חדשות היום

מהון סיכון ליזמות: הסטארטאפ Ctrl נחשף עם גיוס של 9 מיליון דולר לפיתוח פלטפורמה לצוותי מכירות

מייסדי החברה שימשו בעבר כמשקיע בקרן פיטנגו ויועץ בקרן Battery Ventures

חברת הסטרטאפ Ctrl, המפתחת פלטפורמת ניהול לצוותי מכירות, נחשפת עם גיוס סיד בהיקף של 9 מיליון דולר בהובלה משותפת של הקרנות LocalGlobe ו-Earlybird, ובהשתתפות Dig Ventures, Jibe Ventures ומנהלי מכירות מובילים בחברות כמו Slack, Intercom, Personio, Databricks.

הפלטפורמה של Ctrl משחררת את צוותי המכירות מבזבוז של שעות על עבודה ידנית, שקשורה לניהול הלקוחות ואינטראקציה מול שאר הפלטפורמות באירגון. Ctrl מאגדת באופן אוטומטי את כל תהליכי העבודה ומשתלבת עם Salesforce , Hubspot, G Suite, Slack ופלטפורמות נוספות, שהיא ניתנת להתאמה אישית ל-Playbook של החברות ולצרכי המשתמשים עצמם.

הפלטפורמה מסייעת לאנשי המכירות ולמנהלים שלהם להתמודד עם הצורך בהתנהלות מול גלי ניהול המכירות ואמצעי תקשורת מגוונים. הם נדרשים לעדכן את נתוני הלקוחות ולשתף אותם במערכות שונות לאורך תהליך המכירה, החל מפלטפורמת ניהול קשרי לקוחות (CRM) של החברה, ועד למייל, ערוצי סלאק ועוד. בסוף התהליך המידע מפוזר במקומות רבים ולעתים קרובות נעלם ולא ניתן לשחזר אותו. מה שמוביל ליצירת תחזיות מכירה לא מדויקות, אובדן עסקאות ולקוחות לא מרוצים. העובדים מרגישים לעתים קרובות מוצפים ועם תחושה של בזבוז שעות עבודה יקרות על עדכון כל הערוצים שברגע האמת הדבר מתגלה לעיתים כלא אפקטיבי.

המטרה של Ctrl היא לשחרר את צוותי המכירות משלשלות העבודה הרפטטיבית והידנית ולאפשר להם להתעסק יותר בעבודה מול לקוחות ובמכירות עצמן. לשם כך – Ctrl מציעה אופטימיזציות לתהליכי העבודה באמצעות בינה מלאכותית, עדכונים לשדות CRM, מייעץ על צעדים נוספים שנכון לקחת מול הלקוח ונותן סביבת עבודה קולבורטיבית כך שכל הצוות יכול להיות מעודכן בזמן אמת על כל הנעשה מול הלקוחות.

החברה הוקמה ב-2021 על ידי עומרי סגזן, המשמש מנכ”ל ואביב נחום, CTO. עומרי שימש בעברו משקיע בקרן פיטנגו ובמחלקת המיזוגים והרכישות של סיסקו בלונדון ואביב שרת כחוקר סייבר ביחידה 81 ושימש יועץ בקרן Battery Ventures. החברה מעסיקה 18 עובדים בתל אביב ובלונדון. עומרי ואביב שאפו כל אחד בנפרד להקים סטארטאפ טכנולוגי משלהם, ולאחר שהכירו באמצעות חבר משותף גילו שיש להם מטרה משותפת לבנות מוצר שיהיה משמעותי לאנשים רבים בחיי היומיום שלהם. לאחר שיחות עם חברות ואיתור הבעיה החליטו להתמקד בתחום ניהול הלקוחות בארגונים ולהפוך את חיי העובדים בתחום לקלים יותר. כספי הגיוס ישמשו להרחבת החברה, לשיווק ומכירות. גרסת הבטא של הפלטפורמה מוצעת כרגע לניסיון בחינם, בתהליך התקנה שנמשך כפחות מדקה. המוצר כבר נמצא בעבודה יומיומית אצל עשרות משתמשים בכל רחבי העולם.

אביב נחום, מייסד משותף ו-CTO ב-Ctrl: “בתפקידנו הקודמים בקרנות ההשקעה ראינו כיצד מחלקות משמעותיות וגדולות בחברות עוברות תהליכי אוטומציה גדולים, אבל העובדים עדין נדרשים לשבת שעות מול המחשב ולעשות עבודה רבה שחוזרת על עצמה, ללא הצדקה מבחינה אישית או ארגונית. שנינו הרגשנו את זה בעבודות שלנו וחשבנו שחייבת להיות דרך טובה יותר לנהל תחום חשוב זה בחברות וכדי לשפר את החיים והעבודה של כלל העובדים באירגון.”

עומרי סגזן, מייסד משותף וCEO ב-Ctrl: “אנחנו חוזים עולם שבו אנשים לא צריכים לבלות אינספור שעות בוהים בממשקים במחשב, מחוייבים לעשות מטלות ידניות ששואבות את היעילות והיצירתיות. אנחנו מאמינים שבעוד כ5 שנים כל התהליכים האלה יבוצעו בשניות. הצוות שלנו כאן בקונטרול במשימה להפוך את החזון הזה למציאות ולשנות את הדרך בה אנשים עובדים.”

קרן LocalGlobe שפועלת מלונדון מתמחה בהשקעה בחברות בשלבי הסיד, ש-14 מתוכן כבר הפכו ליוניקורנים, בהן Melio, At-Bay, Motorway, Travelperk  ו-Zego. מיש משקאוצן, שותף כללי ב-LocalGlobe: “אנחנו שמחים לתמוך בעומרי, אביב ובצוות המוכשר של החברה. גמישות הניהול וההפעלה של Ctrl מעניקה לה יתרון על פני מתחרים, ואנחנו רואים כאן הזדמנות ענקית להתרחב במהירות ולהפוך לכלי עבודה מרכזי בחברות ברחבי העולם. Ctrl הוא תוצר מדויק לתקופתנו. כשעסקים בכל מקום מחפשים לייעל את התפעול ולהגדיל את קיבולת צוותי המכירות בהשקעה מינימלית, השימוש במרחב העבודה המשולב הזה הוא בחירה מהירה וגמישה.”


קרדיט תמונת כותרת: מתן אביב

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות