Innoviz מתרחבת בגרמניה: החברה הישראלית מקימה משרדים חדשים ומעבדת LiDAR ייחודית במינכן, קרוב לשותפות BMW וקבוצת פולקסווגן

החברה הישראלית המפתחת מוצרי LiDAR לרכבים ולתעשיות נוספות, חונכת משרד חדש בגרמניה – קרוב לשותפותיה הגדולות. המשרד החדש של Innoviz במינכן כולל מעבדה משוכללת ומוסך לרכבי ניסוי.

קרדיט: יח”צ

כזכור, Innoviz הישראלית חתומה על שיתופי פעולה רבי היקפים בתחום ה-automotive עם ענקיות רכב כמו BMW וקבוצת פולקסווגן, ובנוסף מספקת טכנולוגיות ומוצרי LiDAR לחברות משלל תחומי החיים.

המהלך מסמן את הגדילה הצפויה והמתמשכת של החברה בעולם: המשרד החדש במינכן מאכלס צוותי מכירות והנדסה, ויאפשר אירוח פגישות והדגמות לצורך התרחבות והתקרבות אל השותפים האירופאיים הקיימים והפוטנציאליים.  גם הצוות המקומי בגרמניה צפוי לגדול בהמשך השנה.

עומר כילף, מייסד ומנכ”ל Innoviz: “אנו מרחיבים את פעילות החברה בעולם, ומשרד במינכן הוא ממהלך חשוב עבורנו. גרמניה היא אחד משווקי הרכב המובילים, ובמינכן ספציפית קיימת מערכת חדשנות משגשגת, אוניברסיטאות, מוסדות מחקר וכן כוח עבודה מיומן. המהלך יסייע לנו לשמור על קשרים טובים עם הלקוחות שלנו ולהמשיך לצמוח באזור”


קרדיט תמונת כותרת: דוד גארב

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות