בועז עזר מונה לסמנכ”ל פיתוח מוצר בחברת ג’נסל

ג’נסל משדרגת את מערך פיתוח המוצרים שלה עם הקמת יחידה ארגונית שאותה יוביל בועז עזר. בתפקידו האחרון שימש עזר כסמנכ”ל פיתוח בחברת סטרטסיס

חברת ג’נסל (GenCell, TASE: GNCL), המפתחת טכנולוגיה להפקת חשמל ממימן ללא פליטות פחמניות, מודיעה על מינויו של בועז עזר לתפקיד סמנכ”ל פיתוח המוצר של החברה. עזר יוביל יחידה ארגונית חדשה שמקימה החברה, במסגרתה ינהל את הפעילויות הקשורות למוצרים, לרבות אסטרטגיית המוצר, הנדסה, אלקטרוניקה, תוכנה והסמכה.

עזר מביא עמו מעל ל-20 שנות ניסיון עשיר בפיתוח וניהול מוצרים, הובלת צוותים רב תחומיים בארגונים גדולים ובסביבות מורכבות. בעשור האחרון שימש עזר במספר תפקידים ניהוליים בכירים בחברת סטרטסיס, כאשר האחרון שבהם סמנכ”ל פיתוח בחטיבת Design & HC בחברה, האמון על מוצרים חדשים החל משלב הפיתוח ועד לשחרור לייצור סדרתי. לפני כן, עבד בועז בחברת אובג’קט הישראלית שהתמזגה עם סטרטסיס.

לדברי רמי רשף מנכ”ל ג’נסל: “כחלק מהמאמץ המתמשך שלנו להגדיר את התשתית הארגונית הדרושה לצמיחת החברה, אנו שמחים לקבל לשורותינו את בועז, שמביא עימו ניסיון רב ואיכותי. בטוחני כי ג’נסל, הנמצאת בפני עליית מדרגה בפעילותה הבינלאומית תפיק ערך רב מכישוריו ויכולותיו”.

לדברי בועז עזר, סמנכ”ל פיתוח המוצר הנכנס של ג’נסל: “אני נרגש להצטרף לחברה שמציעה לעולם פתרונות ייחודיים ונקיים בתחום המימן, במסגרת המאבק לצמצום פליטות פחמן. אני מזהה פוטנציאל רב במוצרים של ג’נסל, שמביאים לידי ביטוי את התפקיד המכריע שיש למימן בתחום האנרגיה”.

בועז הוא בעל תואר ראשון בהנדסת אלקטרוניקה מהמכון הטכנולוגי בחולון (HIT) ובעל הסמכה לניהול פרויקטים מהטכניון.

מינוי עזר מצטרף למינוי של בכיר נוסף לאחרונה בג’נסל, כשבסוף ינואר מונה הדר הימלמן לתפקיד סמנכ”ל המכירות של החברה, במסגרת שדרוג מערך המכירות הגלובלי של ג’נסל.


בועז עזר, סמנכל פיתוח מוצר, ג’נסל – צילום באדיבות החברה

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות