חדשות היום

חברת Booking.com חושפת את היעדים שמופיעים בשובר הקופות החדש על מרוצי הרחוב

ממש בימים אלה עלה בבתי הקולנוע הסרט העשירי בסדרת הסרטים המלהיבה על מרוצי הרחוב. מה שהתחיל כניסיון לספר את סיפורם של מרוצי הרחוב בלוס אנג’לס, הפך לסאגה שוברת קופות עם הצלחה עולמית. עבור יותר מחצי (56%) מהתיירים הישראליים הרוצים לנסוע ליעד שראו בסרט כלשהו,* Booking.com ממליצה על ארבעה יעדים שבהם צולמו ההרפתקאות המוטוריות השונות. גם אתם מוזמנים ללחוץ על דוושת הגז כל הדרך לחופשה באחד מהיעדים, ולא משנה אם תעבירו את הזמן על שני גלגלים או ארבעה. מהרחובות הנוצצים של לוס אנג’לס ועד לרומא ההיסטורית – בסרטי האקשן, שמוקדשים לאהבת הרכבים, מככבים כמה וכמה יעדים שייתנו לכם השראה לחופשה (או להרפתקה) הבאה.

ליסבון, פורטוגל

לעיר הבירה שעל קו החוף יש הרבה אופי וקסם. היא ממוקמת על הגדה המערבית של פורטוגל וידועה במוזיקה ייחודית, בארכיטקטורה יפה ובחשמליות צהובות. עכשיו, כשהיא מככבת בסרט החדש, יש לה עוד סיבה לתהילה. הרחובות השוקקים, מרוצפי האבן, הם רקע יפהפה לכמה סצנות בסרט, רגע לפני שהשחקנים שמים גז ברכבי העל המהירים שלהם. אפשר לראות בסרט את שער אוגוסטה (Arco da Rua Augusta) הידוע ואת כיכר המסחר (Praca do Comercio) הסמוכה והמפוארת שפונה לנמל. אם אתם רוצים חוויה נינוחה יותר על גלגלים, תוכלו להזמין סיור טוקטוק פרטי ולראות את האתרים השונים של ליסבון, כולל כיכר העיר הגדולה באירופה. במהלך הסיור תבקרו באלפמה, אחת מהשכונות העתיקות ביותר בעיר עם מבנים היסטוריים ובתים מסורתיים, שבה עוברת חשמלית מס’ 28 הצהובה והמפורסמת.

קרדיט: Booking.com

בלובי של מלון The Flexi 10 המיוחד והבוטיקי יש אוסף מכוניות מיניאטוריות, מה שהופך אותו לבחירה המושלמת לחובבי רכב ונהיגה. השהייה היא על-בסיס לינה וארוחת בוקר, ומהחצר אפשר להשקיף על כל ליסבון. תוכלו לישון כאן בנחת, כי מקום האירוח נמצא ברחוב שקט – אבל עדיין מספיק קרוב לכל האקשן. בחדרים האלגנטיים התקינו וילונות אטומים לאור שיאפשרו לכם לישון בלי הפרעות, ובחדר הרחצה יש אמבטיה מרווחת ומתקן לחימום מגבות.

לונדון, בריטניה

מכיכר פיקדילי בווסט אנד עד לגדה הדרומית של נהר התמזה – האתרים השונים של לונדון הגיחו למסך בהרבה שוברי קופות גדולים לאורך השנים. עיר הבירה הזו כבר הופיעה בעבר בעשרות סרטים שבהם נהגים חסרי גבולות חוצים יבשות כדי להילחם בטרור ולהפגין ביצועים במרוצי הרחוב. אם מתחשק לכם לחוות חוויית נהיגה ייחודית, צאו לסיור ברחבי לונדון במכונית קלאסית עם מדריך מקומי שייקח אתכם ברכב וינטאג’ לאתרי תיירות שונים, כמו קתדרלת סנט פול, ארמון וסטמינסטר ומגדל השארד. אופציה אחרת היא להצטרף לסיור במונית בלונדון הסודית, שיחשוף אתכם לחיי המקומיים ולמקומות הנסתרים בעיר. התיירים יגלו נקודות פחות מוכרות בלונדון כמו עתיקות רומיות, מבנים עם מסגרות עץ ששרדו את השרפה הגדולה של לונדון, חצרות חבויות ופסלים שנשכחו עם הזמן – וכל זה תוך נסיעה נינוחה במונית בריטית קלאסית.

