חדשות היום

רכש עודפי מלאי של רכיבים אלקטרוניים

חברת שורו מתמחה בניהול מלאי רכיבים אלקטרוניים ( Obsolete) ומכירה שלהם, ובכך מאפשרות לחברות למקסם ערך כלכלי על מלאי עודף או מת/ישן של רכיבים אלקטרוניים ולפנות שטח מחסן יקר ומיותר.

אנו רוכשים, מנהלים ומוכרים: רכיבי ICs, רכיבים אקטיביים ופאסיביים, רכיבי זיכרון, קבלים, ממסרים ורכיבים מיחשוב (RAMs, CPU, FPGA ואחרים)

פתרונות מכירה שונים:

אנו מציעים לחברות שלוש תוכניות לבחירה, בכדי לשרת אותם בצורה הטובה ביותר. כל תוכנית יכולה להיות מותאמת אישית כדי לייעל את התועלת עבור חברתכם.

  • חיסול מלאי – מלאי הרכיבים האלקטרוניים מוערך ע”י הצוות המקצועי שלנו ואנו מציעים הצעת רכש תחרותית לרכישת המלאי האלקטרוני העודף/ישן, או חלק ממנו.
  • רכישת פריטים בודדים –  אנו מעריכים את ערך מלאי הרכיבים, ומגישים הצעת מחיר עבור פריטים בודדים
  • קונסיגנציה – אנו מציעים אפשרויות שונות למכירה בקונסיגנציה. אפשרות אחת היא שמלאי הרכבים יועבר למחסן המאובטח של החברה, ויאוחסן בנפרד מהמלאי הכללי שלנו, ואפשרות נוספת היא שהמלאי ימשיך להיות מאוחסן בחברתכם.

אנו יוצרים חוזה של Profit Share  ומנהלים בשקיפות את תהליך המכירה של מלאי הרכיבים. היתרון של אופציה זו הוא פינוי שטחי אחסנה בחברתכם, ופוטנציאל תשואה כספית גבוהה יותר, אך לאורך זמן.

ניהול מלאי זה ע”י חברת שורו, שהינה מחברות מיחזור האלקטרוניקה המובילות בישראל,  יבטיח לכם גם טיפול סביבתי מקצועי בציוד אלקטרוני זה בהתאם לחוק, והגנה על הסביבה.

אנו מספקים שירות מעולה ללקוחותינו, ונסייע לכם להתאים אישית אחת מהתוכניות האלה כדי לשרת את הצרכים שלכם בצורה הטובה ביותר.

פרטים ליצירת קשר:  גלעד כהן  gilad@shuru.co.il , 053-8845585


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות