מהפכה בחיל השריון: משרד הביטחון חתם על הסכם עם חברת אלביט להקמת והפעלת מתקן אימון מתקדם לחיל השריון

מנהל הרכש (מנה״ר) במשרד הביטחון חתם היום (ג׳) על עסקה להקמת מרכז אימון חדש ומתקדם עבור לוחמי השריון.
שווי העסקה מוערך בכ- 400 מיליון ש״ח והיא כוללת הקמה, הפעלה ותחזוקה של מתקן האימון.

מתקן האימון יאפשר ללוחמי השריון, משלב ההכשרה המקצועית, דרך אימונים לפני תעסוקה מבצעית ועד אימוני שמירת הכשירות של יחידות מילואים, להתאמן במתארים שונים ומאתגרים מרמת טנק בודד ועד רמת הפלוגה. כמו כן המערכות יאפשרו יכולות הקלטה ותחקור משולבות שתאפשרנה שידור חוזר של אירועים, תיעוד וניתוח נתונים וכן מעקב אחר ביצועי המתאמנים.

המתקן יחזק וישפר את מיומנות הפרט והצוות בתפעול מערכות הטנק ויהווה תשתית לאימון פלטפורמות עתידיות.
את הפרויקט הובילו היחידה לרכש יבשה במנהל הרכש במשרד הביטחון, זרוע היבשה וחטיבת התכנון באג״ת.

סמנכ״ל וראש מנה״ר במשרד הביטחון, אבי דדון:
״מדובר בקפיצת מדרגה ביכולת של חיל השריון לאמן את לוחמיו ולהכינם בצורה הטובה ביותר לאתגרי שדה הקרב. המאמן יחזק וישפר את מיומנות הפרט והצוות בתפעול האמל״ח ויהווה תשתית לאימון של פלטפורמות עתידיות. מנה״ר גאים להיות שותפים לתהליך ההתעצמות ברכש יבשה שנמצאת בלב העשייה בשנתיים האחרונות״.

מפקד זרוע היבשה, אלוף תמיר ידעי:
״מאמן השריון החדש הוא חלק ממגמת הרחבת המאמנים ביבשה. למאמן החדש פוטנציאל רב להגברת אפקטיביות האימון, התייעלות ניכרת במשאבים, וגמישות מירבית בעיקר אל מול לוחמי המילואים. זרוע היבשה בשיתוף מנה״ר תמשיך לקדם את המהפכה הדיגיטלית בתחום המאמנים בתר״ש הקרובה למערכים נוספים ביבשה״.

נשיא ומנכ”ל אלביט מערכות, בצלאל (בוצי) מכליס:
״אנו גאים לתמוך במאמצים של צה”ל להעלות את רמת האימון של מפקדי ולוחמי חיל השריון. צבאות ברחבי העולם מעצבים מחדש את יכולות האימון שלהם תוך חתירה לשיפור הן של המוכנות והן של היעילות. הזכייה בחוזה זה מדגישה את הפוזיציה המובילה שיש לנו בתחום זה״.


קרדיט : אלביט מערכות

מערכת ניו-טק מגזין גרופ

תגובות סגורות