קרדיט: Booking.com

בלב מייפייר נמצא St. James’ Court, A Taj Hotel, London. המלון הוויקטוריאני, שמשדר יוקרה ותחכום, ממוקם באזור פופולרי בקרב העשירים והמפורסמים, ובסמוך מאוד לארמון בקינגהאם. כאורחי המלון, תיהנו מחוויה יוקרתית גם בנסיעה – יש לו מבחר אקסקלוסיבי של רכבי וינטאג’ ורכבים קלאסיים כולל הדגמים האהובים על משפחת המלוכה, שאפילו כיכבו בסרטים בריטיים פופולריים. תוכלו לנסוע בעצמכם ברכבים האלה כדי להגיע מ/אל שדה התעופה או לצאת לסיורים קצרים ולטיולי יום. המלון משתתף בתוכנית ‘תיירות בסימן קיימות’ של Booking.com, בעקבות צעדי הקיימות שהוא נוקט כדי לשמור על הסביבה ולהציע לאורחים שהייה מקיימת יותר, כמו החלת איסור על השימוש בפלסטיק חד-פעמי והצעת סיורים ופעילויות שמארגנים מדריכים ועסקים מקומיים.

רומא, איטליה

לרומא זו תהיה הופעת הבכורה בסדרת הסרטים המדוברת. מספר רחובות במרכז ההיסטורי של רומא נסגרו כדי להקל על הצילומים, וסצנות עם אופנועים צולמו במרכז רומא, באזור המדרגות הספרדיות. מדובר ב-135 מדרגות מפוארות שנבנו במאה ה-18, והוא אתר פופולרי ויעד מוצלח לצפייה בעוברים ושבים. רומא עצמה, שממוקמת במרכז איטליה, ידועה בתרבות ההיסטורית העשירה ובקסם הארכיטקטוני שלה. תוכלו לטייל פה באחת מהדרכים העתיקות ביותר שמובילות אל רומא, ויה אפיה אנטיקה (Via Appia Antica), או לבקר בכיכר הניאו-קלאסית הגדולה והמפורסמת מהמאה ה-19, פיאצה דל פופולו (Piazza del Popolo).

בהשראת 43% מהתיירים הישראלים שרוצים לבקר באתר תיירותי מסוים שראו בסרט כלשהו*, מומלץ לבקר בקולוסיאום, אחד מהאתרים שמופיעים בסרט – האמפיתאטרון הגדול שהכיל מקום ללמעלה מ-60,000 צופים בתקופה הרומית. נוח להתנייד בעיר ברגל, כך שאת האתרים השונים עדיף לראות מקרוב. אם אתם מחפשים דרך יצירתית יותר להגיע ממקום למקום, אתם מוזמנים להירשם לסיור סגווי ברומא. בסיור תרכבו על הכלי מסביב לעתיקות, ותיהנו מחוויית מציאות מדומה שתחזיר אתכם לימי האימפריה הרומית.

קרדיט: Booking.com

כדי לנוח מכל החוויה האיטלקית האותנטית, מומלץ לשהות ב-Relais Donna Lucrezia. בבית ההארחה הזה, שמשתתף בתוכנית ‘תיירות בסימן קיימות’ של Booking.com, תתחילו את היום עם ארוחת בוקר עשירה וטרייה שכוללת גבינה, נקניקים וביצים שהגיעו היישר מהחווה. כאורחי המקום, תוכלו לנסוע ברחבי העיר בסטייל במכונית איטלקית קלאסית עם נהג פרטי ומדריך שיספר לכם על התרבות ההיסטורית והארכיטקטונית של רומא. תוכלו לבקר בזמן השהייה באחת מהאטרקציות המרכזיות שנמצאות באזור: פארק וילה בורגזה הגדול, המטופח והפופולרי וכנסיית טריניטה דיי מונטי (Trinità dei Monti). בנוסף, תוכלו להקדיש יום שלם למוזיאונים המפורסמים של יצרניות הרכב האיטלקיות, כמו פרארי, מזראטי, אלפא רומיאו ופיאט.

לוס אנגלס, ארצות הברית

הבירה של תעשיית הבידור ממוקמת בדרום קליפורניה, וכל חובבי הקולנוע חולמים על ביקור בה. הגבעות ההוליוודיות המפורסמות, המכוניות היוקרתיות ושלל האולפנים ברחבי העיר – מה הפלא שלוס אנג’לס נבחרה כאחד מאתרי הצילום לסרט החדש? במסגרת הסרט העשירי בסדרה, צילמו פעם נוספת בשכונת אנג’לינו הייטס (Angelino Heights) ההיסטורית. כשתבקרו בלוס אנג’לס, תוכלו לנהוג ברחובות העיר בצורה ידידותית לסביבה עם רכב חשמלי או היברידי להשכרה, במהירות המותרת כמובן. לחובבי קולנוע מומלץ לרכוש כרטיס כניסה לאולפני יוניברסל בהוליווד, כדי לראות איך נראה סט הצילומים באולפן המפורסם ולבלות בפארק השעשועים. במהלך הביקור באולפנים תוכלו להרגיש כמו בסרט, לקבל הצצה אל מאחורי הקלעים ולהתרשם מהאביזרים ומהרכבים שמופיעים מהסרט המצליח. צאו לדרך אל מוזיאון פטרסן (Petersen Automotive Museum), מוזיאון הרכב הגדול בעולם, כדי ללמוד עוד על הרכבים שמככבים בסדרת הסרטים.

קרדיט: Booking.com

בסוף היום, בואו להעביר את הלילה במלון הקוסמופוליטי The Shay, a Destination by Hyatt, שנמצא במרחק נסיעה קצר מהאולפנים. הזמינו שהייה באחד מהחדרים המעוצבים ושבו במרפסת הצמודה כדי להשקיף על קו הרקיע המרהיב של לוס אנג’לס. במלון יש בריכה ובר על הגג שבו יגישו לכם קוקטיילים משובחים לפני שתצאו לחוות את חיי הלילה. אל תפספסו את שלל האירועים והפעילויות שעורכים במלון, החל ממפגשי יוגה מרעננים על הגג ועד לערבי דיג’יי ותערוכות של אמנות מקומית. מקום האירוח הזה קיבל את תווית ‘תיירות בסימן קיימות’ של Booking.com על המאמצים שהוא משקיע על מנת להפוך את השהייה של האורחים ליותר ידידותית לסביבה.

למעריצי הסרט שקיבלו השראה לבקר ביעדים שבהם הוא צולם, Booking.com מציעה מבצעים עונתיים. ההנחות מתחילות ב-15% במקומות אירוח שמשתתפים במבצע (הם מסומנים בתווית ‘מבצע עונתי’), ותקפות לשהיות עם תאריך צ’ק-אאוט עד 28 בספטמבר 2023 (כולל). בנוסף, Booking.com מעניקה לתיירים ולתיירות מרחבי העולם את האפשרות ליהנות מרמה חדשה של הטבות נוספות, עם הרמה השלישית של תוכנית הנאמנות Genius. תוכנית הנאמנות של Booking.com נועדה להפוך כל נסיעה לחוויה טובה יותר. היא חינמית לחלוטין, נגישה, והחברות בה היא לכל החיים – צריך רק ליצור חשבון כדי לקבל סטטוס Genius קבוע.


קרדיט: Booking.com

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות