חדשות היום

טלדיין לקרוי מכריזה על משפחת סקופים דיגיטליים בעלי רזולוציה של 12 ביט ורוחב סרט של 65 ג’יגה הרץ

12 ביט רזולציה, אנליזה רב שכבתית, יכולת איתור באגים ייחודית בשילוב חבילת תכנה חדשה לניתוח תקשורת טורית עם מיקוד לבדיקות פרוטוקולי PCIe® ו-USB-C®

5 לספטמבר 2023 צ’סטנט רידג’, ניו-יורק – טלדיין לקרוי משיקה את משפחת ה- WaveMaster® 8000HD אסילוסקופיים דיגיטליים רחבי סרט ברזולוציה גבוהה (HDO®) עם דגמים ברוחבי סרט של 20 עד 65 ג’יגה הרץ, רזולוציה של 12 ביט, קצב דגימה של עד 320 ג’יגה נקודות בשנייה ולראשונה בשוק זה עד 8 ג’יגה נקודות דגימה עומק זיכרון. WaveMaster® 8000HD החדש שומר עלי יכולות אימות ואיתור הבאגים ללא תחרות שהיו בדורות הקודמים ועליהן מתווספת חבילת תכנה חדשה שמאפשרת ניתוח מעמיק של טכנונוליות העברת המידע הטורית חדשניות.

טכנולוגיות התקשורת הטורית מעלות את קצבי ההעברה – PCIe® 6.0  פועל בקצב של 64 ג’יגה העברה לשנייה בעוד USB4® V.20 פועל בקצב של ג’גה ביט לשניה. שני התקנים פועלים בטכנולוגיה Pulse Amplitude Modulation (PAM)  . העלאת הקצבים ושימוש באותות ברמות משתנות מעלים את דרישות רוחב הסרט והרזולציה של האוסילוסקופים. מורכבות תקני התקשורת הטורית  גדלה גם  בשל השימוש באקולייזרים, , וכיונון מערכת   משותף למשדר ולמקלט כדי להשיג ולשמור מהירות העברת המידע הגבוהה ביותר. חלק מהפעולות מתבצעות באמצעות קווי תקשורת איטית תוך שילוב של הודעות בשיכבה הפיזיקלית והודעות בשכבת הפרוטוקול.

WaveMaster 8000HD

רוחב הפס, הרזולוציה ועומק הזכרון נותנים מענה לצרכים המתפתחים של טכנולוגיות התקשורת הטורית

ההסקופים החדשים מסדרת  WaveMaster® 8000HD מספקים ביצועי אפיון אותות יוצאי דופן עבור טכנולוגיות נתונים טוריים של הדור הבא, כגון PCIe 6.0 וUSB4 Ver.2 . WaveMaster® 8000HD עולה על ביצועי הדורות הקודמים ואף בכפיל אותם ובכך מספק פי 4 רזולוצית דגימה ועומק זיכרון דגימה בהשואה למוצרים מקבילים ולראשונה ניתן לקבל 12 ביטים לכל רוחב הסרט עם 8 ג’יגה עומק זיכרון דגימה. 12 ביטים רזולוציה מספקים יכולת איפיות יוצאת מהכלל לאותות מרובי רמות כגון PAM3/4 המשמשים בתקני ה USB4 V2  וה-PCIe 6.0 ,ובהתאמה 8 ג’יגה עומק זיכרון משפר בצורה משמעותית את יכולת הניתוח ואיתור התקלות של תהליך ההתממשקות בין המרכיבי המערכת.

יכולות בלעדיות לניתוח מערכות משובצות

WaveMaster® 8000HD מכיל גם מספר תכונות ייחודויות כדי לספק דרישות של מערכות מורכבות ומשולבות. משתמי ה- WaveMaster® 8000HD יכולים:

  • לשלב בין יכולות האוסילוסקופ ונתחי הפרוטוקול של טלדיין לקרוי בצורה חלקה באמצעות CrossSync™ PHY cross-layer analysis כדי לקבל תמונה מלאה של של התנהגות המערכת בכל שכבות התקשורת.
  • ללכוד בקלות את קווי התקשורת האיטיים, את אותות הכיונון המו”מ בזמן הקמת הלינק, את ספקי הכוח מסוג מסילה וכל שאר האותות הנלוים תוך שימוש בכל אחד מהפרובים הקיימים של 50Ω ו- 1MΩ (כולל פרובים פסיביים ופרובי זרם) שמוצעים על ידי טלדיין לקרוי.
  • לנצל למעלה מ 20 יכולות טריגר וקידוד של סטנדרטים טוריים איטיים דבר המאפשר ניתוח של תקשורות מהירות ואיטיות באותו מכשיר.
  • ללכוד אותות דיגיטליים באמצעות נתח לוגי מובנה עם שעון של עד 500MHz או להשתמש באפשרות הנתח הלוגי החיצוני ללכוד אותות של עד 6 ג’יגה ביט לשנייה שמתאים במיוחד לניתוח אותותDDR .
  • לנתח שגיאות תקשורת לאורך זמן רב באמצעות עומק הזכרון של 8 ג’יגה נקודות.

Vivek Khanzode  סגן נשיא הנדסת מערכות במרוול אומר “הסקופים רחבי הסרט של טלדיין לקרוי  בשילוב כלי ניתוח התאימות מהווים חלק קריטי בפיתוח הדורות הבאים של תקשורת מהירה.היכולת לשלב בין הסקופים לנתחי הפרוטוקול של טלדיין הם בעלי ערך רב לצורך אנליזה והבנת מקור הבעייה במערכות וכך מעלים את הביטחון באיכות המוצר ומקצרים זמן יציאה לשוק.”

WaveMaster® 8000HD  את כל הכלים הנדרשים לאיפיון, ניתוח מעמיק ואיתור בעיות בתקשורות טוריות מהירות באמצאות תכנת ה- SDA Expert החדשה המפשטת את ניתוח התקנים השונים כולל אותות NRZ   , PAM עם מיקוד בתקנים המתקדמים ביותר.

למידע נוסף : teledynelecroy.com/wavemaster-hd


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות