שיתוף הפעולה של מיקרוסופט עם חברת Shopic הישראלית: פתרון העגלה החכמה נבחר להיות חלק ממתחם ההתנסות של ענקית הטכנולוגיה במינכן

חברת Shopic הישראלית, שפיתחה פלטפורמה מבוססת בינה מלאכותית וראייה ממוחשבת שהופכת כל עגלת קניות לעגלה חכמה, נבחרה להציג את הפתרון שלה במתחם ההתנסות של מיקרוסופט במינכן, גרמניה.

רז גולן, מנכ״ל ומייסד-שותף של Shopic אמר כי ״שיתוף הפעולה עם מיקרוסופט הוא אבן דרך משמעותית עבורנו. ענקית הטכנולוגיה מספקת לנו פלטפורמה אפקטיבית להצגת הטכנולוגיה שלנו ללקוחות פוטנציאליים באירופה. אנו שמחים שמיקרוסופט מאמינה כמונו בפוטנציאל של Shopic לשנות את חוויית הקניות בסופרמרקט״.

מתחמי ההתנסות של מיקרוסופט נמצאים בארבעה מקומות בעולם, ומאפשרים לעסקים להתנסות בטכנולוגיות פורצות דרך מקרוב ובאופן חוויתי. סטארטאפים שמתארחים במתחמי ההתנסות נהנים מהזדמנות חסרת תקדים להציג את הפוטנציאל המלא של הפתרון שלהם לקהל רחב, וליצור מערכות יחסים חשובות עם לקוחות פוטנציאליים.

מיקרוסופט הזמינה את Shopic להציג דמו של הפתרון שלה באזור של הריטייל-טק (Retail-Tech) שהושק מחדש לאחרונה. לצד הפתרון של Shopic יוצג במתחם גם הפתרון של חברת SES-imagotag שפיתחה את VUSION – פלטפורמה של מדפים אלקטרוניים. Shopic ומיקרוסופט כבר בוחנות את האפשרות להרחיב את שיתוף הפעולה, ולהציג את הפתרון של החברה במתחמי התנסות נוספים.

הפתרון של Shopic נותן מענה לאתגר העומד בפני סופרמרקטים ברחבי העולם: כיצד לקצר את זמן ההמתנה בתור לקופה, תוך שיפור חוויית הקנייה. באמצעות בינה מלאכותית וראייה ממוחשבת, הפלטפורמה של Shopic סורקת ומזהה כל פריט שהקונים מניחים בעגלה או מוציאים ממנה, וכך חוויית התשלום חלקה ומהירה יותר.

הפלטפורמה של Shopic מתלבשת על כל עגלת קניות רגילה (clip-on device), והרשתות לא צריכות להשקיע בעגלות חדשות ויקרות או בתשתית נוספת. בזמן הקנייה בסופר, הפלטפורמה מציגה לקונים מבצעים והצעות מותאמים אישית, כמו גם את הסכום הכולל של הרכישה, מה שמאפשר שליטה מלאה בסל הקניות.

עם הפתרון של Shopic, הקונים יכולים לסיים את הביקור שלהם בסופרמרקט מהר ובקלות, בעוד שהקמעונאים ובעלי הסופרמרקטים יכולים לבדל את עצמם מהמתחרים, לשפר את חווית הלקוח, לקבל תובנות חשובות באמצעות נתונים אנונימיים ולהגדיל את הכנסותיהם במינימום סיכון.

ההודעה על שיתוף הפעולה עם מיקרוסופט מגיעה אחרי כמה חודשים עמוסי פעילות עבור הסטארטאפ הישראלי שנוסד ב-2015. במהלך השנה האחרונה, Shopic, שמרכז הפיתוח שלה ממוקם בתל אביב, הכפילה את מספר העובדים, השלימה סבב גיוס B על סך 35 מיליון דולר, וערכה פיילוטים במספר רשתות שיווק מובילות בצפון ודרום אמריקה, כולל שני סניפים של רשת Wegmans בניו יורק.

רשת שופרסל הודיעה השנה על הרחבת השימוש בפתרון של Shopic ל-30 סניפים ברחבי הארץ – הפריסה הגדולה ביותר של פתרון עגלות חכמות שהוכרזה עד כה בעולם. הרחבת הפיילוט מגיעה לאחר ששופרסל דיווחה כי השימוש בפתרון של Shopic הגדיל את סל הקניות ב-78% ואת ההוצאה החודשית ב-8%. השותפות בין שופרסל ל-Shopic להטמעת פתרון העגלה החכמה זכתה בפברואר בפרס RETA, המוענק על ידי מכון הקמעונאות האירופי.

הדמו במתחם ההתנסות של מיקרוספט במינכן מייצג את השלב הבא בשיתוף הפעולה עם ענקית הטכנולוגיה וחברת הסטארטאפ הישראלית. Shopic לקחה לאחרונה חלק בביתנים של Microsoft Cloud for Retail, הן בכנס EuroShop היוקרתי בדיסלדורף והן בכנס הדגל של הפדרציה הקמעונאית הלאומית, NRF Retail’s Big Show 2023, בניו יורק.

על החברה:

חברת Shopic נוסדה ב-2015 והמייסדים הם רז גולן (CEO) וערן קרביץ (CTO). החברה פיתחה מכשיר מבוסס AI וראייה ממוחשבת שהופך כל עגלת קניות לעגלה חכמה. המכשיר מתחבר לעגלה (Clip-on-clip-off) ויודע לזהות באופן אוטומטי מוצרים שנכנסים ויוצאים ממנה ללא סריקה, ובעזרתו ניתן גם לשלם במהירות בסוף הקנייה ולדלג על התור. באוגוסט האחרון השלימה החברה גיוס של 35 מיליון דולר בסבב B, ועד כה גייסה כ-56 מיליון דולר. משרדי החברה נמצאים בתל אביב, וכיום עובדים בה 90 עובדים ועובדות.

לפרטים נוספים – https://www.shopic.co/home/


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות