ניק רוג’רס, מבכירי תעשיית הרכב העולמית, מצטרף למועצת המנהלים של הסטארט-אפ EVR Motors כחלק מהתרחבות פעילות החברה בשווקים גלובליים נוספים

רוג’רס כיהן כסמנכ”ל הנדסת מוצר וראש המחקר והפיתוח של יגואר ולאנד רובר

חברת הסטארט אפ EVR Motors מפתח תקוה, המפתחת מנועים חשמליים פורצי דרך לכלי רכב, הודיעה על מינויו של ניק רוג’רס (Nick Rogers) לחבר במועצת המנהלים של החברה. רוג’רס מבקר השבוע בישראל וישתתף בכנס אקומושן בתל אביב.

רוג’רס הוא מבכירי תעשיית הרכב העולמית בעל ניסיון של 38 שנים בתפקידים ניהוליים והנדסיים בכירים בחברות מובילות בתעשייה. בשבע השנים האחרונות כיהן כסמנכ”ל הנדסת מוצר וחבר מועצת המנהלים של יגואר לנד רובר בה הוביל את הפיתוח של דגמי הרכב המתקדמים ביותר, הכוללים מספר פריצות דרך טכנולוגיות לרבות דגםI-PACE  עטור הפרסים של יגואר, דגם New Defender וכן דגם הדור החמישי של Range Rover שזכה לשבחים רבים. לפני כן כיהן כמהנדס ראשי של קבוצת BMW וכמהנדס הראשי של קבוצת רובר.

עפר דורון, מנכ”ל EVR Motors, מסר: “הידע והניסיון הרב של ניק רוג’רס עם יצרניות רכב אירופיות, ההיכרות שלו עם שוק הרכב ההודי והרקע ההנדסי המגוון שלו יעשירו ויחזקו את מועצת המנהלים שלנו, בתקופה בה EVR מרחיבה את נוכחותה הגלובלית בכל מגזרי השוק לחשמול כלי רכב”.

EVR Motors פיתחה טופולוגיית מנועים ייחודית עבורה אושרו בשנה האחרונה 10 פטנטים: סטטור טרפזואידלי  TS – RFPM (Trapezoidal Stator Radial Flux Permanent Magnet). היא מאפשרת לייצר מנועים קטנים יותר, קלים יותר וזולים יותר שניתן להתאימם לדרישות הלקוחות. גודלם ומשקלם של מנועי EVR קטן ב-30% עד 50% ביחס למנועים חשמליים קיימים ומחירם נמוך יותר באופן משמעותי. המנועים הראשונים של החברה תוכננו עבור כלי רכב דו-גלגליים ותלת גלגליים וניתן להתאימם למגוון רחב של יישומים נוספים. קו המוצרים כולל היום ארבע משפחות, מ-3KW ועד 135KW. מגוון זה מאפשר ל-EVR להיכנס לפלחי שוק צומחים כמו מכוניות משפחתיות, משאיות קלות ואוטובוסים חשמליים.

EVR Motors נתמכת על ידי קבוצת משקיעים בהובלת מריוס נכט, אחת הדמויות המובילות בישראל ביזמות סדרתית, בייסוד חברות טכנולוגיה ובהשקעות בהיי טק. יו”ר החברה הוא אופיר שוהם, ראש מפא”ת לשעבר, שמוביל את השקעות ההיי טק של מריוס נכט. בימים אלה שוקדת EVR על סבב גיוס  במטרה להאיץ את החדירה לשוק, להגדיל את כושר הייצור ולפתח מנועים נוספים.

החברה מנוהלת החל מ-2019 על ידי עפר דורון, ששימש בתפקידו הקודם כמנהל מפעל החלל של התעשייה האווירית, והוביל את צוות התעשיה האווירית שתכנן ובנה את החללית “בראשית” של SpaceIL. עפר דורון היה אחראי גם על הפיתוח, הבנייה, השיגור והתפעול של לווייני התקשורת והתצפית של התעשייה האווירית עבור משתמשים ישראליים וזרים.

EVR Motors נוסדה בידי הנשיא ומנהל התפעול הנוכחי של החברה אלי רוזינסקי, יחד עם ויקטור כסלו ורוסלן שבינסקי. החברה מעסיקה כ-40 עובדים בפתח תקווה ובהודו, ביניהם ארבעה בעלי דוקטורט, מהנדסים, צוות הרכבת מנועים וקבוצת בקרה וניסויים.


בתמונה: ניק רוג’רס, EVR Motors- קרדיט צילום: EVR

מערכת ניו-טק מגזין גרופ

תגובות סגורות