשלוח את משכורתם לארץ מוצאם, וזקוקים לשרותי בנקאות דיגיטלים ניידים. NOW Money מעניקה לכל לקוחותיה גישה לאפליקציה ולשירותים פיננסיים בעלות נמוכה, כולל טעינה ניידת של כסף, תשלום חשבונות והעברת כספים בינלאומית, פתרון מהיר אמין וחסכוני למהגרי עבודה.

“במדינות המפרץ יש כמה מהאוכלוסיות הגדולות בעולם ללא שרותי בנקאות קבועה, זאת הזדמנות גדולה מאוד עבורנו להציע להם שרותי בנקאות ניידים כמו גם חינוך פיננסי. המשימה שלנו היא ליצור עולם שבו לכל אחד יש גישה מיידית לשירותים פיננסיים שהם יכולים ורוצים להשתמש בהם”, אמר נואל קונולי, מנכ”ל NOW Money. “טכנולוגיית הבינה המלאכותית של ThetaRay ,באמצעות למידת מכונה מתקדמת, תאפשר ל-NOW Monday לעבד נפחים בלתי מוגבלים של עסקאות, להרחיב את העסקים לאזורי סיכון גבוהים ולרכוש אמון של שותפים פיננסיים ורגולטורים ברחבי העולם”.

העברות כספים הן שיטה משמעותית ביותר להכנסת כסף למדינות בעלות הכנסה ממוצעת נמוכה ולקהילות ללא שרותי בנקאות. עם זאת, מדינות אלו מייצגות שיעור גבוה של תחומי שיפוט בסיכון גבוה והעברות כספים נחשבות כצינור פוטנציאלי לפשע פיננסי עבור כספים בלתי חוקיים.

“שיתוף הפעולה עם NOW Money מדגים בצורה הטובה ביותר כיצד הטכנולוגיה המתקדמת ביותר, בעולמות הבינה המלאכותית, יכולה לאתר ולחסום שחקנים רעים שמעוניינים לבצע פשעים פיננסים ביניהם הלבנות הון ומימון טרור, ובו בזמן לאפשר פעילות פיננסית תקינה ואמינה למיליוני מהגרי עבודה שזקוקים לשרותי בנקאות דיגיטליים.” אמר מארק גזית, מנכ”ל ThetaRay. “היכולת שלנו להוזיל את עלויות התפעול של חברות פינטק ובכך גם להוזיל את שרותי הבנקאות הדיגיטלית למהגרי עבודה היא היתרון היחסי אותו מחפשות חברות הפינטק ברחבי העולם.” הוא הוסיף.


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות