חדשות היום

הנציגה הישראלית בפיינל פור של היורוליג:  הסטארט-אפ הישראלי MindFly יספק לצופים זוויות צילום ייחודיות ממצלמות גוף מבוססות AI שילבשו שופטי הפיינל פור

במסגרת הסכם עם היורוליג תופעל לראשונה טכנולוגיית MindFly במשחקי השיא של העונה ותאפשר לאוהדים לראות את המשחקים מנקודת המבט של השופטים

חברת הסטארט-אפ הישראלית MindFly תחולל השבוע היסטוריה בעולם שידורי הספורט כשתניע את אחד מהחידושים הגדולים בחוויות הספורט של מאות מיליונים בעולם. במסגרת הסכם עם היורוליג השופטים במשחקי חצי הגמר והגמר ילבשו את מצלמות הגוף הקלות מבוססות ה-AI של MindFly והאוהדים יוכלו לראות לראשונה את המשחקים מנקודת המבט של השופטים. קטעי הווידיאו המיוחדים יופקו על ידי היורוליג ויפורסמו באתר האינטרנט הרשמי וברשתות החברתיות שלה לאחר המשחקים.

משחקי חצי הגמר של הפיינל פור יתקיימו ביום ששי (19 במאי) בעיר קובנה, ליטא. במשחק חצי הגמר הראשון יתמודדו אולימפיאקוס נגד מונקו ובמשחק השני יתמודדו ברצלונה נגד ריאל מדריד. משחק הגמר יתקיים ביום ראשון ה-21 במאי. זו תהיה הפעם הראשונה שבה תופעל טכנולוגיית MindFly במשחק רשמי של היורוליג. מצלמות הגוף צפויות להעניק חוויה מציאותית שמספקת זרמי וידיאו ואודיו המשכפלים את החוויה הקרובה ביותר האפשרית לחוויה האמיתית במגרש. נקודת מבט זו, המכונה FPV –  ­First Person Point of View מאפשרת לצופים לראות, לשמוע ולחוות את חוויית השחקנים במהלך המשחק.

ערן טל, מנכ”ל ומייסד משותף של הסטארט-אפ MindFly: “הסרטונים שנפיק עבור היורוליג צפויים לייצר עניין עצום בקרב חובבי כדורסל. הטכנולוגיה שלנו מעשירה את החוויה עבור צופים ואוהדים נלהבים שמעוניינים לעקוב מכל זווית אפשרית אחר כל התרחשות על המגרש ובמיוחד אחר אירועי שיא שמכריעים משחקים”.

בין קבוצות היורוליג שכבר משתפות פעולה עם מיינדלפיי: מונקו, ז’אלגיריס, פנרבחצ’ה, פנאתינייקוס, ובאיירן מינכן. בין לקוחות החברה בתחום הכדורגל: מנצ’סטר סיטי מובילת הפרמייר ליג,  נאפולי, מובילת הסרייה א’ באיטליה, ניוקאסל, ספרטה פראג, ומובילת הליגה הטורקית גלאטסראיי. בין הליגות שמשתפות פעולה עם מיינדפליי: MLS- ליגת הכדורגל הבכירה של ארה”ב וקנדה שזכתה לחוזה רב שנתי בהיקף של 2.5 מיליארד דולר עם אפל, סרייה א’- ליגת העל האיטלקית, והיורוליג בכדורסל.

לחברה שיתופי פעולה גם עם גופי שידור כגון ענקית שידורי הספורט  DAZN,ו- Globo גוף השידור הברזילאי השני בגודלו בעולם, וכן עם גופי טלקום כגון ענקית הטלקום T-Mobile שאיתה מיינדפלי עובדת על פיתוח הדור הבא של שידורי הלייב עם 5G.

MindFly נוסדה בתחילת שנת 2021 על ידי שני יזמים סדרתיים: ערן טל, מנכ”ל החברה, וה-CTO יהודה אלמליח. ערן טל, יזם סדרתי בתחום הוידאו, הקים וניהל את הסטארט-אפים Evrideo, Goopi.tv ו- .Individual.tv יהודה אלמליח הוא אחד מהמייסדים וה-CTO של אופטיבייס שהונפקה ב-NASDAW והגיעה לשווי של כחצי מיליארד דולר. כמו כן, אמליח היה המייסד וה-CTO של מוביקסל שנמכרה לחברת פלאש נטוורקס.

מיינדפליי מעסיקה 12 עובדים בתל אביב ובברצלונה. החברה גייסה עד היום כ-2.5 מיליון דולר מ- I-Lab Angels, ומקבוצה של משקיעים פרטיים בהובלה של איש ההון סיכון ליאור אלקן, שמנהל את מועדון המשקיעים M-Fund Club, והשקיע בתחילת הדרך של מספר חברות סטארט-אפ מהצומחות בישראל, ביניהן: Zesty ו-GrowthSpace.

MindFly מספקת פתרון מקצה לקצה לספורט מקצועני שמשתמש במצלמות גוף מבוססות AI שמצלמות וידיאו וסאונד של נקודת המבט של השחקן ו/או השופט, ובפלטפורמת AI בענן שמייצבת, מביימת, עורכת ומפיצה סרטוני וידאו ובעתיד הקרוב גם שידורים חיים. הפתרון מוצע לכל ענפי הספורט בכל סוגי המגרשים והוא ניתן ליישום ללא צורך בצוותים נוספים או השקעות בתשתית.

הפתרון מותאם לכל ערוצי המדיה לרבות פלטפורמות של מדיה חברתית, פלטפורמות, OTT, אתרי אינטרנט, אפליקציות D2C, ערוצי טלוויזיה ולכל סוגי המכשירים (טלוויזיות, מכשירי סלולר, טבלטים ומחשבים ניידים).


בתמונה:  מייסדי MindFly (מימין לשמאל) ערן טל(מנכ”ל), ויהודה אלמליח (CTO)-קרדיט צלמת-אסנת קרסננסקי

 

מערכת ניו-טק מגזין גרופ

תגובות סגורות