חדשות היום

מסנני EESeal+ EMC מבית Quell זמינים דרך POWELL ELECTRONICS כוללים הנחתה משופרת והארקה פשוטה

POWELL ELECTRONICS, ספקית המחברים ועוד ליישומים בעלי יחסים גבוהים, כולל הגנה, תעופה וחלל ותעשייתית, מציידת את תוספות המסנן EESeal+ EMI של Quell עם הנחתה והפחתת תדר משופרים. התוספות מוכנסות בקלות ובמהירות למחברים סטנדרטיים תוך שניות ללא צורך בכלי עבודה מיוחדים או הלחמה, יוצרים מסנן EMI יעיל ושומרים על האיטום הסביבתי.

דוגמאות מותאמות זמינות בזמני אספקה קצרים מאוד. המוצרים נהנים מטכנולוגיית ה-EESeal+ המוגנת בפטנט של Quell המשתמשת ברכיבי מסנן EMC המוטמעים במכנס גומי סיליקון התואם את הגודל, הצורה ותצורת הפינים של המחבר שיש לסנן. ניתן לכלול גם מדכאים חולפים.

המשתמשים יכולים לציין אילו אלמנטים מסננים נדרשים עבור כל סיכה, מה שמאפשר יצירת הוספת מסנן מותאם אישית לחלוטין עם ערכי קבלים משתנים מאוד, קצרים ופתיחה לפי הרצון. טכנולוגיית EESeal+ נהנית מהתנגדות מגע נמוכה יותר והשראות נמוכה יותר מ-EESeals סטנדרטיים, הודות למישור ההארקה המשופר.

שיא הנחתה הוא בסביבות 45-50 dB ולקוחות ראו הפחתת תדרים עד ל-100GHz. בנוסף למסנני EMI, מסנני EESeal+ מקלים על הארקה של פינים למעטפת כגון המגנים הקואקסיאליים במחברי Combo D-Sub וכן חיבורים מעגליים של ARINC וקואקסיאליים.

לפרטים נוספים:

Gary Evans, CEO, Powell Electronics Europe

+353871055441

gevans@powell.com

www.powell-electronics.eu

www.powell.com


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות