חדשות היום

קמטק מפרסמת דו”ח אחריות תאגידית (ESG) ראשון

חברת קמטק (נאסד”ק ובורסת תל אביב: CAMT), הודיעה היום כי פירסמה דו”ח אחריות תאגידית (ESG) ראשון. הדוח מתייחס לפעילות החברה בתחום זה בשנת 2022. הדו”ח משקף את מחויבותה של קמטק לקיימות, שיטות ניהול אחראיות, והצגה שקופה של נתוני ה-ESG של החברה. הדו”ח גובש בהתאם לקווים המנחים של Global Reporting Initiative (GRI) ו- Sustainability Accounting Standards Board(SASB).

מר רפי עמית, מנכ”ל קמטק מסר, “אני גאה להציג את דו”ח האחריות התאגידית (ESG) של קמטק. הדו”ח הוא הפרסום הראשון שלנו בנושאים הקשורים ל-ESG והינו אבן דרך חשובה.

“הביקוש למוליכים למחצה ברחבי העולם ממשיך במגמת צמיחה חזקה לטווח ארוך המתבססת על הדרישה המתמשכת לסמארטפונים, רכבים חכמים, IoT, מחשוב ענן, וכן טכנולוגיות מתפתחות כמו בינה מלאכותית (AI). מול הביקוש הזה וההשפעה הסביבתית והחברתית הנלווית לו מצד חברות בתחום לרבות קמטק, קיים צורך שכלל המשתתפים ינקטו בצעדים משמעותיים לקידום קיימות.”

מר עמית המשיך: “עבורנו, אחריות סביבתית ומנהל תאגידי חזק מהווים עמודי תווך בחברה מיום היוסדה. עם פרסום דו”ח זה, אנו מדגישים עוד יותר את מחויבותנו לקיימות. אנו מצפים לחלוק באופן מתמשך את ההתקדמות עם בעלי העניין שלנו בכל הפעילויות הנוגעות ל-ESG.”

דו”ח ה-ESG של קמטק זמין להורדה באתר החברה בכתובת: https://camtek.b-cdn.net/wp-content/uploads/ESG-Report_2022.pdf


קרדיט: CAMTEK

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות